Noi facen ryhmät on mun mielestä hiljentyneet tosi kovasti kans verrattuna parin vuoden takaiseen. :thinking:
Printable View
Noi facen ryhmät on mun mielestä hiljentyneet tosi kovasti kans verrattuna parin vuoden takaiseen. :thinking:
Vai onx se insta nykyään the. :thinking:
Onhan siel varmaan muitakin kiinnostavia ryhmiä. Kaveri ainakin laittanut mettästäjä ryhmästä watsup linkkiä. Vai oliko se nyt insta. En muista. Enivei ku raaseporissa oli 27 piikkinen sonni tullut kuvaan. :eek:
Ei siinä, keväällä on ainakin tinsta tai eliitti the. Laitetaan haku päälle kunnolla. :laugh:
Siis ne ryhmäthän facessa mielenkiintosinta mun mielestä nykyään on. Esim CIA naisten olohuone :whistle:, ja muut akkainryhmät :popcorn: Vaporyhmiä jaksan katsoa joskus ja jouluna. Ennen sentään niissä oli edes draamaa välillä. En mä ees jaksas facessa olla ilman seurattavia ryhmiä, WA:llakin voi viestittelyt hoitaa
Kuulemieni tarinoiden perusteella kannattaa tosiaan varata henkistä valmistautumisaikaa sinne kevääseen asti ennenku astuu tinderin maailmaan :lol:
Juu ei niihin miähii otetakkaa, yäk! Naistenhuoneessa on reilu 100 000 ja CIA naisten olohuoneessa reilu 50 000 ulla taalasmaata valmiina pistään psykoosit tulille :laugh: Vastahan poliisikin nuhteli julkisesti jälkimmäistä ryhmää :D Se meno on kyl melko sairasta välillä mut ei vaan voi olla seuraamatta koska
https://data.whicdn.com/images/253743251/original.jpg
Ja juu kyl se vaikuttais olevan aika hommaa se tinderissä kalastaminen. :D Ennen kaikki oli yksinkertaisempaa kun mentiin naimisiin vaan naapurin (tai jos hurjiks ruvettiin niin naapuripitäjän) Elviiran tai Einon kanssa.
Voin veikata et draama on aika hilseen lentävää menoa siellä. :D
Ehkä viime aikojen lööppien perusteella. Veikkaus vaan.
Niinpä, saaketti ku meno ei ole kuin ennen vanhaan. Naapurin Liisa, ei paremmasta tarvinnut tietääkään.
Oliko ennen paremmin vai ei, siinäpä vasta kysymys. :thinking:
Ennen sit kans oltiin yhessä hampaat irvessä koska niin vaan kuulu olla. Mut osittain se on totta että mistä ei tiedä ei sitä osaa kaivatakkaan. Että silleen ennen oli elämä simppelimpää kitumista. :lol: Kyllähän se tuottaa ihmisille paineita tää nykymaailman meininki missä kaiken pitäis olla mahdollisimman täydellistä kaikilla elämän osa-alueilla.
Mä uskon kyl enimmäkseen kohtaloon parisuhdehommissa, siis siihen että se ilmestyy kun sitä ei etsi, kyl niitä tupsahtelee ittekseenki :D
HALUUUN TONTTUOVEN!!!!!
Taas yksi turha markkinointiosaston keksintö, jolla saadaan rahat pois ihmisiltä :D
https://www.meillakotona.fi/artikkel...sa-helppo-ohje
Nyt tuittu alat askartelee paskartelee tonttuovea[emoji4] piti oikein googlettaa mikä se on[emoji1] mun pitäis alkaa miettii taas piparkakkutaloa tms..viime vuonna oli got aiheinen, nyt vois tehdä jonkun perinteisen☺ Ihanaa, kun joulu lähestyy..en vaan jaksa noita kauppojen liian aikaisia hössötyksiä.
.
Niinpä. Laitteet olleet jo pari vuotta sellaisia että kellään ei ole syytä valittaa.
Se vaan että nyt kun myyntikanavat on tyyliä että pitää törmätä hommaan 1/1000 tupakoivasta niin vähiin me käydään. Verottaja huolehtii että höyry jää marginaaliin.
Toki, marginaalissa elämisessä ei ole mitään vikaa. Itse elän marginaalissa melkein kaikessa. :)
Baariinko meinaat kun silitysraudan kaivanut esiin ?
.
Täytyy kyllä koittaa paskarrella :laugh: Se sun got-talo oli kyl makee :thumbup: Mulla ei ole tippaakaan joulufiilistä ainakaan vielä, vaikka sitä joka tuutista alkaa jo tupata ja joulukalenterinkin jo hommasin. :D Ahisti kun Sokoksella oli jo joulukuusi ilmestyny tuossa yks päivä...
Se on kyl kerrassaan kummallista että facessa on yleensäkkin ryhmissä törkeempi meininki kuin foorumeilla, vaikka monia foorumeita on pidetty varsinaisina törkykammioina joissa ihmisten on helppo nimimerkin suojista puhua mitä sattuu... Mut silti pimeimmät jutut oon nähny facessa :thinking:
.
Silloin kun mä liityin tänne foorumille niin täällä oli uusia kohtaan välillä jonkinlaista vittuilukulttuuria. Mutta ei se ikinä ollut niin räikeetä mitä facessa välillä näkee, oli ryhmä mikä vaan.
Täällä otetaan mielenkiinnolla kyllä vastaan kaikki uudet/vanhat vähemmän aktiiviset, ei muutaku sekaan vaan :cool:
Juuri kävin katsomassa toista foorumia jolla pyörin joskus tosi paljon, hevostalli.nettiä. Vielä kolme, neljä vuotta sitten siellä siihen osioon missä pyörin tuli pitkälti yli 5000 (viikonloppuisin jopa 7000) viestiä joka päivä. Nyt kun kävin katsomassa niin eilisen eli perjantain saldo oli 1750 viestiä. :/ Muilla osastoilla siellä sitten mitkä oli hiljaisempia ja joihin tuli vaan ehkä kolmisen sataa viestiä päivässä, niin nykyään viestimäärät on tyyliin 0-20 päivässä.
.
.
.
Pöh, isoveli ei ois ikinä arvannut että kävin taas ostoskeskuksessa ja vieläpä ostin kahdet (liikunta)kengät. Not like me.
Kyllä oli uuvuttavaa. Pakko ottaa päikkärit perään.
Iltaa taas pitkästä aikaa. Mitä tänne nykysin kuuluu?
Sitä samaa kun ennenkin. :D Mitäs höyrikselle kuuluu? Sua enää täällä hirveesti näy :thinking:
Tulin just lenkiltä, puolessa välissä matkaa vettä alkoi tulla niin hyvin, että kotiin päästessä huomasin pikkareittenkin olevan märät[emoji50] eli en omista vedenpitäviä ulkovaatteita näköjään[emoji19]
Mitä vittua, Malcom Young kuollut :crying:
Niin on[emoji30]
Sillähän oli dementia, nuorena vei [emoji22]
Nyt taas kun pimeys on saapunut niin huomaa miten väsynyt on.Menee taas hetki ennenkuin virmii entiselleen[emoji52]
Vieläkö Miru höyryttelee?
Noup, lopetin jo kesällä[emoji4]