Danke schön, täytyykin laittaa tilaukseen. :thumbsup:
*edit* Sviddu nääs. "Ei enää saatavilla, poistunut elokuvayhtiöltä". Täytyykin käydä Pienessä Leffakaupassa Vaasiksella seuraavan lenkin yhteydessä.
Printable View
Onko Jamolassa ulkona pakkasen puolella?
Sitten ei mitään munan kuvia tänne kiitos
Laittaa privana ne toisillenne pervot [emoji40]
Sulla jotain tarvetta mulkkua mittailla? mulla ei ole.:laugh:
:popcorn:
Jamohan ei ole Sokerista. Ei pientä pakkasta pelkää.
Sanoinko et lopulta.:confused: Jatka toki, niin huomaat joskus aikanaan. Kyllä kestän vittuilua yllättävän hyvin.
Älä tasanmaa suotta ressaa
ei mun tarvi ressata. kerron vaan rehellisesti, et osaan olla lakelmoiva ja vittumaisen ilkeä ihminen.
Jaahas tarvis taas pitää vähä lomaa
Hötövöts vaan [emoji137]
Pieni Leffakauppa on siitä hauska paikka, että jokaikisen kerran, kun sinne olen mennyt hakemaan tiettyä leffaa, on se löytynyt sieltä. Odotusarvo on siis korkealla sen löytymisen suhteen. :thumbsup:
Tää Pernodin 68° absintti on muuten ihan pirullisen hyvää tavaraa, nautittuna perinteiseen tapaan. Hyvästi selvä päivä, nähdään huomenna. :blink:
eipä sekään minua haittaa, jos et ymmärrä.:unsure:
Pakko kyllä sen verran sanoa, että mun mielestä ainakin tuollainen "uhoaminen" on vähän :crazy: Ymmärtäisin toki jos ikää olis sen 12v, mutta sitä vissiin sullakin on vähän enemmän. Pitäiskö mun nyt jotenkin säikähtää ja alkaa puhuttelemaan sua sir Taas Samaksi?
olenko pyytänyt sellaista? ihan omassa elämässä olen huomannut, et vastatuuleen kusemalla joskus voi housut kastua. Kannattais joskus miettiä mihin haluaa lähteä ja mitä jättää väliin.
:popcorn:
Taasko minä vahingossa tämän lukotin :D Ei ollut tarkoitus :D
Mä jo ihmettelin miks meni lukkoon
Tähänhän on ihan pakko pistää tämmönen:
Liite 21664
:sarcasm:
Poppareita.:popcorn:Pitäiskö posauttaa kulhollinen tulemaan.
Minäkö sitten en mieti mitä teen ja mitä en? Vaikka nyt varmaan oletkin kova myyntimies muuten, voit mun puolesta vaikka työntää perseeseesi tuon "oon maailman kovin jätkä, mulle ei kannata vittuilla" jutun jo. Se on oikeasti melko huvittavaa.
Varohhan ettet kuse vastatuuleen, kun lukottelet. :lol:
Muutaman tunnin pois niin 200 viestiä kehissä... Mä pelkäsin jo et kuolee koko lanka :(
Sitten kun on 50k viestiä tässä ketjussa niin pistän oikeasti lukkoon ja vol. 2 tulille. Nyt :yawn:
Mikäs se pahan tappais?
Alan olla sopivasti hönössä nähtävästi
HAHHHAHHHAHHHAAAAAA MIKÄ KESKUSTELU
Minä: Ei se tajuuukak
Jamo81: Onks toi älykakka?
Jamo81:tajuuukak? = älykakka?
En mä mielestäni ole ikinä sanonut, et olen kovin, Vahvin tai vastaavaa.