-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Vittu!! Luulin hävittäneeni visan.... suljin kortin eilen... nyt en saa´nesteitä tilattua.... ennen ku uus kortti tulee .... vittiläinen....
Oisin tilannu psv:n tiivisteitä,inalta pohjia, 2mok:lta tribecaa....
Ei tarvii viikkoon tilata.... joten jouluks ei tarvii sit uusii nesteitä saada
Hemmetti. Lompakko ja puhelin löyty mutta silti vituttaa. Ihmeellistä tämä elämä.
Uus kortti? Eikös sitä vanhaa voi aktivoida uudestaan, aivan kuten sen suljitkin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Vittu!! Luulin hävittäneeni visan.... suljin kortin eilen... nyt en saa´nesteitä tilattua.... ennen ku uus kortti tulee .... vittiläinen....
Oisin tilannu psv:n tiivisteitä,inalta pohjia, 2mok:lta tribecaa....
Ei tarvii viikkoon tilata.... joten jouluks ei tarvii sit uusii nesteitä saada
ToscanaMallissa saa maksettua pankkisiirrolla, jos yhtään helpottaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Hemmetti. Lompakko ja puhelin löyty mutta silti vituttaa. Ihmeellistä tämä elämä.
Uus kortti? Eikös sitä vanhaa voi aktivoida uudestaan, aivan kuten sen suljitkin?
Ei voi... sano siel sulkupalvelussa, ettö sulku on lopullinen.... ei voida avata vaikka kortti löytyiskin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
ToscanaMallissa saa maksettua pankkisiirrolla, jos yhtään helpottaa.
Onks niil kovat pankki siirtomaksut ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Onks niil kovat pankki siirtomaksut ?
Muistaakseni ei maksa mitään ekstraa, mutta en mene vannomaan. Jos jotain pitäisi veikata niin muistaakseni kun kaveri tilasi pankkisiirroilla, niin perus toimitus oli jotain 5€ ja nyt kun itse tilasin PayPallilla, niin toimitus olikin vain jotain 3€, eli pari euroa eroa, mutta noilla halpeni toimitukset myös tässä välissä. Se on vaan hippasen hankalaa, mutta kyllä se onnistuu, kun vaan lukee kaiken tarkkaan.
-
Pankkisiirrolla maksaminen on ihan helppoa, onnistuu jopa tämmöseltä blondilta ;)
-
Vaimo hävitti toiset auton avaimet puolen vuoden sisään.
-
Kävin optikolla, tai useallakin, hinta-arviota kyselemässä.
Linssit maksaa noin 800e, kehykset päälle :'(.
Eli se on tonni selällään, ei sille rahalle olis ollut mitään muutakaan käyttöä :(.
Pitäköön Nissen halvat lasinsa, ei niitä silmävikaiset saa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Verska
Vaimo hävitti toiset auton avaimet puolen vuoden sisään.
Meillä on pelimerkki avaimenperässä ja siinä puhelinnumero.
En oo vielä hukannut avaimia mutta jos niin käy, on ainakin puhelinnumero nipussa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Meillä on pelimerkki avaimenperässä ja siinä puhelinnumero.
En oo vielä hukannut avaimia mutta jos niin käy, on ainakin puhelinnumero nipussa.
