WTF :lol: :lol: :lol:Metsässä on ankeaa ja ainoa syy muuttaa sinne on insesti, kirjoittaa helsinkiläinen vihreä kaupunginvaltuutettu ? MT: pahoitteli jälkikäteen | Helsingin Uutiset
Printable View
ILTAAAA
HYVÄÄ ILTAAAA!!! :)
Juu, tulipahan repäistyä niin että heikottaa. Vai onko sen takia ettei ole syönyt koko päivänä. :D
No pitäs alkaa piffiä paisteleen nyt niin kyl se olotila siitä paranee. :thumbup:
Metsien hukkapätkistä tuli mieleen...
https://www.youtube.com/watch?v=mLz61g0JLxQ
Kello näin vähän ja alan pikkuhiljaa olla kännissä ja tunnin päästä tarvis lähteä kuuntelemaan musiikkia livenä ja juomaan
Nyt on vassaritkin nähny luokkaretkellä, mihin voi päätyä, jos alkaa töitä tekemään. Toivottavasti Westendissä paikalliset tajusivat näyttää lapsille, millaiseksi päätyy, jos työnteko ja opiskelu ei kiinnosta
1-kerroksisen talon rännit puhdistanut aina tikkailla kiipeillen, välillä on meinannut sattua ja tapahtua.
Olisikohan joku tuollainen näppärä työkalu moiseen hommaan:
Liite 31614
Mä oon töissä joitakin rivareita putsannu tollasella, ihan kätevä[emoji106] kerrostaloihin tarttis jumalattoman pitkän teleskooppivarren.
Mulla ei oo korkeanpaikan kammoa, mutta on vähän jännää putsata rännejä 5 kerroksisen talon katolla ja katella reunasta alas vaikka on valjaat[emoji33]
Hyvä kun muistutitte, pitää heti huomenna tsekata rännit :)
Kappas, osuuspankki huoltotilassa... Piti pari laskua maksaa, mut ehtiihän nuo ;)
Apuva. Hjelppivä. Kävi tänään hän. Ensimmäistä kertaa kivijalkaliikkeessä- Huoh puuh puuh. Heikottaa. Ei pysty,ei kykene. Rahaa oli matkassa,mutta ei... Modit,tankit, nesteet. Ei vaan pysty hankkimaan. Löi ostolukon päälle.
Makunesteet samoissa hinnoissa kuin xo konjakit. Ja ei tarvitse hän lisää makuja, tankkeja ja modeja noilla hinnoilla.
Kaiketi sama ilmiö kuin aikoinaan cd levyjen kanssa. Venäjältä sai cd:t niin halvalla,että tuli ostettua,vaikka ei olisi ollut tarvetta. Ja nyt en ole edes kuunnellut kymmeneen vuoteen yhtään cd levyä. Sama varpilla suurimmalla osalla omista laitteista. Pölyttyy käyttämättöminä.
.
Täällä samaa vikaa, pohjat lasketaan 5L kannuissa ja tiivarit 100ml potuissa.
100mg niksaakin ois litra pakkasessa. Mikähän senkin läjän arvo on nykypäivänä[emoji848] No tonneista puhutaan kuitenkin[emoji23]
Mitä maksaa kivijalassa 20mg 10ml pullo?
Taitaa olla maksimi mitä saa myydä.
Mä just hyperventiloin valinnan vaikeuden kanssa kosmetiikkajoulukalentereiden viidakossa :thinking: :eek: :wheee: Vaikka kosmetiikkalipasto putooki kohta varmaa lattiasta läpi nii ei haittaa :whistle: :lol:
.
Nii, kukaan ei oo uskaltanu ees hengittää kun täällä nostettiin taas vaihteeks esiin erittäin vakava aihe ärsytysketjussa :D
Joo mä näinki sen, mietin vaan että kas kun ei oo pallivahakalenteria :lol: Hommaa ehdottomasti! Hienoo ku nykyää aikuisillekki ihania joulukalentereita :cool:
.
Taitaa olla 5€ paikkeilla 10ml pullon hinta (20mg/ml). Itellä kans 2,2 litraa 100mg/ml niksaa pakkasessa. 100ml siis tuota kauppojen laillisesti myymää 20mg/ml nestettä maksaisi noin 50€.
Eli 100ml 100mg/ml nestettä olisi 250€/pullo. Voisin kyllä 200€/pullo myydä ainakin puolet varastosta, jos se sallittaisiin :laugh:
Mä en muista mis se oli myynnissä, heitäs linkki jos tiedät.
Ei oo näissä karvasten miesten erikoisliikkeissä...
Isäinpäivänä saa iskät availla paketteja ja sisällön arvaa ennalta[emoji23]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...05ce4bd819.jpg
.
Luultavammin kivijalkojen pelastus on uudemmat käyttäjät. Itse en vaan kyllä pysty asioimaan. Mulle on ihan sama jos autossa on kympin muovikapselit kiekoissa peltivanteen päällä eikä tonnin alumiinivanteet.
:blink:
Täällä ainakin on :cool: https://eleven.fi/the-bearded-man-co...-calendar-2017 Muoks. Ei toi linkki toimi :thinking: No mut ehkä tääkin toimittaa Suomeen https://www.thebeardedmancompany.com...dvent-calendar
Varovasti laskeskelin ,että mulla on nesteissä kiinni jotain 15000 euroa. Baarikaapissa viinaksia ei oo ku jollain parilla tonnilla.
.
.
Eiks ne joditabletit oo tsernopili 2 varalta...
:thinking:
Reuters: Venäjällä tai Kazakstanissa saattoi tapahtua ydinonnettomuus syksyllä ? Suomessakin havaittu radioaktiivista ainetta - ESS.fi
.
No onneks tossa on apteekki muutaman sadan metrin päässä, nii voi kipasta sit hakemaan ku menee hetki että ehtii laskeumat tulla ryssältä tänne Ouluun :D
Mistä se oli saanu nii paljon radioaktiivista säteilyä että kuoli :blink: Onhan sienissä kai vieläki tsernopilijäämiä.
Nii mistä sitä tietää mitä salaisia kokeiluavaruusaluksia siellä ryssällä on sulatettu :thinking:
.
Olkaa sit varovaisia kun läträätte sen teen kanssa :D
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005445122.html
.
Päivän WTF ja huutonaurut :lol: Turkista oon roudannu teetä, se on vielä sellaista epäilyttävää pulveria ja sitä myydään irtona basaareissa :laugh: Tripille en oo kyl silti päässy, se oiski ku heräis aamun mukavan teehetken jälkeen jostain Kemin lumilinnasta alasti :thinking::lol:
Mitenköhän ennen vanhaan ihmiset sai sit tarpeeks jodia :blink: Nykyään on aika suolaviidakko kun tavallinen suola on kuulemma myrkyllistä, on sitten raffinoimatonta suolaa ja ruususuolaa ja ties mitä yksisarvisen perskarvoista uutettua suolaa :D
Vieläkö suolapaketissa lukee "ehkäisee struumaa eli kaulankuputautia" ???
Tollanen on jäänyt mieleen lapsuudesta :)