Testaan tässä uutta puhelinta[emoji338]
Lähetetty minun C5 PRO laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Testaan tässä uutta puhelinta[emoji338]
Lähetetty minun C5 PRO laitteesta Tapatalkilla
[emoji102]
Tästä lähtee toka festaripäivä!
Ja nallekarhu sovitaan että sun nimi on Petri https://youtu.be/zPYDmXeYp14?t=52s
Täälläkin on jotkut festarit. Rokista ei ehkä voi puhua No eilen oli Megadeth mutta muuten Hallo Helsinki, Kaija Koo, Antti Tuisku, JVG, Juha Tapio ym. iskelmää. Ihme touhua.
Round two. Vauhti kiihtyy..samoin ittellä :D:cheers:
Liite 31262
qualus ja urdu livenä
Skutsist tultu kotiin.. mitäköhän sitten tekis. :thinking:
Harrastettu aamusta asti.. mut kait sitä vähä aikaa viel jaksaa. :)
Oli vähä huonoo onnee Latvalalla tänään Ouninpohjas..
Oisko kovat hypyt aiheuttanut sähkövikaa toitsuun :thinking:
e. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/0...-carnen-kirous
:lol:
Vituttaa varmaan Latvalaa armottomasti, mutta minkäs teet jos ei pelit kestä. :(
Siitä huolimatta suomalaisilla vielä käsittämätön kolmoisjohto, toivottavasti pysyy loppuun saakka.
Ja formuloissakin ihan hyvin meni aika-ajot, tuurilla sieltäkin voi tulla vaikka kaksoisvoitto... :)
Juu tekniikalle ei mitään voi. Ei taida Torpassa olla kova meno tänään. :rolleyes::whistle:
Lapilla kova vauhti mut mm pisteitä ajatellen harmittaa Latvalan puolesta.
F1 toivomme parasta..jos kerrankin Räikkönen nyt onnistuis.
Eikös muuten Don C ole paikan päällä todistamassa tilannetta. Vai muistanko väärin.:thinking:
^^
Hyvä et muistaa jotain. :laugh:
F1 kisoista taitaa halvin olla tuo Hungaro kokonaisuudessaan. Kelitkin on yleensä aikas lämpimät.
Jos joku sinne menee niin kannattaa tänne poiketa saunomassa tai majoittumassa: Etusivu
MÄÄ ELÄN!
Nii määki, siis elän:laugh:
Määki elän kai
Hep O/
Halvatun palovaroittimet, ei tarttisi alkaa vinkumaan pienestä höyrypilvestä... X-(
Ole`
Täällähän on vielä monta elossa.....
Tuli kävästyy reilu viikko lapissa, ilmat perseestä. Kylymää ja kylymää, pari viimistä päivää ihan lämmintä. Ens viikon torstaina takas pikapyrähdys lappiin vielä tälle kesälle sit on lomat lusittu.
Mul on kokematta toi lapin yötön yö. Day-shift all night long. :thumbup:
Ens vuonna sit ehkä.
Tuntuu olevan et kaikki työnnetään ens vuoteen. :thinking:
En mä tiedä tosta lapin yöttömästä yöstä sen enempää ku säkään, lapissa syntyny ja siellä ensimmäiset vuosikymmenet asunu ja sieltä etelään muuttanu jo kauan sitten. Eipä ole yötöntä yötä näkyny. Ehkä mä en vaan muista mitä se oli, mulle lappi merkitsee sukuaisia ei paljon muuta. Vitusti sääskiä ja mäkäräisiä plus kylmät ilmat, ei houkuta.
Mitä viddua, mun lappi on oulu. Puolet sukulaiist sieltä mun sehän on oikeesti pulivälissä.
Luin vaan jotain yle uutisia et äske alko taittuu yö jopa parin tunninn mittasekdi.
En tiedä, en ole`lapin lapsi.
https://yle.fi/uutiset/3-9745287
e. nojuu oulu ei ole lappia, just kidding
No kyl esim. Oulusa on yöt kesällä ihan vitusti valosampia ku esim. jossain Tampereen korkeudella
Kävittekö siel jäämerel kusel?
Noup, ollu nii paljon kaikkee härdelliä tässä että piti siirtää syssymmälle :D
Joo melkein on, tästä ku ajelee Tornioon niin Simon tienoilla tulee kyltti että Lapin maakunta :p Eihän se toki semmosta tunturi ja jänkhälappia ole mutta kuitenkin on
Rovaniemeä tai Sallaa (Salla taitaa olla korkeemmalla) pohjosempana en oo käyny... Kyl Sallassa on semmosta lapinmeininkiä mun mielestä :D Tai mitä sen ainaki luulis olevan. Vaikka tietty siellä ihan oikeessa Lapissa on sit niitä metrin koivuja vaan enää ja hirveitä tuntureita jne.
No onneks härdellin tulokset on mukavia, sit ehtii käydä kusemassa jäämereen! Määki haluun kusta jäämereen!
Nyt loppu Qstock ja oon aina nii kade miehille ku ne voi kusta missä vaa. Naiset joutuu jonottaan sata vuotta vessaan. Ois nii helpppoo vaan kusta kuusenoksaan.