Feels good man, tajusin nyt kuinka hyvin semmonen armeijatyylinen taskulampun kuljetustasku soveltuu modin kuljetukseen.
Printable View
Feels good man, tajusin nyt kuinka hyvin semmonen armeijatyylinen taskulampun kuljetustasku soveltuu modin kuljetukseen.
Eipä muuta kuin hurmaat ne haaremi-skilleillä. Eli toisin sanoen onnea vielä täältäkin :thumbup:
MARS-tapahtuma oli muutes aika jees. Ei ihan FME:n veroinen mut jotain sinnepäin. Tulipa siellä musanörtteilyn lisäksi nähtyä paritki höyryttelijät. Mm. Marco Hietala. Mahti tyyppi ja oli myös yli 2 vuotta höyrynny. Hiukan mä vain hämmennyin kun yleensä kun sen on nähny lavalla tai tv:ssä niin se näyttää suht. pitkältä mutta ku kasvotusten keskusteltiin niin totuus olikin aivan toinen kun se oli mua suurin piirtein vain olkapäähän asti pitkä :eek:
Tuvassa pari tyyppiä alkanut kiinnostumaan sähkötupakista, ehkäpä käännytän heidät :) Ja tuvan alikessu vapottelee!
Niitäpä juuri! Tiedossa gines viikonloppu, mosaleiri, 20km marssi ja muuta mukavaa!!
Missäs palvelet? :)
Parolassa, krhk:ssa tällä hetkellä :) Kohtuullisen rankka koulutus näin alussakin jo, no lähteepähä läskit poies :D
Mars oli kyllä hyvin jees, varsinkin just noi seminaaripäivät. Itse lähdin perjantaina sieltä, ei se lauantain ohjelma oikein napannut. Musiikki & Media houkuttais tapahtumana vielä enemmän mut niiden opiskelijaliputkin on sen hintaisia että mulla ei sinne varaa ole mennä niin pakko sit kiertää näitä budjettitapahtumia.
Puuttuvat osat boxista matkalla, josko ke mennessä kaikki olis perillä kätösissä... Jahka kusti jaksaa polkee :) sais tuon lootan laulamaan sulosia höyrypilvii ;)
Haastattelussa käyty, otettiin keikkalaiseksi. Nyt sen kunniaksi tuoppi Chiswickin bitteriä, Capellan Applepieta ja olo on hyvä. :D huomenna väijymään töitä, onneksi on puhelin kourassa niin usein että herkästi ehtii ottaa keikat vastaan. :thumbsup:
Minkäslaista työtä sä teet?
Lähihoitaja. (:
HANA jo Suomen puolella http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...to-cupcake.gif
Joo. Mietin itekki yhdessä vaiheesaa hoitoalaa, mutta päädyin sittenkin kaupan alan kouluun. Eikös siellä riitä ihan hyvin töitä ainakin? :D
PK-seudulla joo. Mitä pohjosempaan tulee, sen kurjempi on tarjonta. Sano ihan suoraan ettei tartte haaveilla pidemmistä sijaisuuksista ihan vielä. Saati virasta. :D
Kyllä tuota keikkahommaa tuntuu piisaavaan opiskelijallekin ainakin Tampereella ;)
Uppoaa, jotenkin veikee maku. :D Ja onhan mulla, mutta ei se työpaikkojen määrään vaikuta. Lähinnä siitä on hyötyä jos haetaan kiintiömiestä psykiatrian puolelle tai kehitysvammaisten pariin.
Juurikin näin. (:
Kaveri kuskaa noita kehitysvammaisia työkseen ja sanoi, et ei oo ikinä tykännyt näin paljoo ajohommista. Se on saanut yhden aika sulkeutuneen kaverin naureskeleen ihan sillä, et kun se jää aina vikana niin ottaa sen eteen istumaan ja juttelee sille niitä näitä. Soittaa musaa niille ja ajeluttaa niitä joillekin "elämysmatkoille" pitkin Suomea.
Tänään tuli postissa Ehpro kayfun lite. Ekalla yrityksellä 1, 1ohm microcoili, ectocoolerit sisää ja eiku kovaa ajoo. 5tuntiia tolla höyrytelly eikä ainuttakaan dryhittiä. Loistopeli!
Ostin tään pirun kapulan piruuttani.. ( huawei ascend mate) mut ihan kiva koti puhelinhan tää on.. ei tablettia tarvia ja kohta täytynee androidi päivitellä...
Koska Suomalainen kateus on tosiasia (ja teistä 99.99% ei ees tiedä kuka mä olen :D ) ja jonnekin mun on tää pakko purkaa niin mitäpä parhain paikka on tää ketju.
Tuijottelen tässä edelleen työsopparia, missä työtehtävän kohdalla lukee myynti- ja markkinointipäällikkö.
15v oon tapellut jos jonkinlaisten puulaakien kanssa, milloin palkasta, milloin siitä, että se on maksettua (TAAS) päin vittua, milloin laittomasta irtisanomisesta, muuten vaan vittumaisesta työstä, umpikusipäisistä työkavereista ja usein dokannut ihan vaan sen takia et olis ees vähän mukava olla. Äkkiä en usko tätä vieläkään, et kaiken rämmityn paskan jälkeen oikeesti on ura+kehitys mahdollista. Ja perheen elättäminen+muksun tulevaisuus turvattu.
Nyt Deli, tätä ei mokata.
Uudet hokkarit ja ultraäänipesuri
Elisa päivittäny tolppia LTE aikaan myös täällä perähikiällä, sisään/ulos 50/20
http://24.media.tumblr.com/1bbab78a4...tg7lo1_400.gif
No niin Diablo myyty kaverille joka vuoden sitä jo himoinnut, molemmat Misterit myös lähti kohti uusia omistajia. Aika näyttää tuleeko noita ikävä! Nyt mennään Rsst ja Natural kombolla. Nyt haistellaan tuulia ja katsellaan.
juma-vitun-lauta tätä sentineliä! Kämppä sumussa ja päässä humisee jo muutaman kunnon lunghitin jälkeen. On niin saatanan kova tämä kloonikin että pitää varmaan hankkia ihan aito vehje.
Mitään aitoa tarvii... :laugh:Liite 12494
Joo siis kyl mäki ostaisin aidon jos olis rahaa sen verran tuhlattavaksi.
Tilille pärähti massia, innolla ostelemaan nesteitä ja vapokamaa :---)
Eilen alko viikon loma :p :yeah:
Tänään viettämään 21v synttäreitä kosteissa tunnelmissa. :beer:
Eilen soitettiin että pääsen töihin!!! Jumalauta mikä fiilis. Vuoden ollu lomautettuna. Ainoa "työ" mitä voinu tehdä on ollu veljen talon rakentaminen. Hyvää hommaa sekin, mutta rahallisesti ja mielenterveydelle aika raskasta. Nyt on voittaja fiilis!! :thumbsup: