Ei, kyllä se taisi olla meedwursti, mihin viitattiin.
Printable View
Ei, kyllä se taisi olla meedwursti, mihin viitattiin.
Hevoset on parhaimmillaan teurasjätteenä sioille syötettynä.
Lasidildo voiskin olla ihan jees, jos se ois semmosta paksua lasia mikä ei heti mene rikki. Toki kylmähän se saattais olla mutta jos vesihanan alla käyttää ennen ku sen reikäänsä tunkee?
Se on poijaat jokaisen oma asia, mitä sinne onteloon tunkee.
Ruualla ei saa siltikään leikkiä.
Muumit käyttää kuumennettuja dildoja?!?
Tove OLI lesbo, mutta että maso...
No, aina oppii uutta.
Mikäs tämä tämmöinen ketju on? Mikäs foorumi tämä onkaan? Mielenkiintoista, jatkakaa. :thumbup:
Kaikkihan on jossain määrin pervoja ;) avoimesti tai salaisesti hiljaa mielessään.
Yakon vika, se taisi postata ekana Hitlerin qllin.
Hetken jo säikähdin, että kaleppo lähti lusimaan.
Oi nykynuorison sivistyksen tasoa.
Hitleriltä puuttui palli.
No kun ensiksi postasit vastikkeen, sitten editoit ja sitten viesti ol pois.
Kyllä luuppi tajus että paleppo lähetti sen ennen ku näki sen kurinpalautusviestin. Nyt kyllä tuntuu siltä että on syytä tosissaan pitää varansa ja pysyä höyrytsätissä jos ei mitään asiaa. :rolleyes:
Ei kukaan sit lähtenykkää tukkanuottasille mun kans. :D Kai se on luovutettava kohta tältä iltaa ja mentävä katsomaan vampyyripäiväkirjoja...
Vampyyripäiväkirjat, onko se samanlaista paskaa ku Twilightit?
Ei ihan. Mutta ei nyt mitään huippuviihdettäkään.
suattaahan tuo olla vuan voehan olla olemattaki
Twilight ei ole paskaa! Mulla on ne kaikki kirjat. :rtfm: Ne on paljon parempia kuin elokuvat, leffoista ainoastaan ensimmäinen on onnistunut. Muita osia sietää katsoa vain Robert Pattinsonin takia. <3 Tosin sekin näytti parhaalta ensimmäisessä osassa, se piilareilla leikkiminen meni överiks muissa osissa, ja en tajua miksei sen kulmakarvoja enää nypitty. Joka elokuvassa aina kauheemmat pehkot. :D
Ja just tuo ylläoleva kirjoitus teki selväksi sen, että kyseessä on teineille kirjoitettua paskaa "hottiksella" pääosanäyttelijällä. :rolleyes:
en haasta riitaa, älä pure
Twilight on paskaa.
Ei ole mielipide asia.
Kappas eki, tervetuloa taas takaisin :)
Teini-ikäisille itsetunto-ongelmaisille (rumille) tytöille kirjoitettua voimafantasiapaskaa se on, ei mitään muuta. Ei mitään henkilökohtaista mutta mun on vaikeasti ottaa vakavasti yhdenkään ihmisen juttuja joka ihan pokalla väittää että tuossa sarjassa (kirjoissa tai elokuvissa) on yhtään mitään hyvää. :laugh:
Kyllä mä silloin aikoinaan lähdin siihen hypeen täysillä mukaan vaikka ikää taisi olla jo 19, enkä todellakaan ollut ainoa ikäisistäni että kyllä se on villinnyt muitakin kuin 13 kesäisiä. Onhan sitä fanittaneet yli kolmekymppiset naisetkin. :D Aion kyllä lukea joskus vielä ne kirjat. Enhän mä niitä lukenut silloin kuin kolmeen tai neljään kertaan. :whistle:
Itsehän olen kaikki kimallehimalle "vamppyyrit" käynyt ihan valkokankaalta katselemassa, kehtaakin akka väittää että ikinä ei tehdä mitä se haluaa...
Kai sait edes suihinoton palkinnoksi?
Mullakin oli ennakkoluuloni tuota kohtaan, aikaisemmin olin vihannut kaikkea fantasiaa aina TSH:sta lähtien. Koska oon kova lukemaan kirjoja muutenkin niin kaveri sai pakotettua mut lainaamaan sen ensimmäisen osan, ja siitähän se sitten lähti vaikka olin ennakkoasenteella "kauheeta paskaa". Se oli vaan jotenkin niin ihmeellinen ja kiehtova ajatus että vampyyrit vois olla muutakin kuin arkussa makaavia draculoita jotka imee kauniit naiset kuiviin. Mulla tosin lopahti toi innostus ennen kuin kaikki elokuvat oli tullu ulos, kun ne mun mielestä pilas kirjoja. Mutta muistelen edelleen lämmöllä. ;) Vampyyrivaihde kyllä jäänyt sinänsä päälle että seuraan juurikin Vampyyripäiväkirjoja ja True Bloodia. :D
Herrasmies ei paljasta Liite 11911
Eikse tuu vaan musikaaleista
Katsoisin mielummin jopa Peter Jacksonin "Legolas: Desolation in my pantsin" kuin yhdenkään Twilightin tai minkään muunkaan leffan, jossa vampyyrit kimaltelevat auringossa kuin niillä olis pikkurillit pystyssä ja nimenä "Åke". Ja näin tiedoksi, en ole koskaan vielä törmännyt paskempaan ohjaajaan kuin Peter Jackson. Jopa Sharknado on parempi Ö-luokan leffa kuin koko helvetin LotR-trilogia, jossa sentään oli kirjat, joista olisi melkein suoraan saanut käsikirjoituksen. Eli se, että mä menisin katsomaan Hobbitin toisen osan mielummin kuin Twilightin kertoo varmaan ihmisille paljon noiden kimaltelevien vampyyrien laadusta :D
smami, suosittelen luovuttamaan kiveksesi lähimmälle koiranruokatehtaalla.