Riippuu miehestä, ei saa yleistää ;)
:D
Printable View
Kiksit?
Älä lue rivien välistä kun et osaa, kyllä mä sanon suoraan, kun mä vittuilen kaleppo.
:popcorn:
Enpä koe tarvetta luvata kenellekään mitään, mutta myönnän toki, että olen kyseenalaistanut parit Barolen esittämät toteamukset ihan tiedonhankinnallisista syistä.
Sulle mä taasen kyllä vittuilin kerran, mutta se liittyi siihen heittoon "uhoan vain itseäni pienemmille", minkä ITSE kirjoitit.
Pääsääntöisesti kyllä, neuvola poikkeus.
Neuvolassa isänä on yleensä helpompi hoitaa asia suht ripeästi pois, koska väittäisin, että feminismi on aikas vahvasti läsnä.
Neuvolan kanta kun on, että jos isi ja äiti tappelee, niin isissä on vika ellei sitten ole räikeitä tapauksia.
Mulle nyt on rehellisesti sanottuna sama mitä oksennat ulos kunhan oksennat sen jonkun muun pöytään.
"Pöytä" tässä yhteydessä quote/blogi ja "oksennus" ylimielinen/uhoava/ns. turha vastine.
Eli Ignore-palikan käyttö on päänsä piilottamista hiekkaan, vaikkakin ajoittain houkuttelevaa.
Note to myself: älä käytä SS-drip tipillä varustettua modia oltuasi pakkasessa yli 15 minuuttia. Oli melko mukava fiilis kun huulet jääty tippiin kiinni.
Noista seksijutuista tuli mieleen, mitähän kävis jos kaikki maailman miehet lopettais seksin antamisen naisille? Tilannehan on auttamatta ollut kautta aikojen se, että miehet vonkaa ja naiset päättävät petikumppaninsa. Jos naisia pitäis puutteessa jonku aikaa, kääntyiskö tuo asetelma päälaelleen? Jos komeita miehiä baarista viikonloppuisin kotiin roudannut tanssilattioiden prinsessa ei enää onnistuisi saamaan yhtäkään miestä vällyjensä väliin, mitenhän siinä kävis? :thinking: Kunhan pohdin :evil:
Jaa niinku näin? (Kerron tästä lähin kaiken gifein kun tiedän että se ilahduttaa eräitä:angel:)
http://img.pandawhale.com/post-24856...es-ma-TZJY.gif
Emt. Sitten varmaan alettais matonnuolijoiks. ;)
Tässä mä painottaisin vahvasti tuota sanaa "yleensä"; oon nyt ollut aika monta kertaa neuvolassa yksin mukulan kanssa, ja voi sitä irtopisteiden keruuta kun ronski isäpappa tyttärensä kanssa siellä ensin odotusaulassa leikkii kivasti, muut aulassa istuneet äidit suorastaan huokailevat ihastuksesta. Sitten itse neuvolan täti, joka on kohtalaisen nuori nainen, on vallan lääpällään ja jututti mua pitkät tovit aina. Kaupassakin aina moikkailee ja jää jutulle, kun sen ekalla kerralla hurmasin.
Ämmät ovat kyllä niin helposti vedätettäviä ettei tosi. Ei sillä että mä pahemmin mitään esittäisin, olen vain oma hurmaava itseni, mutta kyllä sitä aika helposti saa pointseja kerättyä.
Miksi niille neuvolan täteille sitten pitää esittää mahdollisimman siveä ja ihana kuva itsestään?
Joo, kulli tiskiin ja sanot että mittaas tuoki samalla?
No mutta kuka sanoi että mitään siveää ja ihanaa kuvaa annetaan? Kyllä mä itseasiassa olen aika pitkälti oma pessimistinen itseni, mutta kaipa siinä on jotain alkukantaista tenhoa kun mies on suloisen tyttären kanssa yksin liikenteessä. Kuten sanottua, en mä esitä varsinaisesti mitään, mutta omakohtaisesti olen huomannut että tuo yhdistelmä vetoaa naisiin enemmän positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä ;)
Siis ihan tietämättömyyttäni kysylen. Onko niillä joku listä siellä että kuka on paras isi/äiti?
Tuskin, mutta tottakai joistakin jää parempi mielikuva kuin toisista. Eikös se ole ihan loogista? On sullakin varmaan sun sosiaalisessa verkossa joku kartta pääsi sisällä että "tosta mä en kauheasti pidä, mutta tosta mä pidän vähän enempi".
Saiskohan neuvolasta helposti iskettyä jonku YH-mamman? Voivottelis kovaan ääneen siinä odotustilassa että "VOI KUN TÄMÄ YKSINHUOLTAJANA OLEMINEN ON NIIIIIIIIIIN RANKKAA..."
Mä näkisin että se koettaisiin vain vastenmielisenä että asiaa voivoteltaisiin, päin vastoin se että annat vahvan, hyvin pärjäävän kuvan taatusti antaa tuossa säpi-asetelmassa paremman tsäänssin :D
Jep ja muksun oksennusta rinnuksilla vähän
Propsit nousee vielä kun menee molempien muksujen kanssa kahdestaan (koettu homma)
kesällä kun kulkee rotikka & tuplamurhat varustettu 2 x apinoilla voi sitä hymyilyn määrää :love:
Kertokaapas nyt mulle sitten samalla että miksi lapsia ulkoilutetaan rattaissa? Siis periaatteessa mennään lenkille ja muksu vaunuissa mukaan, siis ihan pienet muksut isommat sitten ymmärrän kun ne alkaa jo tajuta nakemäänsä.
Lapsikin kaipaa raitista ilmaa, omat skidit nukku oikeestaan vaan jos vaunut oli liikkeessä.
Täällä satakunnan suunnassa harvempi alle 6kk muksu kävelee kilometrien lenkkejä ?
ja vaunut on hyvä lisä siinä jos pienemmät apinat ei jaksa kävellä saa lepuuttaa jalkoja silti matka jatkuu
Saman raittiin ilmanhan sais jos vain nukkuis siinä vaunussa pihalla eikös? Eli pää asia on siis tuo että nukahtaa paremmin/nopsempaa kun on liikkeessä?
Ulkoilu on lapselle hyvästä, nukku se rattaissa tai ei. Meillä ei muksu esim suostunut nukkumaan pihalla koskaan varttia pidempään, ja usein kävin sen kanssa lenkillä sit rattailla. Se tasainen käyskentely ja rattaiden liike usein unettaa muksut 100% varmuudella, niin että ne ainakin lötköttää rentoina tai nukkuvat. Sama efekti oli kun oma muksu oli ihan painajainen nukkumaan päiväunia alkuun, niin heitin autoon ja ajelulle -> nukahti alle 5min.
Esim. Vähän nuhainen lapsi nukkuu todella hyvin ulkona. Kunhan sillä on lämmin.
No eihän sitä ilman vaunuja pääse itte lenkille, tuskin sitä vauvaa voi kotiin yksinkään jättää.. Ja tosiaan se tasainen rytke nukuttaa vauvan tosi tehokkaasti.
Mun mielestä muuten toi "HUAA!" huuto on aika ihana :love:
Niinon :D