Meillä kävi kerran toyvillakoira kylässä, ei tule toiste, koska kissa yritti astua sitä.Mun kisse ei ole ihan pieni[emoji1]
Printable View
Meillä kävi kerran toyvillakoira kylässä, ei tule toiste, koska kissa yritti astua sitä.Mun kisse ei ole ihan pieni[emoji1]
Miten EU voi sallia sen, että höyrytintä kutsutaan sähkötupakaksi? Voimariininki nimi jouduttiis vaihtamaan, koska se ei sisältänyt tarpeeksi voita. Eihän tämä edes sisällä tupakkaa
Näkyykö kenellekään nuo Jasson kuvat? Mun ruudulla ne on kaikki tämän näköisiä:
Liite 31554
Edit: ei kaikki kuvat, mutta allekirjoituksessa oleva ainakin.
.
.
Tuli viimein aika laittaa Subtankki sivuun ja ottaa uutta tankkia käyttöön. Pidin aiemmin Kaiffaria ihan hupiukkojen laitteena, mutta eihän tää pöllömpi olekkaan. Nestekulutus ainakin putosi roimasti.
Eikös ne kaikki tankit ole vähän hupiukkojen hommia :thinking: Ei vaan, itse en noiden kanssa pärjää, dripperi on se mun juttu
Dripperit on niin 2014
Jos joku on 2014, niin toi Mister tankki mikä nököttää tuossa pöydällä :D
Oi niitä vanhoja hyviä aikoja. :D Misterit oli kyl <3
Äkkiseltään laskettuna 21 dripperiä... ;)
Meinasin kyllä alunperin Misterin ottaa käyttöön, mutta annoin Kaiffarille vielä mahdollisuuden. Ennen kaikki oli paremmin.
Onhan täällä tullut pyörittyä "muutama" vuosi...
Pari herraa olis vielä laatikossa ydinsotaa oottamassa. Tfv8 tuli aikanaan näemmä jäädäkseen
Löytyy kyllä tuolta kaapista vähän vaikka mitä. En oo muistaakseni ikinä myyny yhtäkään laitetta mitä oon ostanu. 901 tikusta lähtien siis löytyy kampetta.
Onko tämä varma merkki forkan kuolemisesta, kun ei ole enää muuta kuin vanhojen muistelu? Aika hyvin on palattu 3 viestiä/viikko tahtiin.... Sib77 on vielä kaivettava pumpulista esiin :esmoke:
Tarttiskohan koittaa tehä strupöi tuohon gg penelopeen...
Voi niintä aikoja 2012 alkuvuodesta egolla ja kartotankki oli ihan uutta[emoji848]
Keväällä sijoitin provariin ja taivas aukeni[emoji23]
Mä heitän bully dripperin joko EA:n tai the Donin nokkaan
Muistan kyllä vielä sen kun joku poraili igoon 2mm ilmareikää. Tuntui että moni soittaa sille kyydin kohta johonkin hoitoon, kun on niin sekaisin. 1.5mm ilmareikä oli silloin iso.
Pahus, kun on päässyt hopealanka loppumaan.
Mä muistan sen kun lopetin röökaamisen 2013 ja höyryttelyn 2017. Välissä oli jotain ihmeen homostelua eri laitteilla.
Kohta tulee 4v mun höyryuran alusta :blink: On tää vaan maailman paras keksintö. Mulle vaa jäi harrastukseks.
Me harrastelijat hämätään ehkä siinä että tosi paljon on niitäkin jotka vaihtaa höyryyn, höyryttelevät onnistuneesti aikansa niksoja laskien ja sitten lopettavat senkin. Nopeimmat höyryttelyn elinkaaret nollaniksoille mitä oon nähny on kestäny vaan 3kk. Niille ei sit vaa iske mitään syvempää intohimoa tähän hommaan. :D Tuli vaan mieleen kun jotkut ihmetelly että te höyryttelijät vedätte sit maailman tappiin noita höyrykoneita ettekä oikeesti pääse eroon. WTF. No parempi vaihtoehto eikä ees haluta eroon, ne jotka haluu eroon pääsee eikä yleensäkkään pidä höyryttelyurastaan melua kun se on niille aika neutraali juttu lopulta.
16v röökiä. Vähintään saman verran on suunnitteilla höyrytä jos ei pidempään. :esmoke:
Parempi höyrytä ku imeskellä porkkanoita pipo kireellä kokoajan.
En minäkää siitä kyl mitään stressiä suostu ottaan, loppuu sit jos itestään rupee loppumaan, tikkua ristiin en asian eteen laita :D Saa sitä ny jotain paheita olla. Tää kun ei oo kahvinjuontia kummempi rike terveydelle. :D
Just näin se on . elämä on välillä muutenkin yhtä kiemuraa ja säätöä että jos välillä jostain irtoaa hupia niin ok.
Jep, minäki höyryttelin reilu kaksi vuotta ja sitten se loppui itekseen.Ei tehnyt mieli ja into loppui[emoji4] Jokainenhan lopettaa niinkuin itselle sopii.Mua ärsytti eniten höyrytellessä nää, ketkä kyseli, että koskas lopetat ton? Et kai meinaa ikuisesti höyrytellä ym paskaa!
Nää samat tyypit vetää edelleen tyytyväisenä röökiä[emoji40]
Jotta hohhoijaa!!!
Hyvin sanottu ;)
Hups! Huumoriosastolle piti laittaa :angel:
Liite 31559
Sellanen olotila, joka paranee päivän mittaan ei toisaalta ole krapulaa nähnytkään. Amatöörien hapatuksia.