Ei laivalla ne hälyt niin nuukia ole sen höyryn/savun suhteen pitää kunnolla olla ennenku hälyyttä (aikakin hekilökunnan tiloissa) t: 4v merillä
Printable View
Ei laivalla ne hälyt niin nuukia ole sen höyryn/savun suhteen pitää kunnolla olla ennenku hälyyttä (aikakin hekilökunnan tiloissa) t: 4v merillä
Testasin äsken kotona tavallista palohälytintä puhaltamalla siihen suoraan höyryä ja se alkoi piippaamaan. Muuten se ei höyryttelystä hälyytä, mutta jos läheltä tähtäät siihen paksut höyryt niin sitten hälyyttää.
Emäntä tuollaisen optisen hälyn jostain sai, Jumansutka meinas Paskat mennä housuihin kun selän takana Rääkäs! On tosi herkkä höyryille! Lähti saman tein kiertoon.
Meillä on myös kotona optinen ja se tosiaan toisinaan alkaa hälyttyämään höyrypilvestä.
Hotellihöyryttelyä olen harrastanut jokaisessa hotellissa missä olen ollut (koti- ja ulkomailla sekä laivoilla)ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Kunhan ei höyryttele hälyttimen suuntaan niin ei se ilmaisin reagoi. Vanhoissa hotelleissa sai aikoinaan tupakoida huoneessa, joten niissä ei optisia ilmaisimia ole. Varokeinoksi kannattaa ottaa mukaan esimerkiksi hiuslakkapurkki, joten alibiksi käy "lakkasin hiuksiani ja sitten se alkoi hälyttämään" :)
Mistä jengi tilaa hyvät nesteet? Hakusessa neste mistä irtoo makua ja höyryä kunnolla. Ainaki paremmin kun paulsaarilta ostamasta nesteestä. Vesimelonin voisin ottaa testiin!
Finnvape.com ja ecigwizard.com jos siis suomeksi haluaa asioda :)
E. Ja jos käytössä PSsän pikku tikku niin kannattaa katsastaa aloituspakkauksetkin :rolleyes:
Huomenna pari viikkoa ilman röökiä ;) Yes. Itse tilannu Finnvapelta tähän asti kaikki tavarat mutta pitää käydä tsekkaileen myös muualta. Viikko menee kun paketti tulee mutta hyviä aineita ainakin minusta. Paketti taas tulossa ja kuukauden aineet suunnilleen tilauksessa. Suosittelen Finnvapea :)
Kohta on aika siirtyä kartotankista/twististä rebuildablen ihmeelliseen maahan. Meshiatoa ajattelin mutta tarjonta on kuitenkin kohtuullista joten mitä jengi suosittaa? Smokin RSST en halua syystä x ja en kuitenkaan mitään +100€ atoa. 20€-40€ vois olla sopiva. Entäs virtapuoli? Volttiwattivehje esim. VAMO? Vai jokin mekaaninen putki?
Meshiaton kanssa suosittelevat mekaanista putkea. Saat huomattavasti enemmän tehoja irti kuin jostain volttimodista vain tekemällä pieniohmisen vastuksen.
Suosittelut jätän muille kun en meshiatoja itse omista, RSST tuntuu vain olevan aika suosittu.
Severus V2 on ihan soiva genny, ja niitä näkyy myyntipalstalla suht edullisesti, siinä 40-50 euron nurkilla tai halvemmallakin, myyntipalstalla. EA mod taas on sen kanssa loistavasti yhteensopiva laadukas mekaaninen modi, joita myöskin näkyy täällä myyntipalstalla välillä ihan tutisuttavaan ryöstöhintaan. Halvin mikä tuli vastaan tuossa päivänä muutamana taisi olla 50e? Ei paha hinta 150 euron putkesta. Severus sijoittuu tuonne halppisten yläpuolelle ihan reilusti, vaikka ei tämän päivän mittapuulla high-endiä olekaan. Omasta mielestä äärimmäisen helppo setupoida, ja antaa loistavat höyryt vrt. halvat modaamattomat.
Jos kiirettä ei ole, suosittelen kyttäämään myyntipalstaa, tähän hintaan et saa yhtä toimivaa yhdistelmää. Tämä siis oman mielipiteen ja kokemuksen perusteella. Saattaa olla että meikäläiseltä tämä kaksikko lähtee myyntiin, jos EAsta hennon luopua. :D
Aloittelija tarvitsisi nyt apua, liittyen ongelmaan nimeltä maku. Olen höyrytellyt nyt jonkin aikaa, ja lähestulkoon aina ongelmana on se, ettei höyry oikein haise eikä maistu miltään, ainoana poikkeuksena melko vahva anis joka sekin laimenee käytettäessä (pullossa tuoksu on todella vahva). Tuttujen sähköröökit tuoksuvat aina kauas ja pitkälle, ja omani... no, tulee sieltä höyryä. :( Akku on Joyetech eGo-C Twist ja siinä kiinni joko CE4+ V2 Vision eGo clearomisaattori 1kpl/2kpl/4kpl/8kpl/12kpl tai CE8 eGo MESH purettava clearomisaattori UUTUUS. Nesteet olen tilannut Ecigwizardilta ja T Juicelta.
Onko ongelma nesteessä, laitteissa, jossain muualla vai käyttäjässä? Apua, kiitos...
Kummatkin sun käyttämät clearot on aika susia jo syntyessään. Suosittelen tilaamaan yhden tai kaksi EVODia eli näitä:
Kanger eVod eGo clearomisaattori 2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl
Olet varmaan tutustunut Twistin volttisäätöön ja sillä kokeillut kasvattaa voltteja?
Jos olet, niin syynä on varmaan vaan puhtaasti se, että nuo clearot eivät ole mitään parhaita maun antajia. Kannattaa kokeilla Bogen-kartoja (LR eli 2.0ohm) ja jos niilläkään makua ei tule, niin sitten vika on nesteissä.
Onko kaikilla nesteillä sama homma? Meinaan, että jos vaihdat toiseen niin eikö sekään maistu? Mä oon huomannu, että samaan nesteeseen jotenki turtuu ja sitten kun kun vetelee jotain toista nestettä väliin niin sit taas se jäähyllä ollut maistuu. Toki nuo ce-alkuiset clearot vaikuttaa varmaan asiaan myös ja kannattaisi kokeeksi ostaa vaikka kanger evod tai mini protank, kun niillä porukka on saanut hyvin höyryä.
Ei kaikissa nesteissä vahvimpana ole anis, tai useimmissa ei ole ollenkaan sitä. Jos siis anis maistuu niin nesteet sulla lienee OK, mutta jos ei, niin vaihtoehtojakin on saatavilla.
Kiitos vinkeistä. :) Makuaistin turtumisesta ei ole kyse, koska ongelma esiintyy jo ensihenkosilla. Sen seikan olen kyllä huomannut että makuja kannattaa vaihdella välillä. Tuo esimerkkinä käyttämäni anis on siis vain yhdessä nesteessä (T Juice Afrodizziac) enkä siis luule/maista että joka nesteessä olisi anista. Volttisäätöön olen tutustunut, joskin 4.0:sta isommat lukemat tuntuvat kovin turhilta kun palanut alkaa maistua heti. Pitänee siis tilata jokin muu osanen... haluaisin kuitenkin pysyä noissa läpinäkyvissä, kun nesteen määrän seurailu on "hieman" helpompaa. ;)
Varsin monimutkaista säätöä tämä höyryttelyn maailma!
Täältä myös suositukset evodille! Miten ois kartotankki? 3ml tankki conella näyttää ihan slimmiltä twistin nokassa.
Tänään tuli paketti ja perusnesteitä varastossa nyt kuukaudeksi ja neljä clearoa käytössä kaksi vielä korkkaamatta. Makuja en ole vielä kokeillut kuin FV:n punasta mallua ja mentholia sekoitettuna sekä toisessa punasta mallua ja Liquan vanilijaa . Makuja voisi joku ehdotella mitä kannattaisi kokeilla ja mitä aineita tuo FV:n aloituspaketti kestää käyttää. Uusia makuja haluttaisi kokeilla mutta mitä ja mistä ja miltä valmistajalta?? Ihmetelly kun tänään höyrytelly ihan helvetisti niin akku vaan kestää?? Aamulla vaihdoin täyden ja yleensä iltapäivällä pitäny vaihtaa ladattuun. Paraneeko tuo akunkesto näin aluksi kun reilu kaksiviikkoa ollu käytössä nuo vehkeet? Röökiäkään en oo vetäny kun kamppeet tuli ;) Kiitos vielä palstalaisille ohjeista ja neuvoista :)
Moi. Mesh hommat toistaiseksi vieraita...Kertokaas mitä tarkoitetaan "Hot spotilla"?