On kyllä maailman paras sänky[emoji8]
Printable View
Noita tyynyjäkin oon kattellu, mutta koska oon epäluuloinen jäärä niin jää toistaseks ainakin kauppaan. :D Ne on vaan niin...epäilyttäviä :D Ja yks shokki kerrallaan kun totuttelee eka siihen patjaan. ;) Noissa "boksityynyissä" ahistaa se että ku niissä on anatoominen pahkura (:lol:), että tuntuuko se kuristavan kaulaa ku kylkiasennossa nukkuu. Kiva nukkuu kaulasuoni lytyssä yäk :eek:
Niinpä, jos on kerran niin helvetin kiire tulla eteen niin eikö se kiire vois jatkua sit sen jälkeenki :lol:
Myönnetään, että mullakin on ton Tempurin alla vielä toinen tyyny. Eli omasn makuun liian matala. [emoji2]
No joo, mutta yli satanen yhdestä tyynystä josta ei edes tiedä lentääkö se kaapin perälle viikon jälkeen kuulostaa karseelta. :D Mahtaako niissä olla edes kokeiluoikeutta niinku patjoissa. Ja kun tyynyt pitäis muutenkin hävittää viimeistään parin vuoden käytön jälkeen. Finlaysonin tyynyt on "vähän" halvempia kumminkin, ja niihin saa nättejä tyynyliinoja toisin kuin tollaiseen laatikkoon. :D
Jummi jammi sentään. Saatoin tänään laittaa nimen kauppakirjaan jossa kohteena Peugeot merkkinen henkilöauto. Joka lämmettyään käy kolmella. Nuorna pojattarena sitä oli niin japseihin kallellaan ja euroautot,varsinkin ranskikset oli hullujen valintoja. Mutta niin vain näemmä ajat muuttuu :blink:
E. Tai on vuosien varrelle mahtunu pari BMW:tä ja yks Passatti mutta että pösö tuli ostettua. Ja emännällekkin pitäs vissiin ilmottaa jossain vaiheessa :whistle:
Mulla pitää nimenomaan olla matala tyyny eli tollanen pitää ostaa vaikka veronpalautus rahoilla[emoji13]
Ei mulla nyt sentään mitään porvarityynyä ole. Jyskistä tommonen Wellpur niskatyyny, ja siitä toisesta ei mitään hajua. Molemmat semmosia painavia ja muotoutuvia. Niskatyyny melko matala, just semmonen mikä mulla pitää olla. Normaalin tyynyn muotoinen "älyhoivaahto" on taas raakana kokea ja kova, mutta hetkessä muovautuu just oikeanlaiseksi.
Kahvi maistuu ihan paskalta ilman Oatlyn iKaffea. Saatanan hurrit salajuonineen. Toi on joka kaupasta aina loppu?
Alprolla on kanssa kauramaito, luulisi että sitä ainakin löytyy. En ole kyllä sitä maistanut kun ostan Oatlya jos ostan. Alpron manteli- ja kookosmaito on ainakin hyvää, joten tuskin kauramaitokaan paskaa on.
Niin mutta iKaffen voitokkuus perustuu siihen, että siinä on 3% rasvaa. Muissa litkuissa siinä prosentin pintaan kai?
Täällä kans menty Oatlyn kahvimaidolla vuosi, kokeilin kerran sillä prosentin rasvalla niin hyi[emoji52]
Oon tässä pannut merkille, kun kesällä loppui toi höyryttely niin kahvikin väheni aamuiseen kupilliseen...hyvin harvoin juon 2 kuppia päivässä.Toki kahvikin vaihtui tosi tummaan paahtoon ja onhan se hyvää.Oon alkanut juomaan enemmän teetä, jäin taas koukkuun vihreään, koska se nyt on parasta ja vähän luomu hunajaa makeutukseen[emoji2]
En yleensä käytä luomua, koska en maun puolesta koe siinä eroa, mutta arvostan puhdasta ruokaa ja läheltä tullutta.
Oon muutenkin tehnyt vatsaongelmien takia rajuja ruokavalio muutoksia ja voin paljon paremmin.Tututkin on myös huomanneet, että mun ihokin on paljon paremmassa kunnossa[emoji8] ja luulen sen johtuvan siitä, kun jätin maitotuotteet pois.
Juon kauramaitoa 6 desiä päivässä, että saan tarvittavan kalsiumin.On muuten kaurapuuro helvetin hyvää tehtynä kauramaitoon[emoji106]
Kofeiinilla ja nikotiinilla on joku yhteisvaikutus olemassa, ne jotenkin boostaa toisiansa. :) Mää en oo vielä tähän päivään mennessä opetellut juomaan kahvia enkä opettelekkaan. :D Teetä juon silloin tällöin. Valkoinen tee on tosi hyvää ja jopa vihreää teetäkin terveellisempää, suosittelen testaamaan jos et oo vielä kokeillu. ;)
Mietin että tänä jouluna pitää koittaa keittää riisipuuroo riisimaitoon. Ja vois tuota kaurapuuroo kauramaitoonkin kokeilla. Kokonaan en kyllä vois maitotuotteista ikinä luopua, koska oon juustohiiri :D
Mitä toi valkonen tee on?
No perkele, kävinkin googlettaa[emoji13] taatusti lähtee mukaan seuraavalla kauppareissulla.
Tää on mun suosikkimerkki, saa monista tavallisista kaupoista. Tykkään tästä jossa on aavistus aitoa vaniljaa, mutta tätä on myös ilman tuota vaniljaa, melkein samanlaisessa paketissa. :) Toki muidenkin merkkien valkoiset teet on varmasti hyviä, se on kaikkein miellyttävimmän makuinen teelaatu mun mielestä
https://i.pinimg.com/originals/a0/3b...6da9576a8d.jpg
öö Mites tämä kuuluisa hopeatee? :laugh:
Näh :) Piti laittaa Juhlamokkaa, sitä "Tosi tumma" laatua valumaan, kahvi johon jäin koukkuun yhdestä paketista, oli jokunen aika sitten cittarissa tarjous 10e kolme pakettia, otin jokaista laatua ja jatkuvaan käyttöön jäi tosi tumma vaikka yleensä käytin sitä tavallista
Tuossa se nyt jököttää mun tietokonepöydällä käyttämättömänä. Olisin mielellään ostanu minkä hintaisen vehkeen tahansa kunhan olis saanu toimivan. Mut ei hätää ensi kerralla käydään katsastaan toinen putiikki tuosta ytimestä ja katsotaan mitä sieltä tarttuu matkaan.
Ei oo tänää paljoa tarvinnu uutisvirtaa seurata. Melko yksipuolinen aihepiiri. Onko ihmiset oikeesti niin kateellisia, että toisten tulot noin paljo kiinnostaa?
.
En oo ikinä ymmärtäny että miks aina uutisoidaan niin isosti että kuka on tienannut mitä. Ja niitä "näin nuuskit kuinka naapurisi tienaa" juttuja. Ei vittu kai kukaan oikeesti oo kiinnostunu. :D Vaikka kai sitten on kun kerran vuodesta toiseen noi lööpit tilaa viemässä.
Näinpä, ei vois vähempää kiinnostaa.Kateelliset itkee ja puhuu paskaa..jotenkin niin väsynyttä touhua.
Vilkaisin yhdestä lööpistä kommenttiosiota niin voi jumalauta taas sitä nyyhkimistä :lol: :lol: :lol:
Jahas, persaukisilla duunareilla kiukuttaa, kun pelialalla rikastutaan.
Jos olisin maksanut auton vinssaamisen ojasta itse, niin laskun hinta olisi kuulemma ollut 70 euroa.
En maksanut itse, kun on hinausturva vakuutuksessa, niin näkyypä hinausfirmalta lähteneen vakuutusyhtiölle 366,82 euron lasku. :o
Eipähän tarvi enää miettiä miksi vakuutukset on niin kalliita, taitaa yksi jos toinenkin firma laskuttaa palveluistaan vakuutusyhtiöitä reilumman kautta...
Nyt kun tuo talvi saapui niin auton ikkunat pitäisi sisäpuoleltakin pestä. Jassolla oli joku hyvä seos siihen.? Jos joku muistaa niin voisi vinkata tänne sen
Ite muistelin että siinä olisi ollut Sinolia.?