Vitun migreeni taas....[emoji21]
Printable View
Vitun migreeni taas....[emoji21]
Vaikka ymmärrän tilateen vakavuuden, niin pakko kysyä. Eikös se päähän yleensä käy? :thinking:
Tavallisen migreenin kanssa pärjää varmaan helpommin.
Täällähän on taas kuoltu urakalla. Minäpä olen muuten haudannut isoäitini, eli mamman lapiopelissä. Oli viimeisiä toiveita, ei siinä sitten muuta kuin fiskarssin kaivinkone käteen ja monttuhommiin.
Siis ärsyttää; vuoden ajan subtank miniin pinpuloita tuunannu "huvalla menestuksella", kestivät 6 - 8 viikkoa hyvin; mut prklle, nyty palavat parin tunnin rouhuttelun jälkeen, eikä osaa syytä tietää
Suorastaan vituttaa tyyppi töissä, joka on jatkuvasti saikulla eli noin joka toinen viikko[emoji34] kerran aivastaa niin on HIRVEE RÄKÄTAUTI!! Vitun tissiposki nyssy[emoji36] Ja mä joudun sitten tekee sen duunit omien lisäksi..muutenkin kiire koko ajan[emoji21]
Itteä taas vituttaa töissä porukka, joka ei tajua jäädä saikulle vaikka on selvästi kipeenä. Kiva kun tietää että kohta on itsekkin kipeänä, kun nämä korvaamattomat herrat ei pysty olemaan saikulla. Yleensä kyllä oon sanonu että menevät kotiinsa jos ovat kipeänä. Kaveri ilmoitti palaverissa lataavansa turpaan jos joku tartuttaa moisella toiminnalla taudin sille. Pomo katto suu auki, muttei saanut sanotuksi mitään. [emoji23]
Meillä taas töissä tyyppi jolla on pikkuvikaa korvien välissä, sairastuu aina kun tulee jokin vaativampi työvaiheX-( :mad: saikku sitten 1vk-1kk X-( ja luonnollisesti työpanos revitään sitten muiden selkänahasta.
On tää ny... Saikulla ei sais olla, eikä töissäkään kipeenä. Ainoa keino välttyä kollegoiden vihalta lienee pysyä aina terveenä :D
Nauratti vattenfallin puhelimyyjä tänään🤔 haluaisitko pienentää sähkölaskuasi... vastasin et ennenkuin jatkat pidempään niin viimekuun sähköenergia oli vähän yli 15€😆
Toivotti hyvät päivänjatkot ja mukavaa alkavaa syksyä👍
Höpö höpö..tottakai pitää olla saikulla jos on OIKEASTI kipeä..tiedän vuosien takaa tyypin, joka haki saikkua, kun halusi kalaan tai ryypiskelee.Lähinnä ajoin takaa näitä epärehellisiä saikuttajia joita on pilvin pimein[emoji58]
Miten helvetissä ne saa sitä saikkua? Mä en osais ikinä valehdella ja esittää niin hyvin[emoji53]
Kaveri nukku joskus krapulapäissään pommiin, ja aatteli soittaa lekurilta ajan, kun oli jo pari varotusta kyseisestä asiasta alla. Lääkärille se sano, että ei oikee mikään kiinnosta, ja vituttaa melkein koko ajan. Lääkäri anto 2vk saikkua ja soittamalla 2 viikkoo lisää...
P***a päivä P***ap***ap***a!!!
Löyty syykin, kun tutkiskeli: coili liian korkealla, taasen pelaa, kuin anelma...