-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Kone siis veti juntturaan, jonka jälkeen sain sen johonki windows buutti tilaan. Siihen tuli ilmoitus, että jos haluat tehdä varmuuskopsun, asenna levy tai lisämuisti kiinni ja klikkaa ok. Näin tein ja vituiks män..
Joo nyt ymmärrän.
Ei sitä windowssia saa liikaa kuunnella, muuten käy nuon :D.
Windowssin kanssa on oltava luova, aivan kuten naistenkin kanssa.
Kaikkea se ehdottelee ja valittaa mutta suosiolla antaa mennä vaan ohi ja kieltää tekemästä mitään :laugh:^.
Onko se kone nyt aivan sekaisin?
Järkevintä on viedä kone jollekki jolla homma on hallus, 90% näistä tapauksista menee ihan hyvin osaavis käsis.
-
^^pilveen ja pari ulkosia. Ei ole vaihtoehto tietojen häviäminen.
^ mäkin ymmärsin, mutta ei väännetä sitä puukkoa.... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Kone vetäs johonki vitun juntturaan ja jouduin buuttaamaan koko paskan!! Liitin ulkoisen muistin backuppia varten niinkuin kehotettiin. 3 tunnin jälkeen sain koneen vihdoin käyntiin ja muistille ei ollu tarttunu mitään tiedostoja! Kok bittielämäni haihtui kuin pieru saharaan. Kuvat, fideot, firmojen tiedot, laskutukset, salasanoja en enää muista ymsyms.. Ei kovin paljoo sitte vituta :(
Viet koneen ammattilaiselle, koska ei voi tietää mikä meni vituiksi...voi olla, että kovalevy on ihan kunnossa. Toisaalta jos löytyy adapteri tuohon kovoon niin asia erikseen, mutta ammattilainen on aina ammattilainen. Oliks sulla jaettu kovo? Paras mahdollinen tapaus olisi, että sulla on jaettu kovo ja kaikki sun tärkeät tiedostot on kopioitu esim. D-asemalle...sitten C-asema sanoo itsensä irti niin D säilyy. Tähän vois tulla joku asiantuntevampi tulla tykittämään parempaa tietoa, mutta näin mä tämän asian ymmärrän.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
kaikki sun tärkeät tiedostot on kopioitu esim. D-asemalle...sitten C-asema sanoo itsensä irti niin D säilyy.
Ei toimi näin, jos on yksi kovo jossa on vaikka neljä osioa, kovo leviää niin kaikki osiot menetetään.
En ole nähnyt kertaakaan pelkkää yhden osion hajoamista jos ei puhuta osion sekoamisesta.
Jos ajatellaan vaikka että sun koneesta on emo hajalla, voi tällaisella tuotteella pelastaa tiedot:
http://www.tietofriikki.fi/product_details.php?p=3142
Toki se ammattilainen omistaa jo tällaiset ja tietää muutkin niksit, ja kaikella kunnioituksella, mutta osaamises taso keskustelun mukaan on sillä tasolla että en suosittele itse sekaamista jos tiedot on tärkeitä 8).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Ei toimi näin, jos on yksi kovo jossa on vaikka neljä osioa, kovo leviää niin kaikki osiot menetetään.
En ole nähnyt kertaakaan pelkkää yhden osion hajoamista jos ei puhuta osion sekoamisesta.
Jos ajatellaan vaikka että sun koneesta on emo hajalla, voi tällaisella tuotteella pelastaa tiedot:
http://www.tietofriikki.fi/product_details.php?p=3142
Toki se ammattilainen omistaa jo tällaiset ja tietää muutkin niksit, ja kaikella kunnioituksella, mutta osaamises taso keskustelun mukaan on sillä tasolla että en suosittele itse sekaamista jos tiedot on tärkeitä 8).
Jeps. Tosiinsa ne on kytkettynä, joku rikki, kaikki rikki. Valitettavasti. Kuten muutkin ovat sanoneet, mikäli tiedot oikeasti tärkeitä niin tommosiin erikoistuneita ammattilaisia löytyy. 95% tiedoista saa pois vaikka olis kovis kuinka paskana.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Minäpäs olen. Unixeissahan tupataan osioimaan kiintelevyt moniin pieniin palasiin. Paljon muuttuvaa dataa sisällytetään /var -osioon. Sillä olevat tiedot muuttuu jatkuvasti, siellä on lokitiedostot, tietokannat yms. jatkuvasti elävää dataa. Jos se partitio tulee täyteen jostain syystä, kone ei kuitenkaan mene tilttiin, ja siihen pääsee kirjautumaan sisään ja tekemään huoltoja.
Mulla kävi kerran niin, että se /var-osiolle varattu alue kiintolevystä vain kului "puhki". Bad sectoreita, ihan pilalla kaikki. Levy muuten pelasi OK.
Windows-käytössä tommosta harvemmin pääsee sattumaan, kyllä.
-
Posti kusi tärkeen paketin tänään.... vittu uudet kartot+muuut höyryttely tavarat...
pitkä viikonloppu tulee
-
Motomoto elämä on täynnä valintoja , vaio ja minä ainakin nautittiin kun saatiin nukkua jatkossa kun muksukin tajus et ei pääse joka inahduksesta syliin paijattavaksi joka yö ;).
-
Peltorit päässä on ihan hyvä nukkua kunhan tottuu :D
-
Nenä on punanen ja vuotaa ku seula, mä vaan toivon että tuo tummanvihertävä massa on räkää eikä pilaantunutta aivokudosta...
-
Ärsyttää noi nettisivujen päivitykset; uusimpana esimerkkinä Velhon tempaus: salasanat katosivat, loyalty pointsit katosivat, päivityksestä ei tiedotettu etukäteen, mailiviestejä ei enää tule tilauksen tilasta ym. Eikä edes anteeksipyynnön sanaa.
Viimeaikoina jo 3 nettikauppaa mennyt banniin muutosten takia. Miksi pitää muuttaa asiakkaan näkökulmasta toimivaa systeemiä? Eikö tajuta, ettei muutosta pidä muutoksen takia tehdä ja että AINA muutos vie asiakkaita?
Nykyään samat kamat saa jo monesta paikasta ja monet ovat valmiita maksamaan hyvästä palvelusta hieman lisää. Vanhan asiakkaan takaisinsaaminen maksaa n. 8x enemmän kuin uuden saaminen, puhumattakaan maineen menettämisestä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Ärsyttää noi nettisivujen päivitykset; uusimpana esimerkkinä Velhon tempaus: salasanat katosivat, loyalty pointsit katosivat, päivityksestä ei tiedotettu etukäteen, mailiviestejä ei enää tule tilauksen tilasta ym. Eikä edes anteeksipyynnön sanaa.
Viimeaikoina jo 3 nettikauppaa mennyt banniin muutosten takia. Miksi pitää muuttaa asiakkaan näkökulmasta toimivaa systeemiä? Eikö tajuta, ettei muutosta pidä muutoksen takia tehdä ja että AINA muutos vie asiakkaita?
Nykyään samat kamat saa jo monesta paikasta ja monet ovat valmiita maksamaan hyvästä palvelusta hieman lisää. Vanhan asiakkaan takaisinsaaminen maksaa n. 8x enemmän kuin uuden saaminen, puhumattakaan maineen menettämisestä.
Jaa sieltä meni noi pointsit näköjää, perkele!! :( Turhaa tuli niitä sitte säästettyä.
-
No ne pointsit tuli onneksi käytettyä juuri ennen tota muutosta (sain mahtavasti nesteitä maksaen vain 1,2 euroa ;)), mutta harmillinen juttu silti.
Olin eilen tilaamassa sieltä nesteitä taas, mutta kun alennuskoodia ei voinut käyttää, niin lykkäsin ostoksen tuonnemmaksi. Ensi viikolla pitäisi alekoodit toimia kuulemma taas.
-
Ne pointsit kuulemma palautetaan kyllä, no worries :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Ne pointsit kuulemma palautetaan kyllä, no worries :esmoke:
No mää kans aattelin että voiko olla noi härskiä, jotta kerätyt pointsit vaa häviää ja elämä jatkuu.
-
Eipä nuo loyalty pointsit ollu syy vuodatukseen, vaikka niiden takaisin hankkimiseen vaaditaan käyttäjän toimenpiteitä according to recently received mail:
Please note all previously accumulated loyalty points can be transferred to the new system, simply drop us an e-mail next week when the new system is launched to have us migrate the points for you!
Niiiiiin monta päivitystä on mennyt päin /c:ttä (yleisesti), että tulee väkisinkin mieleen asiakkaan aliarviointi tai dissaus. Dissaan sitten minäkin vastavuoroisesti :P
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mitä noihin bongoihin tulee niin ne palautetaan kyllä automaagisesti ajallaan (ensi viikolla näillänäkymin).
Ei pitäisi vaatia käyttäjiltä toimenpiteitä (viestin yhteydenotolla pääsee "tarkistuslistalle"), ja tunnetusti osa kansasta on malttamattomampaa.
Ja saitinvaihtohan oli peruja mm. ainaisesta vihasta vanhaa LP järjestelmää kohtaan / kauppasoftan rasittava joustamattomuus.
Unohtamatta varastosaldojärjestelmien yhdistysmahdollisuutta sisarkaupan kanssa nykyisen järjestelmän ansiosta
(ennen kun kaikki piti tehdä kahteen otteeseen).
Kaikkia ei voi miellyttää. Itse ainakin pidän molempien päivityksestä (Wiz ja Esmoke).
-
Voe suatana! Joutu asentamaan xp:n(kyllä! joku käyttää yhä :laugh:)
Firefoxista kopioin profilekansion, olettaen että salasanat yms. tulee talteen.
Nyt kone pelittää, mutta en saa(osaa) siirrettyä salasanoja yms. uuteen Firefoxiin. Mozbackup ohjelman latasin,
muttei silläkään(osannut) onnistunu. ???
Onko jollain antaa ohjeita tai vinkkejä?
Kiitän jo etukäteen.
-
Odotin niin kovasti että mun nallekarkit ois tullu tänään, mutta ei.. :/
Ehkä maanantaina tulee sit sellanen puolen kilon mehujää, joka maistuu nallekarkille? Toivossa on hyvä elää ja pitää vesihaude kuumana. :)
Kaiken kaikkiaan ei edes oikeestaan ärsytä, ku miettii että tänään on muuten ollu niin hyvä päivä ja LSVapin video kyllä kruunas sen. :D
-
Kiva Itella (taas) Tuli akut ja muut romut kyllä. Vielä kun olis tullu uudet modit niin ois ollu mukavampi viikonloppu. Nooh mennään viikonloppu vielä vanhoilla. :-\
-
Prkeleee...eGo Twistin kierteitä puhdistin CRC Contact Cleanerillä. Töräytin kunnon satsin kierteisiin ja työnsin paperitupon sisään. Aloin pyörittelemään paperia että kierteet puhdistuu kunnolla niin samalla vahingossa painoin kämmenellä tulitusnappia. Valot vaan välkkyi ja nyt ei Twisti herää henkiin. Aatanan s**tana.
Näppäinlukon olin kyllä pistävinään päälle mutta näköjään en. Ja kyseisen operaation tehnyt useita kertoja. :/
-
Oikosulkusuoja meni päälle? Alkaa toimia taas kun käyttää laturissa..
-
Wattu!
Eka "halppis" genesis, Pico meni oikkariin...
