Jaa no en sitten ihmettele miksei nukuta :D
Printable View
Jep. Porvarina sitä hommaisi täyden palvelun muuton ja menisi hotelliin siksi ajaksi että muutto tapahtuu, mutta nyt on toimittava näin :lol:
No ei sitä tavaraa mulla niin paljon oo. Kolme kirjahyllyä ja pari muksun leluhyllyä, siinä on 70% tavaroista :D Astioiden pakkaaminen kai se vittumaisinta on.
4 omaa muuttoa olen elämäni aikana joutunu kokemaan ja aina vituttaa yhtä paljon :D. Pakkaaminen ja varsinkin se purkaminen on kyl järkyttävän paskaa hommaa. Kavereiden muutoissa sentään saa olla kännissä koko hulapaloon läpi ja vain kanniskella romuja :D
Itkunvitkunvatkun äää! Miksi oi miksi kaikista höyrykaupoista on loppu just ne tuotteet mitä lähtisin nyt ensihätään tilailemaan :banghead: prkl stna 666 ÄRRR!
Vuos sitte viimeks muutto, menee meikäläisellä 10 vuoden sykleissä. 200m2 tavarat 83,6 neliöön mahdutettuna... Lähti puolet kamoista kavereille/kierrätykseen!
Yx muutto on vielä edessä tulevaisuudessa mut se on mullan alle :)
Toivotaan et tää viimonen sykli rikkoo kaavan ja venähtää pitemmäksi.
Lukeehan se tos sigussakin, mätänevä muinaisjäänne. Paitsi minä en mee matosten syötäväks, uunin kautta uurnaan :)
Aattelin laittaa FT:ltä jonkunsortin valaisinta tilaukseen ja eilen kaivoin Smokin rda:n kaapin perukoilta pitkästä aikaa käyttöön,kun ei jaksa vaihella pumpulia kaiffariin. Nyt tulikin sitten mieleen,josko kokeilis jotain dripperiä tuohon nemesiksen kaveriks. Laittas samaan tilaukseen tuon taskulampun kanssa.
Mikäs nyt ois se hyvä laitos? Mielellään singlenä käyttäisin.
No enpä mä noita lieroja olisi halunnutkaan, perhanan buyer's block ja ökypostit.
No odotellaan Puffilaan ja vähän lisää käyttäjäkokemuksia, tällä haavaa niin Delta kuin Aerokin saaneet alapeukkua, Boge vie maussa mennen tullen.
Ehkä siinä kohdassa ei kannata enää ostaa laitteita, kun ei oikeastaan koe tarvitsevansa mitään just nyt.
Paitsi sen AGA T5 ryöstöparonilta, koska spaincigarin postit.
https://www.youtube.com/watch?v=AonktxYpBJQ
Tänne sopii loistavasti tämä linkki, hämmästykää tyylikkäästä modista.
Kaato..pisto..ravistus..eikös tehnyt hyvää.
En oikein arvosta noita sun raiskausjuttujasi.