Lieroista päässyt eroon. :laugh: Pari Deltaa kotosalla vielä. Delta 2 suhteellisen ok. Delta 1 niin paska et sillä hyvä vetää yumberryä, kun hyvästä marjamausta tulee Röökin makuinen.
Printable View
Lieroista päässyt eroon. :laugh: Pari Deltaa kotosalla vielä. Delta 2 suhteellisen ok. Delta 1 niin paska et sillä hyvä vetää yumberryä, kun hyvästä marjamausta tulee Röökin makuinen.
Lavatube-mini (alkuperäinen) ja lr-boge+kartotankki = parhautta [emoji195]
Liite 21623
Pitäiskö hakee huomen protankii pari vastusta ja kaivaa evic+pröötank latikosta ja koittaa kuinka hyvä olikaan [emoji23]
Mä vedellyt aina joskus Bogella välillä. Ihmettelen miten vitussa, niillä pääsi oikeasti eroon Röökistä.:unsure:
Sain emännän vieroitettua bogeista kun sattu susi-satsi kohille, 6/8 oli susia kun uusia vaihtelin. Nyt vetelee paria delta ykköstä tyytyväisenä ja nesteenkulutus nelinkertaistu :(
Maku oli silti parempi kuin Röökissä. Vaikka sitä Höyryä, ei niin kauheasti tullutkaan. Egotikun perinteinen kynämalli, kun tahtoi hiukan vielä kusaista taskuunkin. Siinä rauhallista ukkoakin, koeteltiin jokunen kerta.:)
Vapetalon ostoskori täytetty perjantaita varten. Taas lähtee näköjään vähän reilu 100e tiivareita tulemaan. Jos mä sit taas jonku aikaa pärjäisin.
Mulla oli kerran saapumisilmoitus kirjatusta ja haettaessa sain kahden kirjeen nipun kumpparilla yhteen laitettuna mutta vain toinen numero ilmoituksessa, seurannassa näkyi se toinenkin että olisi noudettavissa, no minähän menin noutamaan ja juuri kun neiti oli menossa etsimään muistin sen toisen kirjeen pari viimeistä numeroa ja sanoin neidille (vai olisko ollu rouva?) että sain sen edellisenä päivänä toisen kirjeen kanssa, no hän tarkisti ettei sitä löydy (noutopiste R-kioskilla) ja kuittasin jälkikäteen sen lähetyksen :lol: jotta saivat pois kirjoistaan, toisella kertaa Toscanamall:m pakettia noudettaessa ei neiti tiennyt mikä on saantitodistus, meinasin viedä sen kotiin mutta käännyin takas ja opastin neitiä sen täyttämisessä ja palauttamisessa, toinen neiti(?) tuli paikalle ja häntä olikin opastettu ko asiassa mutta hänkään ei olisi osannut ulkomaista saantitodistusta täyttää/tunnistaa, nyt ovat jo oppineet ihan tavoille :D
Oikeastaan palvelu on parempaa noudettaessa Ärrällä kuin postissa, voin hakea paketit vaikka viikonloppuna toisin kuin harventuneissa postitoimipaikoissa
Lähettämistä en ole kokeillut :confused: E: Ärrältä
Etenkin on helvetin hienoa asua tässä postinumeroalueen reunalla. Kivenheiton päässä olisi posti, mutta oman alueenpa onkin sitten ratikkamatkan päässä. Viimeksi ei onnistunut postikonttorin vaihto, ja paketin liikuttelu taitaa jotain maksaa tai vähintäänkin viivästyttää.
Siis ymmärsinkö nyt ihan oikein, että sulla on ostoskorissa tavaraa, mutta teet lopullisen oston vasta perjantaina? :confused:
Enpä tiennyt, että tavaraa voi tuolleen "varata". Onko muissakin verkkokaupoissa sama mahdollisuus, ja jos on, niin kai niissä sentään joku aikaraja täytyy olla - vai voiko niitä tuotteita pitää siellä ostoskorissa loputtomiin?
Vähän kuulostaa kaupan kannalta omituiselta tälläinen systeemi: periaatteessa kaupassa on tavaraa, muttei kuitenkaan saldoilla, vaan ostoskoreissa odottamassa lopullista ostamista. Eikä ole tarkoituksena syytellä ketään, jos tämä näin menee, niin hyvä tietää. :)
Tai sitten mä ymmärsin tän ihan väärin. :facepalm:
Ostoskorin voi tosiaan täyttää valmiiksi kaupasta riippuen, mutta ei se varastosaldoihin vaikuta...
