Mun maalaiskylässä on niin pienet piirit että, täällä (olen mökillä) pari tyyppii laitettiin auton takakonttiin ja muilutettiin jossain sitten kunnolla. Oli ollu ihan iltalehdessä/ Iltasanomissa.😀
Printable View
Mun maalaiskylässä on niin pienet piirit että, täällä (olen mökillä) pari tyyppii laitettiin auton takakonttiin ja muilutettiin jossain sitten kunnolla. Oli ollu ihan iltalehdessä/ Iltasanomissa.😀
Jos joku äijä alkais mulle niin vetäisin kunnon potkun päähän,alakoukun ja vähän lukkopainia päälle [emoji38]
Pieraset kerran vähän kuuluvammin, ni jo kohta tietävät paikallisessa kuppilassa kertoa että herra H:lla meni paskat housuun... :lol:
Pikkukylän ongelmia, mutta poiskaan en vaihtais.
Hitto mä nautin näistä KUNNON höyryistä..sorry pakko fiilistellä[emoji4]
Naamapeikon juhannus
http://media.riemurasia.net/albumit/...1635741222.jpg
Täällä on niin mahtavaa käydä appiukon ja anopin mökillä kesäsin😃 voi vielä käydä kattomassa äiteetä samalla😊
Tässä juttu Iltasanomissa.
Kaksi miestä joutui muilutetuiksi, kun kolmen miehen joukko pakotti heidät autoonsa.
Parikymppinen mies kaapattiin kävelytieltä ja viisikymppinen kaupan pihasta Padasjoella. Auton takapenkillä kaapatuilta vietiin omaisuutta, muun muassa lompakko ja kännykät ja heidät tungettiin takakonttiin.
Kaapparit antoivat miehille noin puolentoista tunnin ajelun.
Miehet eivät tienneet missä heitä ajelutettiin. Heidät päästettiin vapauteen metsäautotien varressa. He saivat kännykkänsä takaisin ilman sim-kortteja.
Paikka johon miehet jätettiin oli heille tuntematon ja he lähtivät kävelemään väärään suuntaan, kunnes tajusivat ettei asutusta ole vastassa. Jonkin ajan kuluttua miehet pääsivät ihmisten ilmoille.
Kolmikko on syytteessä syyskuisesta vapaudenriistosta Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa. Syyttäjä vaatii kolmekymppiselle idean isälle neljää kuukautta ehdotonta ja kahdelle apulaiselle ehdollista tuomiota.
Pienen Audin takakonttiin joutuneet miehet olivat parin kuukauden takaisesta muilutuksesta vielä järkyttyneitä. Kaappauksen ilmeisenä tavoitteena oli saada kaapattujen tuttava ottamaan yhteyttä kaappareihin vanhojen selvittämättömien asioitten vuoksi. Kaapparit kiistivät syytteet.
Käräjäoikeus antaa jutussa ratkaisun parin viikon kuluttua.
IS
Oikeesti kauheeta, mutta samalla koomista, sorry kun naurattaa [emoji38]
Nauratti kyl itteänikin kun ton luin, taustaa sen verran, että ketkä sinne autoon laitettiin, niin ne oli muistaakseni jotain pedareita.
meidän kylällä ei ole MIEHIÄ :glare:
Meijän kylällä oli kyl monta jakorasiaa joita sai vältellä, ei oikeen napannu meikäläistä tuommosset tyypit.
kävikö ne muikit oikein päälle :thinking:joo se on minunkin muualta mies löydettävä,ei tässä muu auta :whistle:
Kyllä itse ainakin olen hieronut tuttavuutta naapureihin varsin onnistuneesti. Harmillisesti vaan joku sato omistaa suurimman osan näistä kämpistä joten opiskelijat vaihtuu aika vinhaan melkein jokaisessa. Niitä toisaalta ei juurikaan tule ikävä.
E: Googletin muuten tuitun menkat, kun joku viisas mies joskus osasi kertoa tulosten olevan sitä täynnä. Ei löytynyt mitään?
Se nyt oliskin ollu jos jotain olis löytyny, varsinkin kuvahaulla [emoji33][emoji12] [emoji33]
En oo ihan varma, mut kuulostaa vaan aika huonolta provolta :D
Asia hoidossa.
Ihan niin kuin täällä porukat odottaisi, että kohta tapahtuu jotain... ;):
https://www.youtube.com/watch?v=lV8i-pSVMaQ
E. Ei onneksi tapahdukkaan, hyvä. :thumbup:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ktdd
Taitaa aurinko olla nousemaan päin, lintujen möykästä päätellen. Mut jos sitä ny yhden-kaks olutta viel maistais grillitulen loimussa
Inkivääri on muuten varsin näppärä mauste. Teehen tulee pilkottua niin tulee kiva terä. Muistelisin lukeneeni suhteellisen luotettavasta lähteestä, että aikanaan orjanomistajat kuritti/näytti paikan orjilleen tekemällä inkivääristä näppärän tupon anukseen. Pointti on kai, että jos sitä yrittää puristaa ulos niin tihkuu juissia entistäkin enemmän ja kirvelee. Eiköhän tuonkin ole jotkut vesselit ottaneet osakseen BDSM-hommiaan nykyään.
Mitäs suunnitelmia porukalla on Juhannukseksi? Mie aattelin mennä lautalla yli katsomaan miltä Tallinnassa näyttää nykyään.
Hyvää iltaa kaikille. Viäläkö täällä on muita hereillä?
Täällä on vissiin viimeisetkin kömpineet jo sängyn pohjalle, jospa minä jatkan sitten päivystystä. En tiedä mikä nyt riivaa, mut kahelta avasin silmät, siitä asti sitten pyöriskelin ja yritin saada vielä unen päästä kiinni, kunnes klo 4 luovutin ja pistin kahveet tulemaan. No, nyt on aikaa rauhassa surffailla, kun natiaiset (lapsenlapset) tuhisee makkarissa vielä muutaman tunnin.
Sen olen tosin huomannut, että iän karttuessa unen tarve on vähentynyt. mutta ei kai sen näin pahaksi pitäisi mennä?
Huomenet unohtui, siispä Huomenta!
En oo vielä nukahtanut
Kaljan juonti on ehkä parasta mitä voi tehdä ilman housuja.
Samoilla linjoilla olin minäkin joskus reilu 10 vuotta sitten, kunnes alettiin selkää roplailemaan oikein tosissaan ja dropit oli sitä luokkaa, että alkomahoolia ei uskaltanut tuoda lähellekkään, siis korkki meni silloin kiinni ja on myös pysynyt. (muuten, eka selkäleikkaus tehtiin jo -78).
Varmaan joku muukin pistänyt merkille tämän kondension. Siis nokasta valuu jatkuvalla syötöllä makeata mönjää näin ketjuhöyrytellessä.
Huomenta. Aamuvuoron seurauksena uni tullut jo klo 21 viimeistään koko viikonlopun ajan. Ainakin herää ajoissa. Tuhina kuuluu täälläkin, mutta eiköhän noi pennut tuolta pian herää. Ensimmäinen kysymys on yleensä että "saako isi pelata" 😀