Mä löysin pelastusarmeijan kirppikseltä "miehenkorvikkeet" Kuvassa oikealla... Liite 28684 Tankkien vääntelyyn aukipäin siis... :-)
Printable View
Mä löysin pelastusarmeijan kirppikseltä "miehenkorvikkeet" Kuvassa oikealla... Liite 28684 Tankkien vääntelyyn aukipäin siis... :-)
Parkkipate. [emoji35]
Lounaskortti.
Mulla oli kortti vanhentumassa (voimassa thru 9/16). Lakkasi sitten pelaamasta reilusti syyskuun puolella, ja useita ostoja yritin tehdä (siis tilattu ruoka, kahvi kupissa, pizza käännetty...), mutta korttipa ei toimi vaikka TIEDÄN että siellä on saldoa satoja euroja.
No, soitto asiakaspalveluun kyseiseen puljuun, joka kortin nykyisin toimittaa, alkaa E:kirjaimella.
Tässä asiakaspalvelun helmiä:
'kortissa lukee että thru 9/2016, miksi se ei toimi ?' - E: "Korttinne on vanhentunut 25.9."
'lukeeko korttiehdoissa että se vanhentuu ennen kuin mitä kortissa lukee ?' - E: "Ei"
'kuka korvaa sen että olen joutunut maksamaan pankkikortilla, koska enhän voi ruokaa palauttaa lautaselta' - E: "Mitään ei korvata missään tapauksessa, eihän kukaan ole pakottanut teitä maksamaan meidän kortilla"
'kyse on maksuvälineestä, josta olen maksanut tilissäni, eikö minun pitäisi voida luottaa että kortti toimii ?' - E: "tarkistitteko myedenred palvelusta että korttinne on toimintakunnossa ennen kuin menitte ostoksille ?" 'En, en tarkista pankkikortistakaan jos siinä on voimassaoloaika päällä, ja TIEDÄN että tilillä on rahaa'
'mielestäni kyse on rahasta joka on tililläni, mutta en voi luottaa että se toimii' - E: "kyse on edusta, ja mitään ei korvata missään tapauksessa koskaan'
Nooo, tämä oli siis sen VANHAN kortin kanssa. Arvatkaapa toimiiko UUSI kortti, tänään kokeiltu. EI TIETENKÄÄN.
Tuon "edun" ottaminen on ihan sama kuin laittaisit joka kuukausi 160 Euroa Maltalaiseen vedonlyöntitoimistoon. Todennäköisyys saada rahansa takaisin on kyllä sieltä Maltalta paljon parempi.
&¤%#¤&&)() X-(
Missä helvetissä mun Fasttechin lähetys on... varmaan yli kuukauden jo venaillu
Alkaliparistot.
Melkein kaikessa on lionit tai nimh:t käytössä, mutta 1 D-patterinen tosi hyvä, lämminsävyisellä Creellä tsägällä halvalla löydetty taskulamppu on. D-NiMh:t kun maksaa maltaita jos ne on aitoja (eli sisällä on D, eikä C tai AA) ja AA->D-adapterit on aika surkeita kaikki.
Tiedossa on että tyhjät alkalit vaihdetaan, ettei ne oksenna. Eilen käyttelin tyhjäksi lampun, ja 12h myöhemmin jo molemmat patterit oksentaneet sisuksensa lamppuun. Onneksi oli pystyssä kannallaan, eli pelastusoperaatio ilm. onnistuu vielä.
Tänään hajoo kaikki, lähempä tästä ajelulle niin saadaan vielä varmaan auto hajoamaan....
Vinkiksi jos muille käy sama. Nii alkalipatterikura on luonnollisesti alkalista :D Eli jos ei ihan umpeen kökkööntynyt niin jollain hapolla neutraloi sen, kuten etikalla. Vesipesu osille jotka voi pestä, kuivaus, putsaa elektroniikan puhdistussuihkeella, kierrerasvat viimeistelyksi ja kuin uusi taas.
Tässä tuli mieleen niin muistakaahan talven tullessa laittaa taskulamppuihin lithium paristot jos haluatte käyttää lamppuja pakkasessa. Muistaakseni ne kestää paremmin pakkasta (esim. se taskulamppu siellä auton hansikaslokerossa jne.)
Saatanan Norwegian peru tän illan lennon. X-( Outoa kun ei ole edes huono sää tms. No, lennetään sitten Norran potkuripaskalla ysin aikaan joka on perillä vasta lähempänä puolta yhtätoista. :mad:
Mut tulee seki testattua, oon nauranu niille surkuhupaisille rakkineille aina ku niitä kentällä nähny :lol:
Potkurikoneet on just huippuja. Tärisee, kolisee ja nitisee yllättävissä paikoissa. Polvet suussa noissa joutuu istumaan, mutta mä tykkään silti.
.
Kiitoradalla meni jotain pieleen laskeutumisessa ku tultion Oulun kentälle ja hälytysajoneuvoja joka paikassa. Norra ei päässy ees laskeutuun ja palas jo takas Helsinkiin.. :glare: