Vs: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
wilmo
Kattelin just omaa Welhon ensitilauksen statusta ja huomasin siellä "delivered"?? Mun ymmärryksellä se tarkoittaa toimitettu, mutta ei ole kamoja (nesteitä) näkynyt? Mitä tuo "delivered" tarkalleen tarkoittaa tässä tapauksessa, kokemusta muilla varmaan on?
Löytyy varmaan joka toiselta sivulta tästä ketjusta vastaus, mutta kerrotaan nyt jälleen, että tuo ei tarkota yhtään mitään, vaan on automaattinen päivitys X päivän jälkeen postituksesta..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Löytyy varmaan joka toiselta sivulta tästä ketjusta vastaus, mutta kerrotaan nyt jälleen, että tuo ei tarkota yhtään mitään, vaan on automaattinen päivitys X päivän jälkeen postituksesta..
Ok! Toivottavasti ei nyt mennyt herne kenelläkään nenään kun "joka toisella sivulla" esitetty kysymys toistettiin jälleen. Kiitos ja anteeksi!
^ Onnexi niitä herneitä mahtuu nenään paljon kun laittaa peräkkäin :P
^Nimenomaan :D Ja kun nyt alettiin pilkkua n*ssimaan, niin mun sana "delivered" oli ensimmäinen laatuaan tässä ketjussa, joten se siitä jokatoinen-jutusta. Sorry OT, over and out!
Ja kun nussitaan lisää, ni todettakoon että asiasta on kysytty varmaan 20 kertaa kaikesta huolimatta. :D
Mut joo, happy vaping people.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
wilmo
^Nimenomaan :D Ja kun nyt alettiin pilkkua n*ssimaan, niin mun sana "delivered" oli ensimmäinen laatuaan tässä ketjussa, joten se siitä jokatoinen-jutusta. Sorry OT, over and out!
:D
Mulle tuli viesti otsikolla shipped sähköpostiin, kun tilaus oli lähtenyt. Muu viesti alkoi näin Hi blaa blaa ;) Your order has just been shipped. Ja paaaaljon muuta enklantia :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tinttaleena
:D
Mulle tuli viesti otsikolla shipped sähköpostiin, kun tilaus oli lähtenyt. Muu viesti alkoi näin Hi blaa blaa ;) Your order has just been shipped. Ja paaaaljon muuta enklantia :)
Tosta viikko niin se vaihtuu tilaushistoriassa shippedistä deliverediks. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Tosta viikko niin se vaihtuu tilaushistoriassa shippedistä deliverediks. ;)
Ok, Hyvä tietää :) Oli jo kyllä 6. päivänä tosta shippedistä postilootassa. En noita tiloja sen enmpää katsellut. Olis varmaan ollut aiemmin lootassa, mutta kun oli viikonloppu välissä.
Toissapäivänä tilasin lisää litkuja, kun hmmm.. joillakin oli toimitusvaikeuksia ;) Toivottavasti uusi tilauskin tulee nopiaan :)
Taitaa olla nopea toimitus? tarkoitus olisi tilana reilu 100e arvosta tavarata.....
Saisivat laittaa jotain pientä ekstraa tollaseen tilaukseen ;) :esmoke:
Tällänen oli tuolla edellisellä sivulla.
Lainaus eciwizardilta ( toivottavasti meni nimi oikein :) )
Perjantaina hommat lopetetaan hiukan aikaisemmin (14:00 GMT) ja aloitetaan matka kohti Tamworthia.
Maanantaina 27.8 on Brittilandiassa kaikkialla luukut kiinni Summer Bank Holiday.
Tästä johtuen viikonlopun aikana tilatut paketit liikahtavat vasta tiistaina 28.8
Haluu suomeen kanssa summer bank holidayn :P mikä se sitten ikinä onkaan :D
Mulla tuli 30ml pullo 50ml sijaan ... Eikö sen 50 ml pullon pitäisi olla valkoinen ... Minun on läpinäkyvä -.-
Mitä pitäisi tehdä ?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkke69
Mulla tuli 30ml pullo 50ml sijaan ... Eikö sen 50 ml pullon pitäisi olla valkoinen ... Minun on läpinäkyvä -.-
Mitä pitäisi tehdä ?
Laita viestiä cs@ecigwizard.com tai jori@ecigwizard.com , ihan suomeksikin voi kirjoitella ja tilausnumero mukaan viestiin, niin korjaavat virheen, kun kotiutuvat vapefestistä huomenna.
Mulle tuli myös tänään läpinäkyvä 50ml-lesti. Pullon yläosassa lukee kyllä läpinäkyvin kohokirjaimin, mikä koko on kyseessä.
Itsekin luulin ennen vertaamista 30ml-pulloon saaneeni väärää kokoa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkke69
Mitä pitäisi tehdä ?
Neidin tilaama wizardin vanilia ainakin tuli läpinäkyvässä pullossa.
Niin mulla lukee siinnä pullon kaulassa : HS 4,5-05 ?
Viime tiistaina lähti tilaus tulemaan, ei vielä ole näkynyt. Tänään tilattu 30ml pullo ecigwizardin Wizard Mixiä (mansikka) ja toivottavasti on hyvää.
Viime postituksessa ei kestänyt kauaa, maanantaina lähti ja oli perjantaina lootassa. Onko toimitusajat yleensä tuonlaisia?
Kiitoksia infosta,
Aloittelija
Yleensä 4-10 päivässä tullut, postin toilailuista riippuen.
Olisipa nyt parin päivän sisään vain ja tuolla lootassa. No, odottelen innolla.
Kiitos infosta.
Onko kellään minkäänlaista kokemusta tuosta Wizard Mix Strawberrystä.
Aika yhtäkkinen ostos sattui olemaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkke69
Niin mulla lukee siinnä pullon kaulassa : HS 4,5-05 ?
Sama teksti löytyy meiltä tosta 50ml putelista.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
22 päivää... laitoin kyselyä kolme päivää sitten mailitse asiakaspalveluun. Pyydettiin odottamaan että 25 päivää tulee täyteen, ja jos siihen mennessä ei pukettia ala kuulumaan niin sitten katellaan mitä voisi asialle tehdä. Pistää vähän hermoja kiristämään. :smoke:
Eilen tosiaan tuli sitten 25 päivää täyteen ja laitoin jo mailia että mitäs nyt tehdään kun pakettia ei ala kuulumaan. Eikös se sitten tänään tupsahtanut postiluukkuun, missä lie seikkaillut. Pääasia että tulivat kuiteskin.