Just mä laitoin et näkyy
Printable View
Laskin että olisin ollut 43. joten tiukille menee. [emoji1]
No yritys ainakin hyvä.[emoji23] toivotaan et laktoositon jos milkki loppuu kesken.[emoji8]
Määkin ehein ihan hyvin mun mopolla listan toiseksi viimeiselle peruutuspaikalle :D
:yeah:
Olipa tuuri että tulin viä foorumin kurkkaamaan ennen ku nappasin koneen kiinni
:yeah:
Aaaa nyt lykätty loput herkutteluun säästetyt Milkit XL-Misterin tankkiin on tä vaan niin nannaa onneks pian saa lisää.
Aijaa, kai sitten kaikki ajattelee niin kuin minä että päivällä on hiljaisinta eikä myöhemmin iltapäivällä enää uskalla mennä, nimittäin päivällä Tampereen hulluilla päivillä on aina ollut ihan kirjaimellisen hullu meno. Sillai että eteenpäin meno on tungeksimista eikä oikein mitään pääse katsomaan kun ne alekorit on joka puolelta vallattu. Lisäks tosi huono ilma kun siinä 50-luvulla rakennetussa tavaratalossa kerrosten sisäkorkeus ei ole oikein nykyaikaa eikä sitä myöten ilmastointikaan sillä ihmismäärällä.
Illalla en ole aiemmin hulliksilla ollut ennen kuin tänään Oulussa, oli paljon porukkaa muttei ihan sietämättömästi. Mutta se hajuvesien sekamelska oli sietämätön, sääliks käy hajusteallergisia kun ovien vieressä parfyymiosto ja siellä oli litrakaupalla niitä aleparfyymeita suihkuteltu. Käry oli sitä luokkaa ykköskerroksessa että ahdisti vaikkei mulla hajusteallergiaa olekkaan ja pelkäsin saavani migreenin vaikkei mulla migreenitaipumustakaan ole. :lol:
Herkku on omalla tavallaan viehättävä mutta pahasti ylihinnoiteltu. EIKÄ SIELLÄ OLLUT EDES SERIOUSLY STRONG CHEDDARIA mitä olisin tahtonut salaattiin. Jotain Vintage cheddaria vaan. :crying: Mutta siitä pisteet että sieltä saa illallakin niin tuoretta leipää että ne on lämpimiä vielä. Tai sitten niissä koreissa on vaan jotkut lämmittimet. :lol:
En ole kysynyt.
Hirvee höpöttään, eikä sillä oikein ole käytöstapojakaan, niiku olette ehkä joskus saattaneet täältä lukeakin..
Jos omaat huonon kuulon, ei höpötys niin häiritse. Plussaa olisi myös huono näkö.
Mutta voidaan neuvotella sulle joku kiva tarjouspaketti. :)
Höh..ilmanen anoppi. Vaihdakko jamo päittäin?
Taas yksi hyvä syy suosia suomalaista.
Palvelu, valikoiman laajuus ja se, että siellä on aina liha- ja kalatiskit auki maksaa. Herkku on pelastanut aika monta kertaa kakan työpäivän, jonka jälkeen kaiken huipuksi ei edes ole ehtinyt Hagiksen halliin ennen sulkemista. Ja muutaman sunnuntain onnistuneen lauantai-illan saalistuksen jälkeen... :cool:
Melko harvoin kyllä tulee käytyä Herkussa (tai Tampereen kauppahallissa, niin ihana kuin se onkin) vaikka niistä kaikkea hyvää saakin. Yleensä käyn Stockmannilla osana shoppailukierrosta niin ei siinä oikein elintarvikkeita tule ostettua paheneen. Niistä tiskeistä varmaan saa kaikkea ihanaa, yleensä oon pällistellyt lähinnä juustoja.
Meinaat palvelua tiskillä? Mietin että ei kai ruokakaupassa muuten saa/tarvitse palvelua. :D
Muutama viikko sit ku kävin stokkan herkussa niin äimistelin niitä hintoja, iso osa hinnoista oli jopa halvempia ku citymarketissa jossa yleensä käyn :blink:
Herkku osuu mun työmatkan varrelle aika sopivasti, joten sinänsä se on mun preferoima vaihtoehto Ääsryhmän kaupoille siinä tilanteessa, jos halliin ei ehdi ja haluaa jotain muuta kuin pakattua ja marinoitua kanaa/lihaa/kalaa. Tiskin palvelu on hyvää kyllä (ei kuitenkaan vedä vertoja hallin palvelulle, support your local kauppahalli! :D) ja Herkussa kuunnellaan myös toiveita valikoimasta ja tilataan tarvittaessa jotain pyydettyä juttuja ilman lisäkustannuksia. Lisäksi aina, kun siellä kysyy joltain työntekijältä jonkun tavaran sijainnista, niin vastaus ei ole koskaan "Mä oon vaan tiiäx tässä töissä, emmä tiiä", vaan vähintään, "Pieni hetki, selvitän asian", jos hän ei itse sitä tiedä.
