KLOONI ON MURHA!!!
Printable View
Täällä etelässä kun ei ole kuulunut tapoihin lyödä mulkkua pöytään. Täällä tehdään eri tavalla asioita.
Meiltä ainakin Jänöt koitti omppupuun syödä, niin lyötiin verkot ympärille. Ei riittänyt hampaat Jänöillä enää.
Se lyödään sinne mihin se kuuluukin. Täälläpäin on myös totuttu siihen, et osataan ittekin olla mulkkuja tarvittaessa.
Meilläpä olikin kerran niin kova tuuli että porakaivotkin kaatuivat!
Meillä harvemmin tuulee nykyään.
Mulla tuli heti taas mieleen ton nähtyä, että täytyy laittaa Hohto lukujonoon. Hyllystä löytyy ja on luettu pariin kertaan.
Sama ongelma tässäkin kuin monessa
muussa kirjaan pohjautuvassa filmatisoinnissa, 2 tuntiin ei vaan saa niitä kirjan nyansseja tallennettua. Jotkut leffat
onnistuu tässä paremmin kuin toiset, Hohto on siinä paremmassa kategoriassa.
Kerros Pörri mulle 1 asia suoraan. Olenko sanonut sulle jotain väärin jossain välissä?
Zkys on vaan äksy
Älä siitä ressaa hyvä tyyppi vaikka äkkipikainen on [emoji106]
Mielummin puhuu / kirjoittaa suoraa kun saati olisi turpa kiinni ja mumisee hihaansa
Ps: oot mulle vielä elämäs velkaa niistä o-renkaista [emoji36]
Kerrohan nyt vaan, jos joku risoo.:thinking:
Se ei varmaan ole saanut laittaa mulkkuunsa "pöydälle" siksi on äksy nyt ?
Ei saatana. Nyt siellä joku väittää, että Hohto todistaa sen, että kuulennot olivat huijausta ja kuvattu studiossa. *Tsup*, sanoi absintti, tää on pakko kokeilla. Pyydän anteeksi jo valmiiksi mahdollisia yön aikana seuraavia sekavia viestejäni.
Ajattelin vaan, etten mielestäni ole mitään henk kohtaista ikinä sanonut.:)
Sehän ei silti oikeastaan ole mun ongelma, jos sä haluat mulkkua leikkiä. Siihenkin omat lääkkeet löytyy.
Tässähän se :) Stephen Kingin Hohto (2-disc) - DVD - Discshop.fi
Ei oo vielä menny yhtään o-rengasta, hyvähän toki, että niitä on varalla niin riittää pitkälle tulevaisuuteen. Joko oman putkes kerkesit hävittää?
Ei tässä mitään henkilökohtaista ole sen kummemmin. Kyllä kai sitä nyt vähän tulkuttaa saa?
Hohto oli pari ekaa kertaa ihan ok leffa. Sen jälkeen hiukan jo maku katosi.
Osaan mä antaa takaisinkin tarvittaessa. jos haluat koittaa miten hyvä olen siinä, niin ei kannata yllättyä lopulta.