Ensin palo lanka poikki, vaihdoin sen ja sitten Boltista palaa lanka poikki ja HotSpring sano läts. Ja akku lämmittää kättä...
Ei onneksi AW menny paskaksi, toimii vielä...
Vitun vittu. Mikä on kun en halpoihin saa setuppia näköjään, vain kalliimpiin onnistuu. SAATANA!
En nyt sitten tiedä onko Pico "rikki" vai pitäskö vääntää uus meshi ja alottaa alusta...
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Oikosulkusuoja meni päälle? Alkaa toimia taas kun käyttää laturissa..
Juu vilkutuksista päätelleen suojaus meni kyllä päälle, mutta ei ole lähtenyt pelittämään vaikka laturissa käyttänyt monesti ja nyt ollut pari tuntia putkeen. Ei mitään eloa.
-
Voi piru, kamaa pöydällä pystyssä ja käsi osuu kauimmaiseen Diabloon, se kaatuu kaataa Lavatuben joka kaataa Vamon joka taas kaataa läjän eGoja ja EAModin, eGot kaataa lähän Vision clearoja ja EAMod jatkaa matkaa lattialle, onneksi ei mitään menny rikki mutta ärsyttää kun kaikki pöydällä olleet irtotavara on nurin, kai jonkinlainen teline noille eGo kokoa oleville on hankittava ja sitten nämä modit, nekin tarttee jonkinlaisen telineen, ärrr
[tt]
oooooooo Joku tän kokonen pitäis hankkia / tehdä
o000oooo o = eGo kokoa reikä 15+
oO00oooo O = 24mm laitteille 24+
oO00oooo 0 = 21 mm pikkupulloille 22+
oO00oooo korkeus O kohdalla noin 50mm
oO00oooo 0 kohdalla 40mm ja o kohdalla 30mm
oO00oooo
oO00oooo
o000oooo
oooooooo
[/tt]
Edit: voisi siihen laittaa pienen kaukalon pikkutilpehöörille :/
eGo kokoa olevia reikiä mahtuu enemmänkin nyt ne on tuossa samassa mittakaavassa kaikki :(
-
Teetkö itse vai teenkö joululahjaksi? ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Teetkö itse vai teenkö joululahjaksi? ::)
:D en kyllä itse pysty väsäämään, ei tilaa, työkaluja ja peukalokin tuntuis olevan vääräs paikas :(
Jos joku väsää niin voin minä sellaisen ostaakin kunhan mahtuu pöydälle, tai raivaan sille tilaa :)
*kele, taas lävähti n. 10 clearoa pitkin pöytää kun Vamo päätti ottaa vaakatasoa :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
:D en kyllä itse pysty väsäämään, ei tilaa, työkaluja ja peukalokin tuntuis olevan vääräs paikas :(
Jos joku väsää niin voin minä sellaisen ostaakin kunhan mahtuu pöydälle, tai raivaan sille tilaa :)
*kele, taas lävähti n. 10 clearoa pitkin pöytää kun Vamo päätti ottaa vaakatasoa :(
Äläpäs huoli, teen moisen sulle. Tosin saattaa kestää jonkun aikaa, kun tilat on itelläki niukassa ja aikaa tuntuu riittävän vain kaikkeen muuhun.. Älä odota hienouksia, mutta kyllä ne pystyssä pysyy ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Äläpäs huoli, teen moisen sulle. Tosin saattaa kestää jonkun aikaa, kun tilat on itelläki niukassa ja aikaa tuntuu riittävän vain kaikkeen muuhun.. Älä odota hienouksia, mutta kyllä ne pystyssä pysyy ;)
Hän kiittää ja kuittaa, ei kiirettä :)
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja eLehis