Pieniä asioita, jollekkin ei merkkaa mahdollisesti mitään, mutta mulle merkkaa. :cool:
Mä olen suorittanut tässä jo reilun vuoden ihmiskoetta. Ns. normiruokatavarat ostan Herkusta/Lidlistä ehkä 30/70 suhteella ja lihat/kalat/juustot ja muut "paremmat" tavarat hallista. Lopputuloksena on se, että vuoden ruokalasku tipahti n. 30%. Kannattaa miettiä niiden Ääs ja Kooketjujen kannattavuutta ja sitä, mistä se "edullisten" kermajuustojen, oltermannien ja reissumiesten hinta revitään...
Ainakin Herkussa maksoi 2x1,5l cokispäkki melkein 5 ja puoli euroo! :eek: Vaikka kaikkialla muualla ne on jotain 3,5e ja tarjouksessa 3 egee. Ja siitäki tietää et siellä on kalliimpaa ku siellä on niin lyhyet kassahihnat ettei ne ees kuvittele että joku ostais kärryllisen ruokaa sieltä! :lol:
Et siis ole osunut Helsingin Herkun kassalle samaan aikaan Rööperin rouvien kanssa... paras loppusumma, minkä minä olen nähnyt kassalla, oli 750 euroa. Eikä siinä mun mielestä ollut mitään kovin kummallisia tavaroita. Tosin kun ostaa kilon pienen näätäeläimen sontimaa kahvia ja muutaman sata grammaa kotimaista kaviaaria, niin siitäpä jo saa ton summan kasaan. :blink:
http://i.imgur.com/KTVWjR8.gif
...ei kai voi muuta kuin miettiä että miten ees on mahdollista, kai siellä sitten tosiaan myydään sivettikissan paskaa... :blink:
On sitä siellä ainakin satunnaisesti, mulla vois jopa löytyä kuva siitä 490 e/kg hintalapusta jostain arkistoista.
Toi kuva on muuten aika hypnotisoiva... :D
Niin joo, vois laittaa vaikka humutusketjuunkin, mutta laitetaan tänne. Parin nuuskapurkin jälkeen olen löytänyt hoyryttelyn riemut taas pirtelön ja Tahity Vanillyn kautta! Kai tää on samaa, kun joskus tekee mieli sitä pahinta tuhkista, kun markkinoilta löytyy ja heti perään seuraava ketjuhöyryteltävä kama on pahin karkkihedelmäpommi. :smoke:
Ja sitten lähti tilaukseen Health Potionia, Cold Air Candya ja muuta kivaa. :) Tuli vaan tämä pätkä mieleen. (Sorge, en osannut yrityksistä huolimatta laittaa upotettua linkkiä.)
https://youtu.be/EeQyoTSgllc
Parhaillaan höyryttelen Health Potionia, Cold Air Candy on kyllä namia kun on vähän tullut maisteltua :drool:
Huomenta. Taas sama viellä nukkumassa?
Huomenta Höyrypäät.:) Meni vähän pitkäks, ilta ja aamu.
Huomenta :) Meikä ihastunut taas boksin jälkeen putkiin, siinä meksussa on sitä jotain..
Huomentaaa. Siis nyt kaljahammasta kolottaa. Onko tavanomaista tähän aikaan?
Ihan normaalia (b) Eikun vain ysiltä kaljakauppaan jos siltä tuntuu. :D
Perhana kun nuo työt vielä haittaa sen verran kaljanlatkimista muutaman päivän (työt loppuu). Täytyy sinnitellä tonne puol viiteen :unsure:
Sitte ei auta ku kärvistellä. [emoji53] Itte kyll pitää häipyy töistä heti kun voi eli 14.00.
Jostain syystä ei jaksa saldotunteja tehä tänään. [emoji16]
Tänään luovutus työmaalla.[emoji4] aika pieni pitäis olla puutelista.[emoji123]