Saiskos tuon ostaa?
Printable View
Saiskos tuon ostaa?
Eikö Patric sovittu, että jos proton saa käyttöönsä, niin naama pysyy näkkärillä? Ei voi luottaa enää edes virkavaltaan...
No eipähän ole perus aluboxi :)
Huomatkaa elegantti tulitusratkaisu. Täälläkin nuo modaajat huokailee mistä saisi hyviä nappeja - who needs firing buttons ?
Ainakin kunnon piuhat :)
Kyllä tässä on karu ja kaunis boxi.. harmi ettei säästöt varmaan riitä tuollaseen :)
Ktdd aloittanut vissiin aika nasakasti valvomisen ja eka bannitkin jaettu jo?
Jollekin joku antoi bannit jostain syystä mutta eikai niistä muiden kanssa saa keskustella.
Sillon läks Liite 18639
Hyvä vaan että kauppa-aluetta moderoidaan jämäkästi. Vituttaa tehdä kauppaa jos siellä kaikki tekee mitä sattuu.
Sen verran kai voin sanoa, että en minä syyttömiä bannaa (kuten ei kukaan muukaan) eikä se ensimmäinen toimenpide ole banni. Paitsi alaikäisille X-(
Montako kertaa huomautetaan ennen banneja?
samalla voi poistaa nikin jos sellaista tarvii kokeilla.
Mielestäni sain aiheettoman huomautuksen, aiheesta kylläkin. Riippuu tulkinnasta. Toiset on sanoneet et ok , ja toiset antaa varoituksen.
Ei taida pystyä käyttäjiä poistamaan mutta pyynnöstä voidaan toki pistää ikibanni :lol:
Ja mä kysyin pomolta että saako topiccia nostaa jos lisää kamaa myyntiin eikä viikkoa ole kulunut: EI SAA.
Jos ei jaksa odotella että viikko on kulunut eikä halua vain editoida aloituspostausta niin sitten uutta ketjua. Piste.
eiköhän sen itte saa pois jos haluaa.
Eihän vaihdetaan osioltakaan sais sit tuosta vaan siirtää myyntiin. Jos tuo 7 päivän sääntö pätee joka asiaa.
Sit olen saanut aiemmin virheellistä infoa. Tuosta tavaran lisäämisestä.