Vois olla parempi keskustella, vaikka Metsästyksestä. :unsure: Onkos Jasso keväällä mitään Metsästettävää?
Printable View
Vois olla parempi keskustella, vaikka Metsästyksestä. :unsure: Onkos Jasso keväällä mitään Metsästettävää?
Hameita.
Haulikosta suoraan Hameeseen. Mielenkiintoinen juttu.
Pitsipöksynaakka ainakin hyvä. Noidista ei taida löytyä mielenkiintoa.
Pitääkö ottaa "pikkumutka" povariin? Ei sentään, soppeli kaveri kuulemma se lekuri [emoji106]
15v ja yli 65000 leikkausta toi pulju tehny eli turvallisiin käsiin silmäni annan [emoji2] Ei jännitä... Vittu viimeyönäkin näin unta leikkauksesta...
Jaxuhali J mää pirä sua kärestä kii eli nou ressi [emoji106]
Syystä tai toisesta tuon inaxin saatua, tuli kumma kaipuu hommata tuolle meksu 500 ja 650 putkilla kaveriksi:crazy:. Ei sytytä ajatus regulaatiosta vähääkään. Oonkohan tulossa kipeeksi? Antais viel ton yhden reguloidun muijalle, kun tykkää noita pumpuleita käryyttää.
Kyllä se Jasso hyvin menee.:) Tänään voisit sen pamin tarvita, etkä huomenna.
J vetää kiväärillä ilman scopea mettäs :)
Jassolla syksyllä niin priima näkö. Voi ampua itään ja lännen puolelta kaatuu hirvi 50 metrin päästä.:blink:
Ei muuten uskois ikinä, ku minäkin puolisokeena vetelin RK3. Sinne ne tauluun osuu hyvin, vaikka en erottanut kun hahmon siitä.:unsure: Intin jälkeen sit tulikin haettua kakkulat.
Tarkoitus hommata vielä parin tonnin kiikari kiväärin päälle ennen metsästyskautta ;) Pitää olla silmät ja kiikari samaa tasoo vähintään [emoji106] Kiitokset kannustuksesta [emoji173] Mukavaa kun porukka hengessä mukana :)
Mennään yhdessä ampuun Ahvenia joskus.:)
Se vois ollakin haasteellista.:thinking:
Mailman toisiksi paras valinta.:thumbup:
Tunnen yhden kaverin joka kauppasi elektroniikkaa. Kyseinen ansioitunut kansalainen tuli 90-luvun lopulla käymään kunnan avustajan kanssa. Kaveri tunnisti pienen miehen. Kun kapula oli taskussa ja käyttöopastus tehty, niin vanha sissi kysy että "no mitäs tämä maksoi ?".
Kaveri sano että "eiköhän tämä ole maksettu jo". Kun oli lähtenyt kaupasta, maksoi omasta taskustaan talon kassaan sen.
Tositarina.
Mä paistelin nuotiolla, ku oli minkki vienyt sapuskat.:)
Mä oon saanu sorsan mato-ongella
Oliko etunimi Kalevi?
Paistoit minkä ?
(A) Kalan
(B) Minkin
(C) Lokin
(D) Joku muu mikä
2 kpl lokkeja. kun se vitun minkki tai supi rosvos meen kylmälaukun tyhjäksi. Lokki oli oikein hyvää, kun nuotiolla paistoi.
No perkules
En oo koskaa maistanut tarvii joskus koittaa
Henkilökohtainen mielipide, et parempaa kuin moni kaupan "Kasleri" Pikkuisen on kalan sivumakua, mut grillaa tummaksi pinnasta ni ei haittaa.
Varmaan kunnon marinoinnilla, sais ihan huippuruokaa.:)
Mielellään kunnolla kypsennetty ;)
Kyllä mä ainakin käristin, niin paljon et oli 100 varmasti kypsää.
Tiirassa olis varmaan ihan hyvä liha, mut ei saatu pyydettyä. Se syö kesällä paljon myös hyönteisiä.
Oisko kellään ideoita mistä löytäs M1.6 prikkoja pääkaupunkiseudulta, tai järkevillä toimituskuluilla? Lähin mistä löysin oli VEKOY, joka velottaa minimissään 7.5€ toimituskuluja 1.5€:n paketista.. :rolleyes:
Huomenta kaikille.:)