Tällähetkellä tuossa pöydällä on puffin pätkistä, puffin cola-x ja I Juicen pomme pom omenaa
Printable View
Tällähetkellä tuossa pöydällä on puffin pätkistä, puffin cola-x ja I Juicen pomme pom omenaa
Scorpion's Bloodia Novumista :esmoke:
Capellasin vanilla custardia. On tuo kyllä hyvää, tosi kermainen vaniljasoosi.
Vermillion Riverin Poker Blend. Tämä oli varsin outo saadessani tämän, jokin vivahde puski läpi. Viikon myöhemmin se maistuu jo vähän pyöreämmältä mutta silti aika omituiselta. Täytyy yrittää kulutella pois tai pitää hätävarana.
Toisessa tankissa Terva-maku, kyllähän se sellaiselle raikkaahkolle tervaleijonalle maistuu. Ihan hauska, silloin tällöin..
Capellan harvest berry/cottoncandy mixiä.. on nannaa.
Liqua kahvia nyt höyryää:esmoke:
Vamo v2:sella aspire vivi-s:stä inaweran DIY: pinacoladaa (basena 26mg smokepoweria, suhde 2/3)
Harvest Berry on nyt täyttänyt tankin pelkästään parin viikon ajan, uskaltaisko väittää että adv on löytynyt vihdoin melkein vuoden etsimisen jälkeen.:thumbsup:
Jahans ja esmoken varaston tyhjentäjä taisi löytyä, perkule
RSST:ssä Harvest Berryä (ei ole esmokesta, älkää lynkatko) ja Protankissa Jugo Diablo / Extreme One 50/50 sekoitus. Nami.
Protank kakkosessa wizmix brain freezeä ja t3s pitää sisällään loput liquan banaanit.
Ry69 yeah sugarbabylove.
Ensimmäistä kertaa testailin näitä FlavorX tiivisteitä ego2.pl:sta.
Täytyy sanoa, että tässä hinta ja laatu kohtaa.
Sika halpaa ja huippu hyvää! Juuri mun makuun.
El Toro Cigarillos, ei ole kyllä yhtä hyvää kuin edellinen "batch". Olen antanut sen kypsyä yli viikon, mutta pitää varmaan vielä antaa kypsytellä kaapissa ihan rauhassa.. Mites tuo kypsyttely, korkki päällä vai ilman korkkia?
Ilman korkkia jos suinkin mahdollista (kotieläimet, lapset tms).
Allekirjoitan kyllä sen että toimii mutta varovasti sitten sen ajan kanssa. Pari kertaa olen kokeillut kun laiskotti.
Juurikin tuollainen 5s on tarpeeksi että lämpenee, 7-8s yläraja. Ja varmuuden vuoksi sitten kannattaa se korkki jättää pois ettei paine kasva, yksi pullo vähän pyöristyi :D
Mutta itse suosin vähän hitaampaa lämmitysmenetelmää. Riisiä tai kauraa mikron kestävään kippoon, mikrossa lämmitys X ajan verran että lämpenee ja putelit sitten istumaan sinne riisin tai kauran sekaan, ilman korkkia ja ~10min päästä vähän ravistusta ja takaisin joksikin aikaa.
mulla lentää 10 ml pullon sisältö mikron kattoon jo 6 sekunnin kohdalla :D.
5 sekuntia on ehdoton yläraja ainakin tämän mikron kanssa.
Sulla sitten vissiin vähän tehokkaampi mikro :D
Ilmeisesti.
Nappeja on niin perkeleesti, mutta en ole jaksanut opetella käyttään sitä sen kummemmin.
Defun vape of the deadia diablossa ja rsstssä. Nam
Viimiset 5kk on tullut höyryteltyä pelkästään Diy Tahity vanilia..nomnom :)
Eka oma kokkaus menossa, Capellan appelsiini-mango ja on kyllä todella hyvää, vaikken pitkään malttanutkaan kypsytellä.
Testissä hamaassa tulevaisuudessa mahollisesti ehkä julkaistavasta Pallen Soosit -valikoimasta Ultra Exclusive ButterNutShitMilk... Yllättävän hyvä.:)
DIY ananas persikka mehulla ja Jamaican me crazylla mennään. :smoke:
Red energyllä tämä päivä menty:esmoke:
Capella vanilla custard.
Sapace jam Omega
Tuli tilattua liquan traditional- ja bricht tobacoo 30ml potut, ni sitä hyöryy ainakin tää viikko.
KoKon energy cow on tankissa tällä hetkellä.. Pahaa tää on, mutta perus pakko tää on kiskoo kun on ostettu asenne menossa...
Capella Harvest Berry ...
Capellan Vanilla Custard 15% ja 5% Capellan French Vanillaa höystettynä parilla tipalla ethyl maltolia ja on muuten maistuvaa :esmoke:
Capellan Harvest Berry 20% + 15 tippaa etyyli maltolia. No onhan tää aivan helvetin hyvää. On tää kyllä esanssinen, mut hyvällä tavalla (en erota selkeesti yhtään tiettyä marjaa). Tuo veden kielelle.
15 tippaa mihin määrään valmista nestettä?
Finnvapen ry4:sta toffeella höystettynä. Toi toffee korjaa minkä tahansa pahanmakuisen tupakkamaun ;D
Eikö muuten ollu tarpeeksi makeaa? :D