Kannattaa ensin kokeilla kaasuläpän anturin vaihtoa
http://www.autonvaraosatpro.fi/varao...er-reihe/5-e39
Ei mikään hankala vaihtaa
Printable View
Kannattaa ensin kokeilla kaasuläpän anturin vaihtoa
http://www.autonvaraosatpro.fi/varao...er-reihe/5-e39
Ei mikään hankala vaihtaa
Se on katos klassikko, niitä ei edes rahalla saa.:D
Sent from my iPhone using Tapatalk
On vittumaisessa paikkaa kaasuläppä. Melko piuhahelvetin takana. Mää vähä putsailin tuota sen mitä pysty paikallaan. Irti oli tarkotus ottaa mutta muutossa hukkunu kaikki työkalut pitkin pitäjää. Noh, putsailu ja hellä taputtelu ja kasaus ja velä pelittää. Toki kuittasin kapulalla vikakoodit ku se kerranki toimi jossain autossa. Innolla oottelen että milloin seuraavan kerran juonittelee, sitte kyllä jo kirjotan ylös ton vikakoodin mikä oli.
Lähetetty minun SM-G360F laitteesta Tapatalkilla
Juu kauppalautetta laitettu se sen yks negatiivinen on multa. Laitoin myös ylläpidolle viestiä jätkästä. Sain onneks ton griffinin toimimaan hyvin kiristämällä pinniä. Mutta onse silti klooni. Keski ruuvvi on kahessa mun muussa griffinissä kultanen tossa brassin värinen ja tiivisteet erilaiset + kuusiokolo avain erivärinen. Aika selviä kloonin merkkejä eikö?
Jos joku laitteen ilmestymisen hujakoilla ja myös tässä lähiaikoina ostaneena osaisi kertoa onko siinä tapahtunut jotain rakennemuutoksia niin saataisin ainakin se rajattua pois. Hätäisempi saattaisi nimittäin esim. vanhan ja uuden Subtank Minin välillä epäillä toista helpostikin klooniksi. Jos myyjäkään ei ole kuin sitä omaansa räplännyt niin milläpä sen nyt jotenkin virheelliseksi ymmärtää? Tai sitten tosiaan vedätetty.
Tapa ilmoittelee että tilaamaani ketjuun on tullut uusi viesti. En vaan ole tilannut mitään ketjuja ja sitä mukaan kun poistelen tilauksia, niin uusia tulee tilalle. Kuka näitä mulle oikein tilailee?
HUAAAAAAA MÄ OON JASSO JA MIRU ON HILAJOEN ANTTI :lol: :lol: :lol: Kohta varmaan Häkäfobia on Naamapeikko ja SVK Rokuli, mitähän siitäkin seurais? Ja entä jos VapeTrix ois zkys... :blink:
Se fiilis kun kahden päivän flunssan potemisen jälkeen pitäisi mennä töihin... Kahden vuorokauden aikana tullut nukuttua enemmän kuin koko viime viikolla. Töihin pitäisi lähteä neljän tunnin päästä, vauva ruokkia ja koirakin vielä ulkoiluttaa ja jossain ihme välissä nukkuakin... Nopeesti se vuorokausirytmi menee perseelleen.X-(