Isäntähän ei mahdu nyt ees vieruspenkille! Ai niin mutta enhän mäkään mahdu tähän. Se voi olla että ne täytteet valui väärään paikkaan.
Nesteitä sen sijaan on kotona oottamassa ja tivaripakettikin olis Ärrällä haettavissa :)
Printable View
Oon mää vähä
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...7d55965cf1.jpg
Saat multa testerin kyllä ei ollu ihmeellinen eli ei kande ottaa
Sulla on hyvä maku [emoji106]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f0931bd17d.jpg
Nyt Ana piippa kaupoille kirpparille
Huhhuh, onpa kiva olla kotona taas. Nyt jos ollenkaan olisi aika tulla kipeäksi. Kävin kahdessa hoitolaitoksessa, josta toisessa kerros periaatteessa suljettu noroviruksen takia. Vierailun kohde ei kuitenkaan ole sairastunut joten laskivat sisään. Jonkun kerran kyllä tuli pestyä ja desinfioitua kädet ja yritti olla koskematta mihinkään.
No, yöllä heräsin kamalaan kuvotukseen. Pakko oli googlata että noro ei yleensä idä puolessa vuorokaudessa. Luultavasti vaan yökötti ne iltapalaksi nautitut sipsit. Mutta vähän huono olo on ja kurkku kipeä nyt, joten kai nyt ainakin joku flunssa ois paikallaan.
Nythän on menossa kuulemma pahin influenssa-aalto vuosiin. Ja valtaviruksena vanha kunnon sikainfluenssa. :D Lauantaista asti oon kuumeillut, kaikkia lihaksia särkenyt ja niveliä jomottanut, nähnyt niin häiriintyneitä unia että oon oikeasti herätessä miettinyt että pitäiskö mun lähteä ensiapuun psykiatrian osastolle. Silmät ei ole vain valonarat mitä usein flunssassa vaan valo viiltää, ja itse asiassa silmien kääntelykin sattuu. Mutta suunta se on parempaan päin.
Ja syytän tätä Oulun ilmastoa että tää on jo kolmas kerta kun oon kipeenä täällä, viime talvena olin kaks kertaa ja nyt ekaa kertaa tänä talvena. Ennen olin yläasteiän jälkeen kipeä ehkä joka toinen tai kolmas talvi enkä missään influenssassa silloinkaan...
Nyt syön Ben & Jerry'sin Blondie Brownie jäätelöö! :drool:
Minua vähän säälitti se tyyppi kun on hädissään ja aina Teppa vastassa. Ei saisi nauraa mutta :lol:
Tietyissä tapauksissa taas ei voi muuta kuin nauraa :whistle:
Hyvä Teppa-setä,
kävin gynekologilla. Onko minulla keuhkoahtaumatauti?
Mä en oo ikinä kipeä, no viime kesänä siskon talonvahtina ollessa oli aamuisin ääni poissa, mutta ei nuhaa tms..kuumetta oli muutama vuosi sitten, kun nuorimmainen sai sikaflunssan ja olin eristyksissä sen kanssa.Olin yhden pvän kovassa kuumeessa ja se oli siinä.Mikäpä pahan tappais[emoji83] Miru666 aka Lusifer [emoji36]