Pidät eka lomaa pari kk, toisena kuukautena alat hakemaan vasta töitä, riittää puhtia paremmin taas :)
Printable View
On se hikoilu ihan siedettävää siihen asti kunnes iskee kunnon hellekesä ja meinaa liimaantua penkkiin kiinni. Tulispa jo syksy.
Ei sinällään, toki kohta on kun otin loparit ja huomenna saan tietää millon loppuu duuni (koitan sopia irtisanomisajan lyhennyksestä). Sitte 2kk kouluun ja sen jälkeen kesälomalle, heinäkuussa vasta alan hakemaan duunia. Kyllä ihmisen täytyy välillä levätä ja rauhassa miettiä mitä seuraavaksi tekee :) Pysyy pää ja kroppa kunnossa [emoji106]
Jasso. :love: Toimii.:yeah:
Kävin apteekista ostamassa sitruunahappoa kun edellinen 100g pussi meni kokonaan pesukoneen puhdistamiseen, en muistanut jättää syrjään. Farmaseutti kysy helvetin tympeesti että "MIHIN KÄYTTÖÖN TÄMÄ OIKEIN TULEE". Mitä vittua?
Jahas, mulla vaihtui nimimerkki :)
Pitääkö höyrywikinkin nimimerkki vaihtaa?
Done
Joo.
F2F kun juttelee höyrymiiteissä niin on usein tämä tilanne:
- Liikutko muuten forkalla? Mun nimimerkki maijameikäläinen (nimi repäisty hatusta)
- Joo kyllähän siellä tulee liikuttua, oma nicki äksteeneljäneljäteeäks.
- Niin mikä?
- Äksteeneljä... tai no anti olla, et kuitenkaan sitä muista.
Jaaha, joku on "uudelleensyntynyt" :D
Oiskohan mullakin aika nousta kuolleista ja syntyä jälleen messiaana?
Maistoin yhtä hyvää kaverin sekoittamaa kahvilitkua joku aika sitten, nyt tein itse samaa niin maistuu ihan pekonilta :confused: Taidamme kypsytellä tovin :D
Voit vaikka räjäyttää lian pois. Tähän nyt tietysti VOISI olla sekin selitys, että heillä on eri annoskokoja. Säilöntään voi tarvita eri määriä kuin putsaukseen.
Ja kuva! Tykkään kovin tuosta kierosilmäisestä otuksesta <3
Jesus is coming - look busy.
Tuli tuosta opossumista mieleen että mä tahdon lemmikiksi quokan.
Sitten voisin otta quokka selfieitäkin kun ne on kuuminta hottia!
http://media.mnn.com/quokka-selfie_0.jpg
http://static.boredpanda.com/blog/wp...lfie1__605.jpg
Jääkaappi huutaa tyhjyyttään mutta ei huvita lähteä kauppaan. Makaronia, parmesanraastetta ja katsuppia, eiköhän noillakin pärjää :lol:
Luxusta. Noillahan pärjää komeasti. Makaronilla ja ketsupilla menty aikoinaan viikkojakin.
Eipä nimi Miestä pahenna.:thinking:Eiköhän tähänkin poikkeus vahvista säännön.
:lol: :lol: :lol: Tulikin mieleen jotenkin luonto-dokumentti mitä zkys musta tuossa joku aika sitten kirjoitti:
"tuitut ovat luonteltaan uteliaita mutta arkoja eläimiä.
tuittu viihtyykiin hyvin kotiseudullaan viettäen rauhallista elämää,
tosin tuitut voivat kiinnostavan kumppanin löytyessä muuttaa pesäpaikkaansa useitakin satoja kilometrejä."
(sillä avaran luonnon miesjuontajan äänellä)
Me luvataan ettei kerrota.😃
Selfiet jotenkin vähän hölmöjä. Erityisesti jos niitä tuuppaa 4 tunnin välein.:thinking: