Irkkiperjantait kuului vuoteen 1998, kun pelattiin qwtf ja juotiin rybb & deckers. Jollain spyllä kävi vetämässä vihulaisen sniput lihoiksi @ well6. Good times.
Printable View
Irkkiperjantait kuului vuoteen 1998, kun pelattiin qwtf ja juotiin rybb & deckers. Jollain spyllä kävi vetämässä vihulaisen sniput lihoiksi @ well6. Good times.
Pieni kyllä mutta ei niitä ihan pienimpiä. Lainaus wikistä"Kaikista Suomen merialueiden saarista Hailuoto on pinta-alaltaan Ahvenanmantereen ja Kemiönsaaren jälkeen kolmanneksi suurin"
Joo siis oon tienny että se on jonkun kokoinen mutta en sitä että siellä pidetään jotain laiduntavaa karjaa :D Onko siellä hevosiaki? Mahtaa olla siellä asuminen jännää hommaa ku pitää lossilla kulkee kesällä ja talvella sit sen aikaa ku jää kestää vedetään merta pitkin autolla. Ja nykytalvina sitä juhlan aikaa ei taida hirveesti riittää.
Mikä on kovin tankki ja vekotin tällä hetkellä mitä on olemassa ja minkälaisia nesteitä ja mistä voi ostaa tänä päivänä? Toi nainen lopettaa joko hyvällä tai oikeen hyvällä tuon röökin vetämisen. Mistä paras menthoolin maku jossa ei saa olla sitä makena tunnetta, ihan vitun kuiva menttoolki vaan...kiitos.
En nyt muista olenko kaakkeja nähnyt, mutta luultavasti niitäkin on. Siellä on kuitenkin useampia isoja maatiloja.
Kaikista helpoin ratkaisu on kun hakeudut Helsingissä sijaitsevaan liikkeeseen ;) Hyvinkäällä sijaitsee myös tälläinen liike jos et fanita Helsingissä pyörimistä.
Siis viimeistään ens kesänä kyl pitää käydä siellä. Ellei jo aiemmin, vaikka onko siel mitää nähtävää sillon.
Stadissa on "miljoona kauppaa" :)
http://www.e-savuke.com/vb/hankkimin...-8-2017-a.html
Nii, tuu tänne korpeen.... 150km/sivu lähimpään kauppaan (puffila)
Jos ihan eka laite, niin Nautilus 5ml tankiksi ja modi sit joku, mikä pystyy 13w tehoihin (eli kaikki myynnissä olevat).. Ja valmista menthoolinestettä ei kaupasta saa eli pitää sit sekoitella ite tiivareista. Inaweran menthol on aika hyvää ja riittoisaa mun makuun, mut muita en ole kokeillut...
Sinä apina joka laitoit mulle privaa irkissä koita uudestaan, mun netti katkes heti jostain syystä... Olitko se sinä Raaka-Eki? :crying:
Ei oo Raaka-Eki :glare:
Siellä myymälässä ne kyl esittelee mitä kaikkea löytyy, ja sulla käy poikkeeminen näppärästi kun kerran muutenkin Helsingissä pyörit Rokuli ;)
Mie ihan ajattelin jos tolle naikkoselle löytyis joitain muuta kuin punanen LM. Mut annetaan olla, on se niin vaikeeta tietää mistä saa ja mitä kandee ostaa. Joo ja kyllä mä noi kaupat tiedän mut mitä kandee ostaa alottelijalle. Eiä mitään roskaa vaan kunnon vermeet?
Puffilassa varmaan myyvät sulle jotain toimimatonta paskaa, ettet vaan palaa takaisin samaan liikkeeseen asioimaan uuden rahan kera. Kaupankäynnin abc osastoa nääs.
Kun on hyvät myyjät niin ne kyllä osaa suositella parhaiten mikä on juuri tällä hetkellä paras aloituspaketti, ja kysellä tarkentavia kysymyksiä että löytyy varmasti tarpeeseen sopiva.
Nykyään ei enää onneksi ole sellaista roskaa mitä silloin oli kun minäkin aloitin höyryttelyn, että monilla tyssäsi lopetusyritys ihan siihen. Laitteet on kehittyneet valovuosilla. Jos roskalla viitataan halvempiin niin eihän niille toki voi povata ihan mahdottoman pitkää ikää, mutta nekin kyllä nykyään ajavat asiansa tupakasta siirtymisvaiheessa. Niillä voi myös edullisesti kokeilla että onko se höyryttely yhtään oma juttu.
Nautilus :whistle:
Ei ne oikeasti myy paskaa, kuten Naamis vinkkasi niin kyllähän sitä toivotaan että asiakas alkaa jatkossakin asioida kyseisessä liikkeessä, ja se on aika epätodennäköistä jos lähettää sen ovesta paskakikkare kädessä kohti uusia pettymyksiä ;)
Samoin nesteasioista myyjät on hyvin perillä. Minäkin kysyn nykyään uusista nesteistä meidän myyjältä, koska sen homma on niihin perehtyä, ja aina se vastaus kyl tuleeki ku apteekin hyllyltä :laugh:
Mentholnesteitä on hankala kanssahöyryttelijöiden suositella jos ei satu niitä itse höyryttelemään, tai ole laajempaa otantaa niistä. :D
No kun ei oikein osata opastaa näillä tiedoilla, kun nykyään on paljon hyviä laitteita. Enää ole niinku sillon aikoinaan että oli tyyliin yks tietty toimiva setti joka oli sit melkein kaikilla. :D Karsinta on helpointa suorittaa tiskillä kun myyjä voi tarkemmin kysellä ja selvittää että mitä tarkalleen ottaen haetaan. Laitteitakin pääsee näkemään/hypistelemään livenä.
Höyrykone :)
Liite 31445
Siltsulla oli varmaa yhtä suuret pupillit :laugh:
Tänään ajattelin juoda itteni mukavaks.
Kun miehet vetää kalsarikännit niin naiset vetää legginssikännit. LOL