Tommonen on pirun jees, varsinkin autonavaimessa (mikäli erillisenä muista avaimista, kuten yleensä) kun ei ylimääränen killutin haittaa. Saattaapi joku löytäessään vaikka palauttaakin. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Tommonen on pirun jees, varsinkin autonavaimessa (mikäli erillisenä muista avaimista, kuten yleensä) kun ei ylimääränen killutin haittaa. Saattaapi joku löytäessään vaikka palauttaakin. ;)
Taikka hakea sen auton siitä pihasta....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
teekkis
Toinen vaihtoehto. Autovarkauksista vaan jää pirun usein kiinni, ja niistä tulee tuomio. Maassa lojuvien avainten huomiotta jättäminen sen sijaan ei ole rikollista. Mutta hyvä pointti toisaalta. ;)
-
Suoraan sanottuna vituttaa, kun koululla on jo valmiiksi niin vähän parkkipaikkoja, joihin voi parkeerata ja koulu sijaitsee alueella, jossa ei muutenkaan ole parkkipaikkoja ja koulun vieressä on ihan tyhjä tontti, josta puolet jonkun saamarin yksityisenpysäköintifirman parkkipaikkaa ja puolet tyhjänä, jota kaupunki valvoo. No tuli sitten vähän myöhässä mentyä kouluun ja ei yhtään pikkuhiluja ja Elecron ei toiminu ja sitten kaupunki sakottaa. Vituttaa tää Turun meininki, ku kaikki valittaa, ettei Kupittaalla ole parkkipaikkoja, mutta mitään ei tapahdu edes vuosienkaan jälkeen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Suoraan sanottuna vituttaa, kun koululla on jo valmiiksi niin vähän parkkipaikkoja, joihin voi parkeerata ja koulu sijaitsee alueella, jossa ei muutenkaan ole parkkipaikkoja ja koulun vieressä on ihan tyhjä tontti, josta puolet jonkun saamarin yksityisenpysäköintifirman parkkipaikkaa ja puolet tyhjänä, jota kaupunki valvoo. No tuli sitten vähän myöhässä mentyä kouluun ja ei yhtään pikkuhiluja ja Elecron ei toiminu ja sitten kaupunki sakottaa. Vituttaa tää Turun meininki, ku kaikki valittaa, ettei Kupittaalla ole parkkipaikkoja, mutta mitään ei tapahdu edes vuosienkaan jälkeen.
Samat murheet ja taidetaan puhua samasta parkkipaikastakin ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Ei huolta, kohta siihen tyhjään kohtaan nousee talo johon tulee parituhatta opiskelijaa ja melkolailla henkilökuntaa, se parantaa parkkipaikkatilanteen kuin taikaiskusta! Koko Kupittaalle ei nimittäin enää sen jälkeen pääse autolla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
teekkis
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...BnS944g6TL8dTQ
Todennäköisyys autovarkaan löytää avaimet suhteessa siihen että ilman numeroa en näe niitä enää koskaan, on mielestäni häviävän pieni.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Ei huolta, kohta siihen tyhjään kohtaan nousee talo johon tulee parituhatta opiskelijaa ja melkolailla henkilökuntaa, se parantaa parkkipaikkatilanteen kuin taikaiskusta! Koko Kupittaalle ei nimittäin enää sen jälkeen pääse autolla.
Ootko tosissas? :D Kohta saa varmaan tulla junalla ICT:lle, lähin autopaikka tulee olemaan jossain itäkeskuksen tienoilla :(
-
Pöh, hukannut jonnekin tipeistä parhaat, eli Super-T:n Widemouthin, GSVn Widen ja Tru-Flowin, Tru-Flowit ehkä parhaita.
-
Vituttaa Inan VG pohja... Nikoja 36mg mutta haisee ja maistuu paskalle!
0mg VG ei tätä vikaa...
Vitun vittu, nuhassa sekotettu ja viimoset PSV tiivisteet men sinne...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Ootko tosissas? :D Kohta saa varmaan tulla junalla ICT:lle, lähin autopaikka tulee olemaan jossain itäkeskuksen tienoilla :(
http://www.turku.fi/public/default.a...71&nodeid=7563
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Hienoa! Mihis sitä parkkipaikkoja tarvitaan kun voi olla viherkeskuspuisto tai muuta yhtä mukavaa niiden tilalla ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Hienoa! Mihis sitä parkkipaikkoja tarvitaan kun voi olla viherkeskuspuisto tai muuta yhtä mukavaa niiden tilalla ::)
Näinhän se on. Pitäis varmaan seuraavaks kokeilla uskaltaako yksityiset sakottaa mua, ku on kerran vielä kuolinpesän auto ::) Voi olla vaikea laskuttaa kuollutta auton parkkeeraamisesta :D Ja muistaakseni tuo kampus-juttu ollaan jäädytetty tilapäisesti, kun joku tajusi, että hyvä kun siihen tontille mahtuu omakotitalo ja kun rahoitusta ei olla saatu. Tosin aika varmasti itse olen siinä vaiheessa, kun kampus tulee, jo paperit kourassa sossun jonossa.