Voi piru, kamaa pöydällä pystyssä ja käsi osuu kauimmaiseen Diabloon, se kaatuu kaataa Lavatuben joka kaataa Vamon joka taas kaataa läjän eGoja ja EAModin, eGot kaataa lähän Vision clearoja ja EAMod jatkaa matkaa lattialle, onneksi ei mitään menny rikki mutta ärsyttää kun kaikki pöydällä olleet irtotavara on nurin, kai jonkinlainen teline noille eGo kokoa oleville on hankittava ja sitten nämä modit, nekin tarttee jonkinlaisen telineen, ärrr
[tt]
oooooooo Joku tän kokonen pitäis hankkia / tehdä
o000oooo o = eGo kokoa reikä 15+
oO00oooo O = 24mm laitteille 24+
oO00oooo 0 = 21 mm pikkupulloille 22+
oO00oooo korkeus O kohdalla noin 50mm
oO00oooo 0 kohdalla 40mm ja o kohdalla 30mm
oO00oooo
oO00oooo
o000oooo
oooooooo
[/tt]
Edit: voisi siihen laittaa pienen kaukalon pikkutilpehöörille :/
eGo kokoa olevia reikiä mahtuu enemmänkin nyt ne on tuossa samassa mittakaavassa kaikki :(
Jotkut on tilannut ebaysta semmoisia pleksistä tehtyjä läpinäkyviä meikkitelineitä mitä löytyy kaiken näköistä ja kokoista :)
-
Ite tässä suunnittelin seuraavaa tommoseen ikean metrikolkyt pitkään palikkahyllyyn :D
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Jotkut on tilannut ebaysta semmoisia pleksistä tehtyjä läpinäkyviä meikkitelineitä mitä löytyy kaiken näköistä ja kokoista :)
Kyllä minä sellaisiakin etsin mutta ei sattunut silmään yhtään :( Kirppikselläkin oli mutta ei myynnissä vaan niiden myytävien meikkien telineenä, vähän ärsytti, meinasin tyhjentää telineen siihen pöydälle ja kysyä telineen hintaa :D
Näköjään ollu mulla hakusassa aikaisemminkin: http://www.e-savuke.com/forum/index....91843#msg91843 :)
-
Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja eLehis
Kyllä minä sellaisiakin etsin mutta ei sattunut silmään yhtään :( Kirppikselläkin oli mutta ei myynnissä vaan niiden myytävien meikkien telineenä, vähän ärsytti, meinasin tyhjentää telineen siihen pöydälle ja kysyä telineen hintaa :D
Näköjään ollu mulla hakusassa aikaisemminkin:
http://www.e-savuke.com/forum/index....91843#msg91843 :)
Tuossa olis yksi :)
http://www.ebay.co.uk/itm/321020334246
-
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
"May not post to Finland" joo :D
-
No tässä vielä parempi ja worldwide shipping
http://www.ebay.co.uk/itm/251184957039
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Kaupasta pleksiä ja pajasta muutama vastapala tai ruustukki . Tohottolet lämpimäksi, taivuttelet muotoon Äs tai miten vaan (portaat siitä saa samalla vaivalla), pora käteen, sahausta, hiontaa ja avot - Saat tyylikkään, retron, oma tekemän, juuri tarpeiden mukaisen ja ihan passelin tellingin. :esmoke:
-
Heleppoo ku heinänteko:-
Väännä mulle akryylistä nätti teline niin voin vilauttaa sulle kuvan hitleristä munasillaan:D
Ei oo helppo materiaali, ennemmin polycarbonaatti, pystyy taivuttamaan kylmiltään eikä oo herkkä halkeilemaan jännityksessä;)
-
^ No hinta vähän pomppas, mut jos helpottaa, niin sillä sitten.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Väännä mulle akryylistä nätti teline niin voin vilauttaa sulle kuvan hitleristä munasillaan:D
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...%20VI/heil.jpg
:Privaatit peitetty: ( -Uncensored<- )
-
Mä voin toimittaa edullisesti;)
Tee mulle samalla niin pistän sulle tavaraa testiin;)