Tarpeeksi kovat taput niin kyllä se tasurikin nukkuu muutaman tunnin tai vähän enemmänki.
Printable View
Vedin uninapin jotta, joskus tulis hiukan väsy edes.:)
No johan olikin vikkelätoiminen nappi nyt.:rolleyes:
Väsyttää niin paljon että pakko luovuttaa jättää filosofoinnit huomiselle :esmoke:
ÖITÄ HANIPUPPELSSONIT JA PUMPPERNIKKELSSIT
Harmi et Eki läks nukkuun niin aikasin, oltais voitu lyörä vetoa muutamasta asiasta. Eki on sentääs paljastanu meisselinsä, moniko muu huulen heittäjä on se tehny? Aivan eipä juuri ole näkyny, jotenka turha kai dissata.
Ttu Yazoota tässä iteksein kuuntelen. On se kumma ettei täällä oikeessa elämässä kukaan jaksa mun kyydissä. Pitäsköhän hankkiutua töihin?
On kai se. Mutta kyllä pian pitäis jotain löytää. Päivät loppuu.
Kauhee puute työvoimasta. Tarttee päiviä vähentää entisestään että saadaan lorvijat duuniin. Äänestänkö? En, mitä se auttaa. Ääänestäisin sos se idiootti kallonaama sillä tippuis.
Anteeksi avautuminen. Mutta pari kertaa oon päässy jopa haastetteluun asti. "Asiakas kyllä hakee jotain nuorempaa". Ttu järki sanois että ois yht.kunnalle halvimpaa kun jojon tekisin. Mutta sillekin on joku hinta määritelty. Häh? Pahvikirstu ja parikymmentä kiloo kaasua. Senkin maksaa perikunta. Painolastia on yli 50-vuotias.
^Jos äänestät nii mieti kuka ehdokas edes hetken miettii samoja asioita mitä itse, älä vitussakaan äänestä summissa, kokkarit, sdp ja vihervasemmisto tappaa sut lopullisesti jos et halua olla osa yhteiskuntaa jossa rahat jaetaan värin perusteella. Jos osaat hoono soomi raha tule mun luo, jos taas haluut halata kaikkia jotka vastaan tulee olet hyvin vihreä. Itseä vituttaa se et yhtään järkevää puoluetta ei ole, tiedän jo nyt et tulen äänestämään persuja tai persun leiristä jotakin järkevää ehdokasta, persutkin on ihan perseestä. niiden talouspolitiikkaan kun seuraa niin se on ihan vitusta, lisää veroja rikkailta ja lisää köyhille. Onneksi persuista löytyy myös oikeistopolitiikkaa ajattelivia ihmisiä...sinne se mun ääni meeneee---soini ei tule kauaa leijumaan persujen johtajana...
Geneerisiä ja tyhjänpäiväisiä poliittisia iskulauseita:
Työtä ja hyvinvointia
Tasa-arvoa kaikille
Vastuullinen vapaus
Jokaisella on oikeus asiaan x
Suomi nousuun
Köyhien ja heikkojen puolustaja
jne.
Kukapa näitä vastustaisi.
Minulla on tapana kääntää nämä mielessäni päinvastaiseksi:
Työttömyyttä ja pahoinvointia
Epätasa-arvoa kaikille
Vastuuton totalitarismi
Kenelläkään ei ole oikeutta mihinkään
Suomi laskuun
Köyhien ja heikkojen vihollinen
Aikas herkullisia vaalisloganeita eikö vain? Eihän melkein kukaan näitä kannata. Siitä tietää että iskulause on yhtä tyhjän kanssa.
Älkää hyvät ihmiset langetko naminamismiin vaikka se kovasti houkutteleekin.
Huomenta Höyrypäät.:)
Sieltähän se tuli.:) Tuo helppoa, jos noista jotain ymmärtää.:thumbup:
En ymmärtänyt mitn. Mutta hyvää huomenta, ihmiset! Kaunis, kylmä päivä tulossa.
No niin tää viikonloppuhan meni ihan nappiin.
Kävin pilkeissä tyrmäämässä itseni ja olin muutenkin kännissä koko ajan.
Eki ottanut vahingossa Tyrmäystippoja. Kaffeella ei tule tyrmätyksi niin helposti.
On se vaan hienoa, et Foorulta löytyy joka alalle osaajia.:)
Ärsyttää vaan kun itseä ärsyttää jotku vitun silmätippojen laitto [emoji33]
Geelitippoja ei meinaa saada pipetistä ulos...
Pakkaa hävettämään kitinät kun näkee et toisilla on ihan tosissaan ongelmia terveyden kans. Mäki oon vähän sellanen perusjuntti, mikä ei tapa, vahvistaa...
Se on hyvä, että löytyy osaajia, mutta näitä kaiken maailman asioiden "tietäjiä" saisi löytyä vähemmän. :mad:
Liite 21562
Näyttää pahemmalta kuin tuntuu :)
Ei silmien kuivumista, kipua, ei mitään [emoji106]
Mii veri häpi [emoji173]
Mulla kortisoni/antibioottitipan kans ei problemaa mut about tunnin-kahden välein pitää tota geelitippaa tiputella... Ei meinaa pipetistä tulla ulos ilman väkivaltaa :(
Mä en saa itte silmätippoja silmiin.:) Menee väkisin kiinni, ennen kuin tippa on perillä.:thinking:
Tulipa taas nukuttua hyvin kunhan sai nukahdettua.