Tää oli hyvä! :laugh:
Tuonne voi lähettää: Vieraskirja | Fingerpori
Printable View
Tää oli hyvä! :laugh:
Tuonne voi lähettää: Vieraskirja | Fingerpori
Päivällä käytin auton laakerirempassa, kun piti aikamoista meteliä, ja sen jälkeen sormet ristissä katsastukseen. Tuli sellainen vikalista, että ei järkeä laittaa autoa leimakuntoon. Johan tuolla rotiskolla on ikää 16 vuotta, joutaakin kierrätykseen.
Tovin vilkuilin netistä vaihtoautoja, niin aika äkkiä alkoi ilmetä oireita autokuumeesta. Siihenhän ei ropit auta, siis eikun uusvanhaa koslaa ostamaan. :)
Mikä on kirkasta ja haisee pahalta? Kirkan kakka. *badabum tssh *
Pakitin oman kiesin työmaalla päin metallitasoa. Melkoinen vekki takakontissa. Olin aikeissa ehkä katsastaa auton vielä kerran huhtikuussa,mutta enpä taida. Sen verran öljyä syö ja pakokaasujen kanssa oli nippa nappa viime kerralla,että autokaupoille itsekin viimeistään kevät talvella. Ongelmaan tuo lisä mausteen se,että havittelemani kitumaasturit ei mahdu tallin ovesta sisään. On senteistä kiini,että ottaako katto vastaan oviaukossa ja talvella se ylimääräinen lumikikkare voi viedä lopun pelivaran.Lainaus:
Päivällä käytin auton laakerirempassa, kun piti aikamoista meteliä, ja sen jälkeen sormet ristissä katsastukseen. Tuli sellainen vikalista, että ei järkeä laittaa autoa leimakuntoon. Johan tuolla rotiskolla on ikää 16 vuotta, joutaakin kierrätykseen.
Tovin vilkuilin netistä vaihtoautoja, niin aika äkkiä alkoi ilmetä oireita autokuumeesta. Siihenhän ei ropit auta, siis eikun uusvanhaa koslaa ostamaan
Eli farmarin hakuun kai taas on ryhdyttävä ja tällä kertaa ehdottomasti vetokoukulla. On vaan Toyotan autot vähissä havittelemassani hintaluokassa. Nettiautossa yksi mielenkiintoinen yksilö ehti olla päivän.
Hellurei (Höyryguru Urdu)
Perjantai on taas riesanamme
Vettä sataa ja melkein vituttaa
Kävin aamulla Tokmannilla
Sieltä vaelsin S-markettiin
Palattuani kotiin löysin postilaatikosta 6. päivä tilaamani koilerisarjan
Hienoja ovat, koilerit
2, 2,5 ja 3mm käämeille, ne koilerit siis
Kohta narautan korkin vodkapullosta
Solisiinä
Hötövöts! (Höyryguru Urdu)
:blink::blink::blink:
https://www.youtube.com/watch?v=cqdjHZGSndE
Autojen turvatyynyhän keksittiin jo 60-luvulla.
Siten se unohdettiin 10 vuodeksi, syy = jokainen itseäänkunnioittava herrasmies ajaa autoa piippu suupielessä. Menee niskarangasta stemmi läpi jos bagi poksahtaa silmille.:)
Oon kyllä joskus itse miettinyt samaa höyrystimen kanssa. Mitä nyt on käsitystä siitä bagin energiamäärästä ja nopeudesta, voi ato olla aika syvällä aivojen sisällä mikäli paska tuuri käy ja tyyny pääsee siihen just lyömään oikeassa kulmassa kun höyryttelet ajellessa.
Sain sähköpostia, jossa oli pelkkä kuva ja sekin huonolaatuinen??? Olenko voittanut jotain :D
Liite 31686
.
Mmm testasin mäkkärin bataattiranskiksia :drool: Käytiin Kärkkäisellä (mulle iski jo pieni joulukoristekuuume) niin oli pakko poiketa autokaistan kautta hakeen niitä kun niitä näin telkkarissa mainoksen eilen, ja muutenkin bataattiranut ollu muotia jo pari vuotta kun kaikki kehuu niitä, mut en ollu viel ite maistanu. Suosittelen. :D Ne on varmaan tullu toivottavasti pysyvästi listalle kun ne on listalla ihan erikseen ostettavissakin eikä vaan sen kampanja-aterian kylkiäisinä. Ketsuppi niihin ei kyl sovi. ;)
Mä tein joulutorttuja, vaikka on vasta marraskuu.
Taikinapyörä hajosi käteen, sen ainoan kerran vuodesta kun sitä tarvitsee :sneaky:
Täälläkin on haudutuspadassa eka riisipuuro iltapalaks :rolleyes: Ja vois käydä tonkimassa ekat koristevalot esille... Ja polttaa porokynttilää :D
Itse asiassa tänään olis mun äidin nimipäivä. Äiti tykkäs leipomisesta mutta joulutortut jäi nuorena minun tehtäväksi, kun silloin ei ollut valmiita taikinalevyjä, vaan se taikina piti tosiaan kaulita ja ottaa muotilla palat jne. Joulutortut tuntui siksi aika sopivalta tänään.
