Itellä ollut 4 subtankkia ja ykskään ei ole kussut tehdasatoilla alle. Noh mulle sattu varmaan sitten 4 hyvää atoa!
Printable View
Itellä ollut 4 subtankkia ja ykskään ei ole kussut tehdasatoilla alle. Noh mulle sattu varmaan sitten 4 hyvää atoa!
mulla avaamaton 3kpl/pkt ni200 atopäitä ja ekaa kertaa noita lämpösäädettiviä käytän nii miten kantsii alottaa että ei heti kärähdä paskaks?
Mistä saa tankkeihin niitä täyttöreiän tulppia? Tekisi mieli porata reikä tuohon tankin päälle ettei aina tarvitsisi availla täyttöä varten.
http://www.vapingbest.com/images/kan...75w-tc-kit.jpg
Tuossa päältä täyttö. Koskahan tulee myyntiin?
Subtank mini ollut nyt viikon käytössä. 70vg/30pg. Lähes joka tankkauksen jälkeen vähän ajan päästä kusee läpi ja silloin tällöin vuotaa muutenkin ilmareiistä. Puhaltemalla reikiin ja kuivaamalla taas toimii seuraavaan kertaan. Rba käyttöön seuraavaksi niin näkee toimiiko paremmin.
En nyt käsitä miten nää saadaan alleen ruikkiin. Mulla näitä on ollu 2 ja muutamalla tutulla myös subtankit käytössä eikä kukaan ole koskaan sanonu että vuotaa. Osa käyttää valmis atoja ja loput rakentelee itse.
Onkohan tulossa päältätäyttöä isompiin subtankkeihin. Sitä kaivattais...
Vähän tuntuisi että kylmät ilmat on osasyyllisenä.
Vuodot loppui kun rba:n otin käyttöön. Suoraan keuhkoon en vetele ja nyt tuolla vähän haittana kun lämpiää jo pienillä wateillakin(9W) suukappale. 1,5 ohmista menty alaspäin ja nyt näyttää .32 langalla 1,4ohm/6 kierrosta ja silti lämpiää. Vieläkö pitäs kääriä ohmeja alaspäin ettei lämpiäisi liikaa vai missähän vika?
Ensi kosketus subtankkiin ja niitten lämpösäätö atoon. Höyryn määrä ja maku parempi aikasempiin lämpösäätö laitteisiin verrattuna ja toimii jopa alemmilla lämmöillä ku aikasemmat, mutta miten ihmeessä tässäkin voi atojen ohmit olla ihan jotain muuta kun pitäs olla? Nuohan pitäs olla 0,15ohm ja ainakin tuo joyetech evic näyttää tolle 0,22ohm..
Ohmit on yleensä sinne päin, harvemmin tulee täsmälleen se luvattu. Eri moditkin saattaa näyttää eri ohmit samalle atolle.
Joo tiiän, mutta tuo on jo vähän liian iso heitto. Aikasemmissa atot ollu keskimäärin 0,13-0,17ohm ja harvoin 0,19ohm.
Iso heitto? Eihän tuossa ole heittoa kuin 0.07ohm joka menee jo toleranssin piikkiin.