Keskittynyt kuulemma sen jälkeen mm. kiusaamaan facessa parin yhtä fiksun kaverinsa kanssa yhtä naisihmistä (en puhu itsestäni)
Printable View
Tuon jo joskus kuulinkin. Vaikka sitä en haluiskaan todeksi uskoa.:(
Minkäs ikäinen Korsu on, jos saa kysäistä. Itte kun ihan juniori vielä..Vm 68
No perkele. Miehen ikäinen. En mäkään sit kehtaa kysellä Viikkorahaa.:)
Kuule. Olin semmosessa liitossa että en viikkorahaa kyselly viimeseen kymmeneen vuoteen. En uskaltanu. Nyt toisella kierroksella huolto pelaa. Enkä unohda olla kiitollinen.
Sellaiset liitot aika hanurista. Eipä ne aina ittelläkään ole ihan nappiin menneet.:whistle:
Heinäkuussa on ollut mulla huono tuuri kelien ja Hyttysten kanssa. Elo-Syyskuussa ollut hyvät kelit kalastella ja rauha itikoilta.
Nyt muuten löytyi höyryttelyn viisasten kivi! Latasin minisiggen akun Vihreällä Sähköllä, ja johan on lempeät löylyt! Vanhaan tuttuun ADV-absinttiin ilmestyi kuin taikaiskusta juhannuskoivujen tuoksua ja pellavapäisiä Elovena-tyttöjä.\o/
Ettei muistot tulleet sieltä VHS kasetilta.:thinking:
Alta on hieno paikka, mutta parhaille alueille ei perse kestä. reilut 100k USD viikko 500 Mtrin pätkä. Muuallekin tosin pääsee menemään, kuin parhaille paikoille.
Tässä Pullakuskien parhaita kuuntelen samalla. Muistaak joku?
Joka puolella Mailmaa, Lohijokien parhaat poolit nykyään hinnoiteltu vain Lätäpoppoolle.:crying:
Kaitumilla haluisin joskus Harjusjahdissa vielä käydä. Taisin uusilla Lääkkeillä saada muutaman lisävuoden.
eilen just söin savusiian. Marketista.Hitollako täältä tuoreempaakaan sais...
Orklalla kun oltiin Loopin vieraana 2006 oli sekin Privaatti aluetta. Vittu miten hienoa mestaa.:thumbup:
Eikös Paimion sunnilla ole hyviä Siian onkipaikkoja ja aika nyt parhaimmillaan menossa.:)
Oi kyllä. Opiskeluaikoina Pullakuskeja tuli kuunneltua paljonkin. Klassisia lainauksia; Sakari Kuosmanen on siitä hauska mies, että pää ja perse voi vaihtaa paikkaa ilman että kukaan huomaa eroa. Osuu kyllä muihinkin mun elämän varrella tapaamiimi ihmisiin. :D Ei sulla sattuis olemaan linkkiä noihin pätkiin? Vastarina löytyy suunnilleen kaikki Koe-eläinpuiston jaksot.
Sakari muuten mulle 50 Markkaa vieläkin velkaa.:thinking:Lainasi Bensarahaa Äyskoskella. Hyvä Jätkähän se on, mutta paha tapa jättää asioita roikkumaan.:)
Ei haluis mennä nukkuun vaikka vähän väsyttää...
Missäs tuo Terbmi on? en ole ikinä kuullutkaan.:confused:
Meren puolella pitäs Paimiossa, tai ihan siinä vieressä olla jokunen Ammattikalastaja vielä. Niiltä vois saada tuoretta kalaa.