No näinhän se usein on mennyt, notta pitkän korkeapaineen jälkeinen vesi/räntäpäivä antaa ne parhaat saaliit.
Printable View
Muutokset jälkeiset päivät yleensä parhaita. Oli se kumpaan suuntaan tahansa.:)
Mua alkaa vähän huolettaa, missä on äSSä?
Ei vastaa yksityisviestiinkään :confused:
Niinpä, kovin on ollut hiljaista äSSän kirjoittelut...
Miniässillä varmaan vauhtia. Töissä lopun aikaa.:)
Aika moni käyttää littania vapetalon 100ml pulloja.
Niitä saa tilaamalla tyhjinä, tilaamalla täynnä Pirtelöä, tai tilaamalla täynnä pohjanestettä. Aika usein lopussa kyllä.
Minäkin joudun tilaan Pirtelöä litratolkulla että noita hyviä pulloja. :)
Muovisia siis, lasiset apoteekista.
100 ml pullot pikkuisen kortilla olleet. Pienempiäkään ei tahdo löytyä asialliseen hintaa, varsinkaan lasisina. Ei toki ole paha hinta, jos Euron maksaa ja 5kpl tarve. Siinä vaiheessa kun koittaa kattoa vähän isompaa määrää, ni eipäs löydykkä. Sit jos löytää on Kiinassa ja määrä 1000+
10 ml tyhjiä riittävästi nurkassa.:crying: Turha on ollut katella mistään, ku lasisia olen hakenut.:thinking:
Liite 21655 Tuossa 100ml pullo. noita 30, 50 ja 100ml
Söin äsken elämäni ensimmäistä kertaa pomeloa, oli aika makoisaa. Kuin olisi greipin makuista appelsiinia syönyt, ei ollut ollenkaan karvasta (kunhan älyää jättää hedelmäkalvot syömättä) vaan raikkaan makeaa :) Mitäs eksoottista hedelmää sitä seuraavaksi kokeilisi :thinking:
Pitääkö kaikki nykyään tilata Kiinasta et saa.:thinking:
Etelän hetelmiä koko korillinen vaan.:) Kaikkihan ne hyviä on, jossain yhteydessä.
Dodiii pallopäät hengissä ollaan vielä [emoji15]
Eli nou ressi kukaan ei pahaa tapa [emoji123]
Ja Jamo rele on jo maksettu kerran jo eli nou ressi nauti [emoji106]
Olikin jo ikävä.:laugh: Kaikki hengissä ja taas vauhtia riittää.:thumbup:
Hän on selkä, He`s back.. The one and only... S :wheee:
Mää kyl aivan justiin kuukahan tältä iltaa. Moon viä siinä elämänvaiheessa että nukkuakin joutuu.
Aamulla kello huuteloi Jamon pystyyn 03:30
Olin vaa lomalla perheen kanssa eli nou ressi
Ei musta niin helposti eroon pääse [emoji13]
Minä en mene uimaan. Kalat on veteen Pissanneet.:teaching:
Hienosti toimii, jos huomioi tuon kesäajan muutoksen myös.:thumbup:
Jumalauta, lähin anoppilaan ja unohin bumbulit himaan...
Ens talvena ei ole jäitä lainkaan.:) Nyt tulee Metri joka paikkaan, kun noin sanoin.
Mä lähen keskiviikkona itteni kans mökille, meinasin olla siel keskiviikon ja perjantain välisen yön [emoji33]
Saattaapi useampi kinilonkero & muuta virontuliaista soljua kurkusta alas ;) Pidetäänkö torstaina forkalla kunnon heteropäivä/ilta?
Jassohan koittaa yllyttää jo.:thinking: