No varmasti osalle koirista onkin hyvä asua maalla, mutta tuo yläkerran koira on joku saatanan villakoira. Eihän sitä tarvi käyttää kun 300 metrin lenkillä niin se hengästyy kuoliaaksi.
Printable View
No varmasti osalle koirista onkin hyvä asua maalla, mutta tuo yläkerran koira on joku saatanan villakoira. Eihän sitä tarvi käyttää kun 300 metrin lenkillä niin se hengästyy kuoliaaksi.
Jos koira yksinään on kun isäntäväki töissä koko päivän niin ei paljoa voi koiraltakaan vaatia:). Samaistuu pölhöön isäntää joka jättää lemmikkinsä yksin päiväksi:mad:
Kyllä koira (tavallinen) nauttii kun saa olla 8h yksin. Saa tehdä juur niiku itte tahtoo, useimmin nukkua melkei koko ajan.
Niitä ei oo koskaa opetettu olemaan yksin, tai opetus on lopetettu aina haukkumiseen=koira oppii saamaan isännän/emännän takaisin haukkumalla. Myös läheisyysriippuvuus on mahdollinen:D
Oli syy mikä tahansa niin ei se ole silti hyväksyttävää että joku terrorisoi osaamattomalla koiranpidollaan naapureita.
Mun Pirkanmaan asunto olisi muuten ollut tosi kiva, mutta naapurilla saksanpaimenkoira jonka koulutus ja pito mennyt pieleen... Takapiha aidattu jollain lörähtäneellä metrin puutarha-aidalla jonka yli koira menee heittämällä. Ulkoilee pääasiassa sillä pienellä rivarin takapihalla ja kussut ja paskonut sinne koko talven. En jaksa uskoa että siivoavat niitä paskoja vaan haisevat heinäkuuhun asti, ja vaikka siivoaisivat niin nurmikko (tai se mitä siitä kaivetusta mutavellistä on jäljellä) on taatusti "palanut" siitä kusesta koko kesäksi. Haukkuu koko ajan ja kaikelle kun ulkoilee siinä pikku läntillä, joskus harvoin ku oon nähny sen remmilenkillä niin kulkee puolen metrin narussa kahdella jalalla haukkuen ja repien ihmisiä kohti. Ei se varmaan vihainen ole mutta ahdistusta aiheuttaa, eikä sitä uskalla takapihallaankaan olla kun rakki louskuttaen hyppää aidan yli. Varmaan kaiken huippu on se että kun menevät kävelytiellä ja ajaa autolla ohi niin se rakki hyppii ja haukkuu AUTOA kohti hulluna. :blink: Olisin kyllä niiiiin valittanut ja savustanut nuo pihalle mutten ole jaksanut kun ei kuitenkaan ollut tarkoitus tuossa asunnossa enää kauaa asua. Tuo rakki siis ilmestyi naapuriin loppukesästä.
Onko se yksinolo erilaista siellä maalla neljän seinän sisällä? :D Nyt tulee varmasti sitten se seuraava heitto, että niillä on se oma aidattu alue siellä missä voi viettää aikansa. On varmasti niitäkin, mutta samalla tavalla se koira voi sielläkin kärsiä eroahdistuksesta. :whistle:
Joo mutta naapurien ei tarvitse siitä kärsiä.
Omat naapurit on ollu kauheen kilttejä, ku tulivat kertomaan, että hurttas haukkuu. Ollu aika helppoa karsia se käytös pois, kun tietää. :)
Toisaalta edellisessä paikassa naapurin setä oli kova poika huutamaan genitaaleja, kun katseli jääkiekkoa. Se häiritsi enemmän mitä sen koiran ulvonta. :D
Kyllä ne naapurin 4-7 koiraa osaa joskus aloittaa haukkumisen 4 aikaan aamulla. Ei minua häiritse yhtään. Ei ole naapurikaan valitellut kun olen sen pihan tyhjentänyt lumesta aamulla. Vuorotellen iltasella huutaa moposaha. Jos haluaa täydellistä hiljaisuutta. On syytä muuttaa korpeen.[emoji8]
Tajusin vasta et tänään tilaamani istick taitaa olla eka boximodi minkä oon mistään liikkeestä tilannu uutena :thinking:
Ja mä vastustin bokseja vielä pari kuukautta sitten, mutta nyt oon ihan rakastunut Fulgorikseen. :D
Nappasikko larma säkin minätikku50W. Tänään oli laatikossa odottelemassa ja täysin samat fiilikset sai koosta kun 20W kanssa. Luulin nimittäin huomattavasti isommaksi :D
E. On muuten ensimmäinen boxi joka tuntuu kuin olis suunniteltu vasureille :D
E2. Koira kyllä sopii sinne asuntoon minne se sovitetaan. Jos omistaja viitsii 5-15min päivässä tehdä hommia alussa sen ikävän itkemisen kanssa ja samoin jättää sen kotiin paluu lellittelyn pois kotiin tullessaan niin pääsevät naapurit helpommalla. Käyttölinjaiset mettäkoirat taas on oma lukunsa mutta niitä tuskin kukaan kaupungissa pitää?
Eipä ole kukaan täydellistä hiljaisuutta pyytänyt. Kerrostalloissa vaan meteliä on ilman koiriakin. Mulle ei ainakaan sovi kaupunki asuminen yhtään. Tuntuu aina ku tekee jotain. Olevansa häiriöksi muille. [emoji51]
Jee Stockmannilla on hullut päivät!!! :yeah: Voisin olla sen verran hullu että menen sinne illemmalla...
Eiku 30wattisen otin, en tee enemmillä wateilla mitään. Ja bokseja täs on tullu käytettyä jo pitkään mut aina ne on tehty ite tai vaihdettu johonki.
Tilipäivä piti olla huomenna mutta rahat olikin tulleet jo tilille. Jos sitä vetäis ostohousut jalkaan.
TReella jouduin tänään odottamaan vajaan tunnin junan lähtöä, ei jaksanut mennä mihinkään kippolaan joten vedin syvään henkeä ja kävelin Stockkalle Akateemiseen tiedostaen että siellä on Hullut Päivät. Eihän siellä ollut neljän aikaan ketään! Helsingissä en ole koskaan suostunut menemään Hullujen Päivien ajan sinne, korkeintaan Herkkuun, koska sinne pääsee sniikkaamaan Keskuskadun pikkuovesta ilman, että joutuu millekkään muulle osastolle.
LOMA! Tsup! Ei mulla muuta :yeah:
Miten taas sama on niin hiljaisella päällä?
Verikokeilla...[emoji23] tais mennä jalipon litkut kaikki jo.[emoji33]
Vittu et tämä tapa ei päästä siihen osioon. [emoji33]
Pitääko huikata sun puolesta :D
(Tai tässä linkki :) )
Meni jo..päivä Pelastettu. [emoji7] kiitoksia vaan
[emoji102] eikö..katotaas vielä.[emoji51]
Jokos näkyy. [emoji14] [emoji27]