Kun käyt jollain nettisivulla se tallentaa yleensä sun tietokoneelle cookien. Yleisin suomennos taitaa olla eväste. Eväste ? Wikipedia
Niitä voidaan käyttää mm. seuraamaan millä sivuilla oot liikkunu (mainostaminen) ja sitten esimerkiksi ostoskorin tallentamiseen sitä varten kun seuraavan kerran menet kauppaan niin ei tarvitse tehdä muuta kun maksaa tilaus.
Nyt ymmärsin, ehkä... :)
Ihmettelen vaan, miksi täytellä ostoskoria etukäteen, jos niitä tuotteita ei näin voi "varata". Kun aikanaan menet oikeasti ostamaan, niin ostoskorin tuotteet voi olla vaikka kaikki loppu kaupan saldoilta... vai mitenkä. :confused:
Tossa tilanteessa kori taitaa toimii vähänniinkuin "wishlistinä" joka monella kaupalla on... Kuten ktdd sanoi perjantaina sitten tilatessa ei tartte uudelleen täytellä ja kyllä se kone ilmoittaa jos ovatkin jotkut osat päässeet loppumaan :) ite oon tehnyt vastaavalla tavalla, täytellyt koria ja sitten kun rahaa taas tiputellu tilille niin tyhjentänyt korin tilaukseen :D
Se ei kuitenkaan "varaa" niitä ostoksia.
Rautalangasta kun väänsitte, niin meni jakeluun. :)
On tää interwebzin maailma vaan välillä niin... :confused:
http://i58.tinypic.com/11tpjxg.jpg
Huomenta. Aamujumpat (45min) vedetty ja nyt työpisteellä työn "kimpussa".
Huomenta Höyrypäät.:)
Vaihtelin tavaraa viime viikolla. Vaihtajan mukaan tavara postitettu viime to ja eipä vaan näy, eikä vaihtajasta kuulu. Kyseessä joku vitun derringerklooni, silti vituttaa!
Öhh... Itselle on aina ollut selvää ,ettei edellisestä sivusta jää koneelle jälkeäkään eli evästeet mikäli niitä yleensä sallitaan katoavat saman tien kun poistuu sivulta muun käyttöhistorian ohella.
Hoomenta. Sumpit juotu :yeah:
3 kaffepaussi tänään.[emoji4]
Huomenta! Itsellä kahvi juuri tippumassa. [emoji4]
Voi vittu mä käyn katkomassa tuon yläkerran koiran niskat. Joka helvetin aamu se alottaa haukkumisen 0800, melkeen vois kellon siihen ajastaa. Nyt on haukkunu jo yli tunnin.
Aikaisin ku hereillä. Ni kerkiää enemmän.[emoji8]
Varmaan eka kannattaa tiputtaa lappu postiluukusta että piskinne haukkuu päivät. On mahdollista ettei omistaja edes tiedä että koira aiheuttaa häiriötä kun silmä välttää. :) Jos ei vaikka viikossa parissa mikään muutu niin sitten valitus ja tarvittaessa niin monta kertaa että asia ratkeaa. :evil:
Oon mä siitä sanonu jo kerran. Pitää vissiin sanoa toisenkin kerran.
Isännöitsijälle suoraan tieto, yleensä se on tehokkaampaa kun se että käy itse nurisemassa.
Tiedä sitten kuuluuko koiran räksytys kuitenkin ihan normaaliin kerrostalon äänimaailmaan eikä aiheesta paljon välttämättä ole hyötyä kitistä. Ellei nyt ihan sitten 8-17 ketjuna mesoa? Varovaisesti Mickey Finn-henkinen lihapulla postiluukusta aamuisin eikä kukaan saa tietää mitään. :esmoke:
En mä jaksa ihan pikkuasioista isännöitsijälle valittaa, sillä on varmasti tähdellisempääkin tekemistä. Pitää yrittää puhua naapurin kanssa että hommais sitruunapannan vaikka sille piskille.
Koirien paikka ei ole mikään kerrostalo, siis koiran kannalta:crying:. Ei koira ole keksitty kaupunkiin ja eikä kerrostaloon:). Koira tarvitsee tilaa ja liikuntaa eli maalla sen koti kuuluu olla:thumbup:
En minä asu kerrostalossa :D
No rivitalossa sama juttu:)