No ekakertaa mä noin sanon, tähän asti olen sanonut että minähän otan silloin kun siltä tuntuu ja olkoon viikonpäivä mikä hyvänsä.
Printable View
ei, pysytään loppuehtoo taas höyryn äärellä.. ::)
Vaikka kieltämättä ei se niin pahalta maistunut kun oisin aatellu, pitkästä aikaa.. :D mut on tää höyry paaljo parempaa..
Ei oo totta :o Hiljasin topikki aikoihin...
Tapio haettu pakkasesta :D
Jallu o hyvvvvääää ::)
Toivottavasti teil on kaamee krapula huomenna !!!! :D
vuonna 2013 muurarit ei edes dokaa , vaan ne reenaa! vai mitä JASSERI ?
Nyt ei tää ukko enää palaa entisiin tapoihin ... jatkuvaan dokailuu! jatkossa vain harvoin kaljottelua!
Aamulla jumpalle 8) moro
Onks tääl viel ketään?
Aivan äärettömän hieno miitti takana ja vielä vähän Jallua jäljellä, niin juodaan se ja tutkitaan Hanuksen tekemää setuppia Phoenix Arrow:hin. Ehkä tästä vielä saadaan toimiva setuppi aikaiseksi, kun ei tuota mekaanista modia vielä ole :D
Aijai, tulipa tehtyä herkullinen kaalilaatikko tänään.
Nyt iltajuomana pari ulkomaanelävien tekemää olutta, toinen joku tsekkiläinen lager... ja puolalainen porter. hmm... jos ovat oikein pahoja huuhtelen ne alas minttuviinaksella :D Tai jos ovat hyviä niin sitten voin ottaa myös pari tömpsyä :D Molempi parempi.
On niin raitista ja reipasta väkeä ettei täällä kukaan mellasta.
Onpa muuten raikasta tää minttuviina.
Ihan pari vaan, maun vuoksi ja kurkun raikastamiseen. :D
Yksin tåållå pitää mellastaa prkl. Klamydiaa soi..... ja se soi ja soi
.
Kaikki muut selvinpäin?
Joo meidän kunniotetut gurut Egoman ja Jasseri vaan kahvakuulaile ;)
Loppuu se tipaton PRKLE :( Täällä on tylsää :( :( :(
Viikonloppuisin minä olen täällä, tai ainakin kännissä... :)
Göh, ennen ole kuumeeseen juonutkaan. Kyllä keskiketterienkin tehot moninkertaistuu. Tässä nyt vielä missään jurrissa olla mutta jotain on selvästi otettu. Tosin päänsärky kasvaa samaa tahtia :/
3:n tunnin leffa ja vaniljavodkaa iltapäivästä...sauna ja olutta perään...aika hyvä hiprakka päällä.. :)
no jospa sitä "pari" ottais :D
Jaahans, "firman" pippaloisa tuli käytyä selevippäin, ja ku kotija pääsi nii kyä katkesi kamelinselekä, nyt loppu tipaton. Opettelis kohtuudella ottamaan nii saa hyvillämielin ottaa sitte ku ottaa :D