Uskonto-keskustelu tältä foorumilta vielä puuttuikin...
Printable View
Mun mielestä voitais kyllä uskonto pitää täältä pois. Ei sillä, siitä on ihan mielenkiintoista keskustella mutta lähes aina se menee henkilökohtaisuuksiin ja muuhun turhaan vittuiluun.
Liite 18587
Buddha? :D..mut jo ei mittään jeesustelua jaksa seurata.
Olis muuten oikeasti mukava nähdä rakentava keskustelu ateistien ja uskovien välillä edes kerran elämänsä aikana.. Vaan taitaa kuolla vanhuuteen aiemmin :laugh:
Juuri tätä tarkoitin :D Kumpikaan osapuoli ei ole millään tasolla valmis keskustelemaan periaatteistaan :)
Ei siinä, todellakaan en haluaisi sitä vääntöä tällä(kin) foorumilla nähdä.
Uskon asia on uskon asia. Ei siihen kannata mitään keskustelua liittääkkään. Minun puolestani jokainen uskokoon vaikka puupölkkyyn jos se parantaa omaa elämänlaatua, tahi vaihtoehtoisesti olkoon uskomatta mikäli kokee sen parantavan :)
Kaikki uskonto pitäisi olla K-18 kamaa. Sitten kun olet täysi ikäinen niin liity mihin lahkoon lystäät, sitä ennen ei pitäisi mitään tuputtaa X-(
Ainoa uskonto, on rauhan uskonto Islam!
Vai meniks liian kärjistetysti?:D
Kyllä, olen samaa mieltä. Siinä vaiheessa ihmisen "pitäisi" olla tarpeeksi kypsä tehdäkseen tällaisia ratkaisuja.
Lapsesta asti tiettyjen asioiden tyrkyttäminen on aivopesua. Olkoon sitten kyse vaikka hampaiden pesemisestä. :D
Mutta edelleenkään en ole mitään uskontoa millään tavalla vastaan, ennen kuin menevät kiihkoiluksi! Siinä vaiheessa kun ruvetaan kiihkoilemaan ei seuraa mitään, siis yhtään mitään hyvää!! Vaikka olisi klooneista kyse :laugh:
Onhan joulupukkikin olemassa, sen kaverin on muutamia kertoja nähnytkin:)