Nyt Diablo 3 tulille, bisseä ja höyryä :thumbup: (Paljastan tässä mun jätkämäisyyteni kaiken tän blondiuteni ja neitiyteni alta :evil:)
Printable View
Nyt Diablo 3 tulille, bisseä ja höyryä :thumbup: (Paljastan tässä mun jätkämäisyyteni kaiken tän blondiuteni ja neitiyteni alta :evil:)
Ja btw, tässä hurjapäät leffaa just hieman kattoneena täytyy sanoo että ei ainakaa Vin Dieseliltä oo jalkapäivä jääny väliin :love: DAT ASS!
Mikähän perkele mussa on vikana? Onko täällä saman kohtalon omaavia? Tulin tossa äsken treffeiltä, vastapuolena oli kaunis, fiksu ja hauska mimmi. Ja kaikenlisäksi ylipäätään täysjärkinen. Ilta meni tosi mukavasti ja oli hauskaa. Mutta kun mua ei vaan napannut. Mitä helvettiä oikeasti?? Heterouttani en vielä lähde epäilemään mutta jokin on nyt off balance, ja pahasti. :confused:
Kuulostaa kyllä varsin vakavalta :blink:
Tässäkin myynti ilmossa ei ole hintaa eikä ole huutokauppa, joten eikö se ole sääntöjen vastainen silloin?
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...tml#post474255
JA MITÄ TEKEE POLIISI? EI MITÄÄN???? Kyllä sitä täällä vaan paskaa jauhetaan mutta mitään muuta ei tapahdu.
NO ANTEEKSI PERKELE :D Aloituspostauksessa kyllä ON hinta joskin huonosti ilmaistu, ja nyt pistin sinne toimintaohjeet.
Mä niin arvaan mistä Coni ragee seuraavaksi blogissaan:laugh:
Joo ja mä en todellakaan vaadi kuuta taivaalta, ja toi olis siltikin ollut hyvin lähellä sitä. :) Ehkä liian täydellinen vaikutelma sai mut jotenkin menettämään mielenkiintoni vaikka tiedän että tää mimmi on ihan jalat maassa -tyyppiä. No ehkä mieli tästä vielä muuttuu vaikka epäilen vahvasti. Oon kyllä aina tupannut olemaan melkoinen sekopää-magneetti mut tää ei sitä selitä. :D
En ymmärrä miksei tuosta ilmoituksesta voitu heti tehdä huutokauppa. Sääntöjen mukaan sitä ei saa enää huutokaupaksi muuttaa, vaan jos kamat ei Killulle siirry niin varoitushan sieltä napsahtaa :whistle: