ktdd:llä on tapana hoitaa yövuorot, mä hoidan sitten aamut kuudesta eteenpäin, eli valvonta toimii :D
Printable View
Mulla on sitten varmaan joku B-luokan klooni (EIKÖS NE KAIKKI HÖHÖHÖHÖ) kun ei tullut setupia eikä ruuvimeisseliä. Mua on kustu silmään.
Kloonimies on erimies ja merimies ...ja venemies se vasta erimies onkin.
Tää on jo niin läppä että pakko viskata tännekkin. Naamakirjassa ryhmässä sähkötupakka jollakin on käynyt kans arizonan kanssa aika mäihä.
Aloitusviesti:
Onko muilla vastaavia kokemuksia, että tilannut arizonasta nautilus minin joka on feikki ? Itel hajos "alanavan" tiiviste ja otin yhteyttä aspireen varaosan toivossa niin pyys koodia ja kuvaa paketista ja totes sen olevan feikki.
Jussi sitten oli vastannut sähköpostilla kyselyyn jossain välissä näin:
Moi
Niinhän se on mutta myönnän että olen loman tarpeessa ja lähdenkin lomalle lauantaina.
Ihmetyttää vain se että sinullekin lähetimme uuden pohjan, vaikka kaikki höyrystimet myydään ilman takuuta.
Olen huomannut että varsinkin aloittelijat kuvittelevat ostavansa sveitsiläistä huipputeknologiaa.
Myymäni tuotteet ovat pääsääntöisesti klooneja ja valmistettu Kiinassa.
Jos haluat huippulaatua niin teetä itsellesi tuotteet suomessa toi osta suomessa tehtyjä alkuperäistuotteita.
Olet varmaan myös huomannut että meitä suomalaisia kauppiaita on enää muutama ja kaksi on juuri lopettamassa ja loput ilmeisesti siirtymässä ulkomaille.
Vähinpänä syynä ei varmaan ole halvat hinnat ja vaativat asiakkaat.
Omalla kohdallani olen valitettavasti joutunut hieman karsimaan, ajanpuutteen vuoksi palvelua.
Ystävällisin terveisin
Aloittajan kommentti väliin:
Ja siis en ole mitään uutta pohjaa edes saanut
Ja hyvä lopetus sähköpostikeskusteluun
Moi
Mulla on muutakin tekemistä kuin vasta sun viesteihisi.
Vaihda kauppaa, poistan sinut asiakasrekisteristäni.
Ystävällisin terveisin
Jussi
.
:D
On sillä Hanhen selkasulat, mikään ei tartu.
Eikös kuitenkin tämän kaupan kohdalta ole pysyvä päätös ylisheriffiltä ja piirikunnan tuomarilta, että tämä hotspot jätetään huomioimatta keskusteluissa ? Antaa miehen säätää eläkevirassaan.
En nyt äkkiseltään löydä suoraa kieltoa Arizonasta keskustelemisesta, mutta voihan sitä pelata varman päälle ja olla keskustelematta :D
Loistava palveluhan tuolla on :rolleyes:
"Moi
Mulla on muutakin tekemistä kuin vasta sun viesteihisi.
Vaihda kauppaa, poistan sinut asiakasrekisteristäni.
Ystävällisin terveisin
Jussi"
:lol:
Sainko nuoremman konstaapelin katsomaan onko tornissa valot päällä ? :evil: Aamulla kuuluu sitten: "Poika PERKELEEEE mitä täällä on tapahtunut kun minä nukuin !!"
Katsoin vain haulla arizona + luuponen enkä löytänyt mitään tarpeellista :lol:
Ei helvetti :D Siinä on kyllä äijällä asenne kohdallaan, "minä lähden lomalle, haista sinä v*ttu" :DDD
Perseilkööt ihan rauhassa, toivottavasti asiakaskunta katoaa tuolta. Hyvää esimerkkiä muille kauppiaille miten aspaa EI hoideta.
Voi helvetin tulet:laugh:
Lieneekö kyseisestä kaupasta peräisin tää legendaarinen aihe https://www.youtube.com/watch?v=XBDpIHH4glE
Melkonen kauppa ku myy kopiota alkuperäisen nimellä sekä mainitsematta että on klooni, ja pystyykö laitteita myymään ilman takuuta? Ainakin jonkunlainen virhevastuu myyjällä on...