Mää en tykkää syödä valmiita pipareita, mutta tuoksusta tykkään ja taikinaa on ihana syödä. Ja käyttää kivoja piparimuotteja. :D
Joo just siinä :lol: No ei, tää on semmonen pata joka ihan aktiivisesti lämmittelee, siinä on ajastin jne. Pataruokia on vaikka mitä olemassa, ja monesta ei-pata ruuastakin saa tehtyä pataversion, vaikka lasagnesta jos haluaa. Kelkkailijan unelma kun on ruoka odottamassa takaisin tullessa. :D Ja tuon voi myös ajastaa niin että aamulla on puuro odottamassa kun herää, kunhan vaan lataa ainekset illalla sinne. :)
Mut vanhojen aikojen kunniaks :lol:
Mahtoikohan noita mennä kaupaks, tunnetteko ketään jolla ois ollu aromipesä? :thinking:
https://www.youtube.com/watch?v=SN5WeFbV_Vs
Pentuina käytiin kaverin kanssa ostamassa sellanen piparkakkutaikinapaketti ja syötiin sellasenaan. Kyllä muuten paska haisi. :-)
:lol: :lol: Juu kyl sen taikinan syönnin kans kohtuus kannattaa muistaa :rolleyes: Eilen muuten telkkarissa joristiin että raakaa taikinaa ei saa syödä koska siinä voi olla jotain kolibakteereita joista saa ruokamyrkytyksen. Menee samaan kategoriaan kuin se että EU:n uuden direktiivin mukaan 11 joulukuuta eteenpäin ranskalaisia ei saa paistaa liian tummiksi, vaan esim. mäkkäreissäkin otetaan käyttöön sävykartat ettei ranskanperunat mee yli, kartassa on se maksimi keltaisen sävy määritelty. Evira aikoo tänä talvena valvontakäynneillä huolehtia siitä että ranskikset ei ole ylipaistettuja. :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Mäkkärin ja myös muidenkin pikaruokaloiden ranskalaiset on järjestelmällisesti "raakoja". Aina vituttanu ne kalpeat ja löysät perunat. Olin aikanaan Carrollsissa töissä ja kaverin kanssa yritettiin muuttaa maailmaa ja paistettiin ranskalaiset rapeiksi ja kullan värisiksi. Ei kestenyt kauaa sitä iloa, kun joku asiakas tuli täydellisten ranskalaisten kanssa ja itki että ne on palaneita. Palasimme raakojen ranskalaisten tarjoiluun.
Snacky aikaan asiakkaan olisi käsketty suksia vittuun, mutta asiakaspalvelun laatu kärsi inflaation kun Snacky meni konkkaan.
Aah, Carrols. Voin melkein muistaa sen maun. :drool:
Se oli meinaan paras.
Voi helvetti tota holhoamista :(
Ja taas tämä "saattaa" lisätä riskiä sairastua syöpään kaikissa ikäryhmissä. Eli ei varmaa tietoa, mutta varmuuden vuoksi tollanen :(
Just eilen ostin kaupan paistopisteestä pullaa, joka oli taatusti direktiiviä tummempi. Mut pirun hyvää se oli :)
EU määrää ranskanperunoiden värin - oltava â€kullankeltaisen vaaleitaâ€
Ei mäkin ranut ole löysiä. Hesen on velttoja löröjä mutta onko se ihme kun niistä puolet on riisijauhoa. :D
Täydelliset ranskikset on kyllä vähän semmosia patinoituneen värisiä, ja oleellista täydellisissä ranskiksissa on se että perunoita ei ole kuorittu. Friends & brgrsista saa tälläisiä ranuja ja ne on täydellisiä :drool: Mietin vaan että miten helvetissä kuoriranut voi toteuttaa jos niitä ei saa vetää yli kohta enää, ei varmaan mitenkään :crying:
Ihan uusi idea, ehkä tästä tulee seuraava hitti. :D Chilinen jugurttisoosikaan ei kuulosta yhtään pahalta :drool:
Noita lanttuja ja bataatteja pitää testata, kuulostaa ainakin pirun maukkailta[emoji39]
Pitkän aikaa miettinyt varastoida cd levyt koteloineen johonkin laatikoon.
Tuli Etolasta löydettyä just passeli muovilaatikko kannella. www.etola.net | SmartStore? Classic 24 transparent
Noin 5 laatikkoa ja vähän päälle meni.
Nyt vois höyryromppeet siirtää sit keittiönkaapeista pois parempaan paikkaan. :thumbup:
.
Juu ei niillä nyt mitään arvoa ole vaikka sievoinen summa on niihin mennyt.
Tunnearvoa korkeintaan. :D
Cd-levyt nyt vielä säilöö aika näppärästi "pieneen" tilaan, savikiekot eri asia. Niitä(kin) löytyy itseltä jokunen hyllymetri.
.
Mä olen vasta siivonnut pois viimeiset kasetit ja VHS:t. CD:itä on yksi torni ja eräitä muita kasoja. Levyjäkin on huushollissa vielä, niistä ehkä neljä minun. Sain vasta yo-lahjaksi stereot ja levarin ja siirryin samantien CD:isiin. Ja sain siis valita lahjaksi ajokortin tai stereot, ja jälkimmäisen otin :)