Luulisin näin, itselläni salakavalat yllärikalsarikännit, muija meni maata ja aloin kaatamaan täällä ysisseen. Koira piereskelee rossa mun kaverona, joten nyt jotain ehkä?
Printable View
Luulisin näin, itselläni salakavalat yllärikalsarikännit, muija meni maata ja aloin kaatamaan täällä ysisseen. Koira piereskelee rossa mun kaverona, joten nyt jotain ehkä?
Hei känniläiset ja sporttiset mimmit! Ottakee yhteyttä!
No perhana. Kyllä kai
Halloota halloo!
Dodii, lonkerot laitettu kylmään. Nyt sauna tulille (toki pari juomaa mukaan) ja sit kaverin luo jatkamaan ryyppäystä.
Melkein unohdin jo miten hyvältä kalja maistuu :)
Mie oon kyllä jo humalassa. Antakaa murut vinkkejä kuis saisin takas höyryn ihanan maailman? :) Tupakkaa tullu poltettua jo kesästä lähtien taas. Kaikki höyryvehkeet oottelis kaapissa muttaku ei saa alotettua. Ja nuo "kypsyneet" nesteet kyllä maistuu ihan vehkeelle imo.
viimei sain sen jekkupullon aika moneen olueeseen riitttää kun tekee noita jekkupommeja. Vetäis kunnon kännit tänää kun tie kutsuu taas, ei oo hääviä olla kodittomana!
Widmer Brothersin Brrrr potkaisee kohtuullisen lujaa kun holauttaa parilla kolmella kulauksella 90asteisessa saunassa :laugh:
Nyt on kyl jännä fiilis, jos vaikka jatkais Hankey Bannisterin 21yo.lla
Jos sitä viellä tänään menis jekku linjalla. Ens viikonloppuna sitten luultavimmin pääsikin naatimaan absinttia.
:thumbup::cheers::blink:X-(:banghead:
Tovi sitten kotiuduttu baarista, humalassa on hyvä olla :p
Paikalla:hatsoff:
Pienessä laskuhumalassa jo, mutta tasoitin sitä yhdellä olusella :) Tosin en paljoa aiemmin jaksanut edes juoda.
meni "pieneksi" loiventamiseki tämä päivä :blink: mutta menköön... olut on hyvää ja höyryt maistuu.
Saunoteltu ja jokuset otettu,
Yks lemppari laite lojuu jossain eikä osu silmään...
Tuli tuossa pelaamisen ohessa kiskastua olutta ja nyt kaverit huutaa baariin, dear koheltajat, lähdenkö?
Noup...
Persana, juuri tuon viestin jälkeen tuli viesti että kyyti on tulossa, eli kai se on lähdettävä käymään. Jos nyt "sivistyneesti" vaan muutamat ottais :p
Ala menna jo!!!
Kettu kuittaa, Heti lähdetään kun sotavaunu pääsee pihalle saakka.
Olis jo!
Täällä mä vetelen kayfun 4 :sta pellit kiinni ja wikkaa niin perskeleen hyvin... Jos täällä joku kännikala osaisi kertoa mistä on kysymys?
Tuo nesteen säätö on ihan vitsi tässä Ehpron versiossa. Käy ja kukkuu, mutta nestettä tulee oli asento mikä hyvänsä. Pätee myös höyryttelijään, että näin.
Ei saa korkkia kiinni millään... No sellaista on elämä.
Noniin, takasin kotona. Ei saakeli sehän piti paikkaansa että otettiin sivistyneesti, ei mennyt kuin 4 tuoppia paikallisessa. Ja mikä parasta, samalla kyydillä kotia millä lähdin.
Tämä ihme kyllä onnistui, mistä lie selkäranka löytynyt.
Tosin nyt kun kotia pääsin niin olihan se olut avattava :D
Näinhän se on, eiköhän tää loppu mee tässä omassa "luolassa" bisseä vedellän ja höyryjä puhallellen :esmoke:
Olihan se vielä "ainakin" yksi otettava, avokki nukkuu piskin kanssa makkarissa.
Mikäs mulla tässä ollessa, höyryä, hyvää musaa ja humalaa!
Kätevästi katosi XL-MISTer... Luulis ettei toi helposti huku. Pelästy kun meinasin setupoida uudelleen.
Kourassa oli eilen, sen jälkeen haettu puita, lämmmitetty takka, haettu tallista kaljaa, saunottu...juotu kaljaa... ja ei prkl löydy mistään.
Kotona se on koska postilaatikkoa kauempana en eilis iltana käyny.
Pitänee ilmoittautua tännekin. Ajattelin ensin ottaa sivistyneesti muutaman siiderin. Kuitenkin kolmannen kohdalla alkoi täyttämään ja liika makeus häiritsi joten 80 volttista ja mehukattia. Illan teema.
Tänää rillataan!
Ilmeisesti kovat pohjat alla eiliseltä kun nyt vasta tuntuu että alkaa humaltumaan. Sain talon tyhjäksi melkein, muijan broidi nukkuu sohvalla sikeästi, antaa sen olla siellä.