No ei joo sanan virallisessa merkityksessä mut siis suomen virkavallan ja valtion asioiden ollessa kyseessä käy koska poliisin myöntämä. Erikseen on tosiaan noi pankit etc. Tosin itellä on kyl niiski tähän asti riittäny.
Printable View
No ei joo sanan virallisessa merkityksessä mut siis suomen virkavallan ja valtion asioiden ollessa kyseessä käy koska poliisin myöntämä. Erikseen on tosiaan noi pankit etc. Tosin itellä on kyl niiski tähän asti riittäny.
Todellakin pöljää!
Paikallisella pienellä ärrällä jossa vanhempi ystäväni käy raveja pelailemassa, on muutaman kerran auttanut peräkyliltä saapuneita mummoja joilla ei ole ollut henkkareita mukana, eivätkä ole lähetystä saaneet. Kirjoittaneet valtakirjan tiskillä ja ystäväni omilla henkkareillaan lunastanut, mummot olleet tyytyväisiä :hatsoff:
Se juontuu siitä että jonkun, oli se kuka tahansa, henkilöllisyys on todettava. Saadaan sitte, jos jotain ilmenee ainakin joku syyllinen kiinni.
Se on sitten vissiin ihan aina sama saamarin juttu kun kuolinpesää aletaan selvittämään niin ahneus iskee ja ihmisiä loukataan... Ei tästä sen enempää.
Perkules. Jotain laukesi niskassa ab wheelin kanssa temppuillessa. Noh, ei kai vasemmalla mitään nähtävää ole.
Suurinpiirtein kaikki nyt... Siis kun joskus kaikki asiat kasaantuu päällekäin...
Leipo sit Turbo kiinni tänään töihin mennessä. Takuu siinä on vielä 2v voimassa, mutta kauanko sitä vitun palikkaa saa odottaa tehtaalta ja paljonko sen asennus maksaa. X-(
Just tuli ostettua 2kpl ulko-ovia ja tilattua 2000L öljyä talveksi. Tohon saattaa sulaa sit säästössä oleva toimintatonni tai jos tuuri käy niin on porsinut vaan joku putki tai letku.
Vaimo käyttänyt salaa meikäläisen tiivareita leipomiseen:eek:. Nyt lähti vaahtokarkki:sneaky:
....Mukamas muutama tippa Macarooneihin:blink:
Esson baarissa saa huudella ihan mitä vaan mun puolesta :D
Kyllä mä ootan eka et huoltamo soittaa mulle ja kertoo mitä on paskana. Onneksi on Falckin tieturva, niin lavetti oli ilmainen. Jos menee turbiini takuun piikkiin, niin en mä ala uutta ostamaan. Tonnilla ajelee kummasti töihin vaikka taksilla.
Tänään sain kuulla että höyrykkeeni on vaarallista koska kyseinen henkilö oli jostain "uutisista" kuullut, lukenut taikka nähnyt että nestemäinen nikotiini on hengenvaarallista... Se mua ärsyttää ja harmittaa tänään! Itse kun on tehnyt ison saavutuksen jättämällä tupakin ja saa välillä aina kuulla jotain tuollaista...