-
Re: Vs: Kuvaketju
TTTU! Pesin just lähes koko arsenaalini lavuaarissa ja nyt ZAGin runkoa ei löydy ei sitten mistään. Cappi kököttää pöydällä kuivumassa muun kaluston kanssa ja tankki köllöttää roskissa kun otti ja halkesi. Loppua siitä atosta ei vaan näy missään.. Stn!
edit. tunti etsintään kulunut. ei jälkeäkään laitoksesta.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vesilukko auki ja tarkistus sieltä?
-
Re: Vs: Kuvaketju
Epäilen että sinne mennyt jos ritilästä ei mini bogetankin cappi mee läpi ::) johonkin järkevään paikkaan oon sen nostanu ajatuksissani.
-
2 Liitteet
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Hähä, hyvä puoli Turussa on etten mä täältä oo saanut hakemallakaan parkkisakkoja. ;) Aika armeliaita olleet.
Nii joo ketutus-ketju. Mä en tuomitse ketään, ja vituttaa oikeasti että aattelen tällä tavalla enkä hyökkää näitten ihmisten kimppuun (saatavuus enemmänkin), mut ihmetyttää kun porukalla yleensä on 5x ggtssäämitäovatkaan (sori kun en noista ymmärrä), 5x kayfunia, 5x odya ja penelopea samanverran päälle ja parit provarit ja muita vastaavia modeja (provaa nyt saa mut muita harvinaisempia). Kateutta? :D Eei, mut näitä vehkeitä on niin huonosti saatavilla ni mä en ymmärrä mitä noin monilla vehkeillä tekee? Okei, mä tuun yhdellä setillä toimeen, mut ollaan sitä toisaalta taas perkele kusessa jos jokin yks kaks lahoaakin käteen. Yks vara setti, mut viis? Tsiisus.
Varaa olisi lyödä tähän harrastukseen rahaa, mut ei vaan oikeen viitsisi enempää lykätä rahaa kun on tarvetta. Tottakai hinnat nousee kun kysyntää on enemmän kuin laitteita. Mutmut.
-
En mä ymmärrä ittekään itteäni.. ::)
Mutta kun lähtee "vähän" lapasesta niin minkäs teet, vai oliko se perustelu sittenkin et joka nesteelle oma kokoonpano? :D
Hölmökin taidan olla ku ei kierrätettäes (ainakaan kauheesti) viitti voittoa tehdä ja tolla matikalla oltais rutkasti tappiolla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
latela
Yks vara setti, mut viis? Tsiisus.
mullon neljä (halpaa) modia ja puolen tusinaa erilaisia ego-akkuja. Suurimmassa osassa
jonkin sortin tankit (3-6ml) ja jokaisessa laitteessa eri nesteet. Viimeisin kerta kun lisäilin nesteitä tai latailin akkuja
tai räpelsin niillä jotain muuta kuin höyryttelin, oli viime viikon torstai.
-
Yleensä libertyn tilaukset tullu nopsaan mutta nyt menny jo 1,5 viikkoa.
Tällä viikolla aina kun on postiluukku kolahtanut niin toiveet saapuneista nesteistä on murskattu markettien joulumainoksilla :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Härdelli
Yleensä libertyn tilaukset tullu nopsaan mutta nyt menny jo 1,5 viikkoa.
Tällä viikolla aina kun on postiluukku kolahtanut niin toiveet saapuneista nesteistä on murskattu markettien joulumainoksilla :(
Voipi olla, et vähän jouluruuhkat hidastaa postin kulkua. Mulle kesti kanssa uk-eliquidilta tulla paketti joku melkeen 2 viikkoa vaikka normaalisti tulee alle viikossa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Mielstäsi ja mielestäni, onko sillä nyt niin kauheesti väliä?
Mutta avaimiin numeron laittaminen on kyllä mun mielestä tyhmintä mitä voi tehdä. =)
-
Ei jeesus, eiköhän kaveri saa ite päättää laittaako se sen puhelinnumeron niihin avaimiinsa vai ei.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Voipi olla, et vähän jouluruuhkat hidastaa postin kulkua. Mulle kesti kanssa uk-eliquidilta tulla paketti joku melkeen 2 viikkoa vaikka normaalisti tulee alle viikossa
Tuo on kyllä ihan totta, Jepen vika siis ettei herkkunesteitä kuulu :D
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
taktinen piilopaikka
Lähes ninja-luokan naamiointi!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
teekkis
Mielstäsi ja mielestäni, onko sillä nyt niin kauheesti väliä?
Mutta avaimiin numeron laittaminen on kyllä mun mielestä tyhmintä mitä voi tehdä. =)
Sori jo etukäteen, mutta minulla ei nyt leikkaa miksi tuo on riski?
Täydellisen rekkarinumeron laiton kyllä ymmärrän riskipeliksi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Ei mitään soreja :D
Mutta jos tiedät missä toinen asuu (vaikka kerrostalo) ja sulla on sen auton avain niin kohtuu helposti sä sen auton löydät :D
Verrattuna siis siihen että sulla on vaan joku volvon avain kädessä.
Mutta kaipa mulla oikeesti pitää se foliohattu mennä käärimään... ;-P
EDIT: Toki jos prepaid liittymä niin ei mitään ongelmaa...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Todennäköisyys autovarkaan löytää avaimet suhteessa siihen että ilman numeroa en näe niitä enää koskaan, on mielestäni häviävän pieni.
Nykyään ei koskaan tiedä...Autoja varastellaan Suomessa nykyään joka päivä..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Pahimmassa tapauksessa voisi sattua näin...Rekkarinumeron perusteella löydät omistajan nimen ja nimen perusteella osoitteen ja puhelinnumeron jos se ei ole salainen ;)..tekstiviesti rekisterinumero auto ABC-123 (auto rekisteritunnus) numeroon 16400 tai lähetä REKISTERITUNNUS numeroon 020202, esim. AUTO XYZ-123 ja en jälkeen 0100100..miten voin auttaa..?--missähän tällainen heppu asuu että voisin pölliä auton?
Autovarkaat toimii näin ja ei tartte kun menee etes parkkipaikalle kokeilee sitten jos on uudenpi auto ja kaukösäätökeskuslukitus että mikäs auto siellä vilkkuja väläyttää ja ajonesto pois päältä ja menox..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
teekkis
Ei mitään soreja :D
Mutta jos tiedät missä toinen asuu (vaikka kerrostalo) ja sulla on sen auton avain niin kohtuu helposti sä sen auton löydät :D
Verrattuna siis siihen että sulla on vaan joku volvon avain kädessä.
Mutta kaipa mulla oikeesti pitää se foliohattu mennä käärimään... ;-P
EDIT: Toki jos prepaid liittymä niin ei mitään ongelmaa...
Oikein minä sitten tuota koitin järkeillä :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Nykyään ei koskaan tiedä...Autoja varastellaan Suomessa nykyään joka päivä..
Pahimmassa tapauksessa voisi sattua näin...Rekkarinumeron perusteella löydät omistajan nimen ja nimen perusteella osoitteen ja puhelinnumeron jos se ei ole salainen ;)..tekstiviesti rekisterinumero auto ABC-123 (auto rekisteritunnus) numeroon 16400 tai lähetä REKISTERITUNNUS numeroon 020202, esim. AUTO XYZ-123 ja en jälkeen 0100100..miten voin auttaa..?--missähän tällainen heppu asuu että voisin pölliä auton?
Autovarkaat toimii näin ja ei tartte kun menee etes parkkipaikalle kokeilee sitten jos on uudenpi auto ja kaukösäätökeskuslukitus että mikäs auto siellä vilkkuja väläyttää ja ajonesto pois päältä ja menox..
Siis tuon rekkari jutun laitoin siis vertauksena. Tuolla systeemillähän niitä kolaroijia(tien tukkojen ohella ;) ) on jäljitelty iät ajat.
-
Itella on jotenkin onnistunut hukkaamaan 360ml 0mg nallekarkkia jonnekin, 23.11 lähetetty ja olisi pitänyt tullut jo ainakin viikko sitten. Varmuuden vuoksi tilasin tänään 480ml lisää, tällä kertaa duuniosoitteeseen, jonne myös paketit tulee suoraan. Nyt sitten höyrytellään mitä sattuu. Vituttaa..