Mulla kans yksi vastus pimeenä kiukaasta.. Niillä lopuilla pärjää jotenkin.. Joskus vuonna 1980 laitettu kiuas ja nyt jo hajos :(
Printable View
Miten tuo onnistui? Modit on mulla ottaneet iskua kyllä mutta nuo verkotetut tankit tuntuvat kestävän (pohjaosa vaan hajoaa).
Ärsyttää vekslailu yhden verkkokaupan kanssa. Toimitti vääränvärisiä lankoja (ihan oikeita, ei mitään käämejä), ei vastaa posteihin, puhelimitse sain sovittua vaihdon mutta kuuluuko ikinä oikeita lankoja ja postikuluja takaisin, saa nähdä. Rahallinen arvo on pieni mutta tuskastuttaa asioiden huono hoito.
Tippui sitten modi lattialle ja tippi poikki.. Pitääpä tilata taas lisää että on jälleen varastossa.
Lipsahti vaan modi kädestä ja putos sellaselle metalliverkkoritilälle :(
Modina oli Xvostick klooni eli tankki aika hyvin suojassa kumminkin. Meni pari päivää ennenkuin tajusin et lasi halki, ihmettelin vaan et miks tankissa pientä kosteutta yläpäässä :(
Tässä tapauksessa sirpaleet toivat onnea. Pudotin/rikoin tankin keskiviikkona ja torstaina voitin arvonnassa Cuptin :D
Eräs hyvinkin tuttu nainen kun muutti kerrostaloon ensimmäistä kertaa yksin kahden alaikäisen lapsen kanssa niin sanoi minulle että häntä vähän pelottaa öisin ja hän pitää sen takia kännykkää yöpöydällä... En viitsinyt kommentoida mitään kyseiseen "itsepuolustus" keinoon... Mulle ainakin lapsien turvallisuus on tärkeämpää kuin kännykän räplääminen siinä kohtaa kun ovea aletaan lyömään sisään.
Offspring. Vittu mitä metelipaskaa, tuli utubessa taas vastaan. Ei tietoakaan melodiasta tai musiikista noin yleensäkään.
Mulla on tehokas oma apu 4-5 sekunnin päässä ja vaikka sen käytön seuraus on raju, niin olen päättänyt jo kauan sitten että en jää arpomaan että aikovatko mahdolliset murtautujat tehdä minulle taikka perheelleni pahaa vaiko eivätkö aio... Mutta jokainen tyylillään.
Eikö se ole kuitenkin kivempi että heräät jo ennen kun tyyppi on mahdollisesti ehtinyt päästä jo sisälle asti. :thinking: Siitä samasta napista saa laitettua kuorisuojauksen päälle jolloin se päräyttää hälyt päälle ja ilmoituksen suoraan keskukseen ja avaa valvontakamerat ja mikit jos joku koittaa jostain päin taloa sisälle tai ulkorakennuksiin. Ne voi siis jo valvomosta sanoa heti "kättelyssä" sille perslävelle että ollaan jo tulossa, mieti kahdesti ennen kun jatkat. :D
Mä asun kerrostalossa... Mulla on kyllä käyttämätön hälyjärjestelmä kun vuosia sitten piti muuttaa ok- taloon mutta se ei onnistunutkaan. Mutta hälyt on valmiina sitten kun joskus pääsen siihen haaveeseen että ok-talo :laugh: Tosin ei mulla noin hienoa systeemiä oo kuin sulla :thumbup:
Sitä en lakkaa hämmästelemästä kun jotkut luulee näissä kerrostaloasunnoissa että siitä heppoisesta turvaketjusta olisi muka jotain hyötyä??? Muutamalla pienellä ruuvilla kiinni se härpäke... Itse en viitsi sitä edes käyttää.
No tää on jo ehkä vähän liiankin hieno järjestelmä, joskus oon miettinyt että mitä jos joskus vahingossa menis sisällä liiketunnistimet päälle kun on kotona/muuten hälyt laukeis kun käppäilee suihkun jälkeen alasti ja kamerayhteys aukeis... :blushing: :lol:
On niitä sos-nappeja useammassa paikassa muttei niihin kyllä paskahuussista yllä... Mutta kuten sanoin niin kuorisuojaus löytyy. :D
Axl Smithillä oli tuosta se köykäsempi versio=ilman sireeniä "harrastekäytössä":lol:
Joo https://www.verisure.fi/alykas-koti.html Tuolla tosiaan voi vaikka reissussa ollessa kytätä lämpötilaa tai valoja tai päästää vaikka kaverin kastelemaan kukkia tai jotain. :) Ja on valvonta vesivahinkojen/tulipalojen varaltakin.