Lähtee lähtee. Ala nyt vaan juomaan kaksin käsin
Printable View
Tänään näköjään on se päivä kun mietin miksi en ampunut reisille tai käyttänyt kortsua [emoji15]
Juu, kyllä 2 x murkkutyttö saa pään välillä siihen pisteeseen, että ei tarvi laitteita ees aatella. Höyry nousee ilmankin :P
Muutaman kerran on itsellä tehny mieli vanhempainvartin aikana kertoa vanhemmille ehkäisyn iloista...
Mulla ei hermot kestäs olla opettaja... Se ois ekan tunnin aikana jokunen äksyilevä teini sätkimässä naulakossa [emoji38]
Vaik oonkin rauhallinen tyyppi niin jossain välissä palais pohjaan [emoji21]
Luulitko että päästin ne edes sisälle ?
Ei vaan lapset on kivoja kyllä tänään vaan ollut se huonopäivä
Sekin tarttuu aikas äkkiä toiseen -> toiseen jnejne
Apinaketju on välillä vaikea katkaista
Onneksi täällä tapa puhua mikä harmittaa ja sopia asiat suht äkkiä kun isoimmat hiilet sammuneet
En mää noita pois antais [emoji106]
Onko musta tullu laiska, mitä mä kauppaan ees meen? Just väänsin kanankoipia riisipedillä kermasoosissa hirveen läjän, syön niistä varmaan kolme päivää.
Muutenki naurattaa tää poikamiehen ruokakulut... Se on noin 150€ kuussa kun itse teen kaikki enkä ikinä syö valmisaterioita. Tosta summasta varmaan puolet on kasviksia... Pakkasessa riistaa ihan riittämiin, pitäs pitää oikeen riistaviikko täs lähiaikoina [emoji106]
Pakko nostaa hattua yh-äideille ja yh-isille ootte ansainnut hatunnoston [emoji145]