Ei olleskaan pöllömpi perusdripperi, näitä vois ottaa 4-5 olis sit valmiiksi skaala eri setuppeja joilla maistella nesteitä.
Printable View
:D:D:D
okei turha kommentti...
Viime tiistaina oli jännät hetket, kun asuinkerrostalon vieressä jalkakäytävällä oli paloauto... Hetken mietin onko ankara sisätilossa vapottelu laukaissut rappukäytävässä palohälytyksen. Tilanne olikin onneksi viereisessä asunnossa.
Jospa sitä kattelisi jakson Sonsseja ennen nukkumaankäyntiä :thinking:
Koko foorumin ongelma tiivistettynä yhteen sarjakuvaan:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...vape/Troll.jpg
Vielä silloin kun itse aloittelin täällä, niin porukka laitto kuvia GG:istä ja muista silloin arvokkaista laitteista, eikä kukaan aloittanut paskamyrskyä siitä, että ne maksoi enemmän kuin egot tai Lavatubet tai edes Bolt. Nykyään jos joku menis ostamaan esim. Damascuksen (mekaaninen putki, hinta tais olla jotain 600€ hujakoilla), niin siitä nousis aivan järjetön paskamyrsky, miks joku voi maksaa niin paljon ja kuka idiootti ostaa semmosen. Kyllä porukka ennenkin maksoi harvinaisuuksista kiveksillään ja munuaisillaan ja varmaan monikin oli niistä kaateellisia, mutta ei sillon aloitettu mitään paskamyrskyjä miten kiinalaiset vääntää halvalla ja miten tyhmää on ostaa jotain LE:nia tai vastaavaa oikeasti arvokasta tavaraa. Tosin tämä homma menee myöskin toisinkin päin.
Toisena se, että nykyään ainakin osalla porukasta taitaa olla höyryttimet vaihtuneet palkokasveihin, kun niin monesta asiasta tulee pahaa mieltä. Joku postaa huumori-topiciin videon, joka omasta mielestä on hauska ja siitäkin jotkut vetää palkokasvit sieraimiinsa. Ihan varmasti tästäkin kommentista joku vetää palkokasvin ruumiinonteloonsa ja tämän hetkisessä mielentilassani (vähän rasitusta joka elämän suunnasta tällä hetkellä ja pinna kireämpi ku viulun kieli) totean vain, että yrittäkääppä kasvattaa se palko toisesta päästä ulos, niin saatte vähän syväpuhdistettua itseänne. Puhumattkaan sitten näistä varsin usein toistuvista mielenpahoitus-aiheista, joita tässä tuskin tarvitsee alkaa luettelemaan.
Voi olla, että aika kullannut osan muistoista, mutta omasta mielestäni täältä on hiukan hävinnyt se vanha yhteen hiileen puhaltaminen ja tilalle tullut ihan järjettömistä asioista vääntämistä. Tottakai foorumi kehittyy ajan saatossa ja kun väkeä tulee lisää, niin pirskeet yleensä alkaa menemään perseelleen. Monet vanhoista käyttäjistä on varmaan lopettaneet höyryttelyn, kyllästyneet muuten vaan tai ovat löytäneet ne omat laitteensa ja foorumille ei enää ole tarvetta heidän höyryttelyssään. Ja rehellisesti sanottuna, välillä tuntuu, että väen keski-ikä pyörisi siellä CP-vammaisten päiväkotilasten tasolla eikä siellä 30-vuoden tietämillä (arvio, ei totuus pohjaa).
Pahoittelut vuodatuksesta, mutta tuli parempi olo.
Pakko kyl sanoa että nyt repesin oikein kunnolla. En vuodatukselle, vaan sarjikselle. Piristi mukavasti, kun on aivan järkyttävän paska päivä takana:D
Hyvin sanottu siellä takana, mutta mun on pakko tarttua tuohon huumori-ketjun videoon. Mä oon ite sitä mieltä, että on joitain semmoisia asioita mistä ei vaan lasketa leikkiä. Vaikka siinä videossa onkin nukke eikä oikea vauva, niin voi vittu silti. Ei taida ko. videon tekijällä olla kaikki intiaanit kanootissa. Tälläkin foorumilla on ainakin yksi tyyppi joka on menettänyt lapsensa, voisin kuvitella että on seuraavat 10 vuotta aika arka aihe.
Mutta tämä on taas vaan mun mielipide.
Muuten oon kyllä samaa mieltä. Vittuilua on välillä ihan liikaa, ja myönnän syyllistyneeni siihen itsekin.
Olipas asiallisesti sanottu :) Itsekkin aikoinaan annoin vasemman kiveksen ja toisen munuaisen saadakseni he-kamaa :) Kuolattiin Odyja ja GG-putkia suu vaahdossa. Papsia ja kickiä huudettiin yötä myöten huutokaupassa... Kukaan ei kuitenkaan vetäny näitä vihreitä palkoineen hengityselimiin. Kiinasta tilailtiin aikoinaan bogeja, siinäpä se olikin...
FT tuli porukalle tutuksi niin kaikki tää helvetin paska ja vittuilu alko samantien...
Hyvähän se on siinämielessä et nykyään aitoa kamaa saa suurimmaks osaks suoraan hyllystä tarvitsematta maksaa hype-veroa, foorumilta uuden veroista kamaa sopuhintaan.
Suurimmat voitot tehdään tänäpäivänä kiinankopsuilla...
No, vaikka W-box on heti Wolffin jälkeen tän forkan vihatuin modi, niin uskallan sanoa että hakkasin melkein päätäni seinään kun meni v..... 12 tunnin mittainen W-Box lista ohi huomaamatta. :banghead:
Rupee olemaan setti siinä kuosissa ettei mikään enää kastele housuja :) Jottei tää homma käy tylsäksi niin pitää väliin viritellä uusia nesteitä. Dna40 on vielä tuloillaan ja yks g-kepakko, niin eiköhän se oo siinä laitepuolella :)
Viimistä lausetta en usko minäkään :(
Klooniketju on aika lailla hiljentynyt siitä pahimmasta huutamisesta. Alkaisko pikkuhiljaa sitten olla jengillä jo hippiasenne, antaa kaikkien kukkien kukkia?
...kaikilla muilla paitsi zkysillä :lol:
Tapatalkilla voi lukottaa ketjuja, ihan itse vasta huomasin :)
Miksei lähetetyissä yksityisviesteissä näy mitään?
Enkö vain osaa vai mitä häh:confused:
Oikeestaan samat, 1 G-tube ja DNA40 (katotaan mikä se on sitten) itelläkin hankintalistalla. Kolmas Mister ato vielä varmaan vapocalypsen varalle...
Sen kyllä huomaa että ne kellä on kunnon kalustoa, enkä meinaa edes mitään kovin kallista, ovat aika hissukseen niistä.