Ei ollu subutankki postilaatikossa http://www.zhensovet.com/ut/public/s...fault/u075.gif
Printable View
Ei ollu subutankki postilaatikossa http://www.zhensovet.com/ut/public/s...fault/u075.gif
Pääasia et kaffeet tippuu läpi.:) Huomenna tulee Subutankki Tuitulle.
Kyllä se moccamasteri on vaan pirun hyvä ja kestävä laitos. Varsinkin kun sitä muistaa putsatakkin välillä. Jos vertaa nuihin halpiskeittimiin, ni voittaa helposti kahvin maussa...
Niillä 20e keittimillä ei tee mitään, ku keittäät liian viileää, tai liian kuumaa kahvia, ja saa vuoden välein olla keitintä uusimassa. [emoji3]
Näillä minuuteilla tulee kuukausi täyteen pelkällä höyryllä. [emoji4]
Onko kukaan päässy hipelöimää Yosen SX modia ? Tarvisko ottaa testii
Pörriltä saattaa saada vähän napakkaa palautetta välillä kun sitä kyssittää :whistle:
Siinäpähän antelee.;) Ei juurikaan hetkauta suuntaan, eikä toiseen. Itte jätän lukematta, jos joku häirittee kovasti.:)
Eikä hokema ole komiikan perusta, paskan jauhantaa voi verrata komiikkaan myös?
K-18..Konjakkikaffeet.:thinking:
K18 Karhuntalja + takka + hyvä viini [emoji87]
Ei huonot, ne pienet nokoset takkatulen loimutessa. Varsinkaan jos nautittu hyvä punkkulasillinen.:)
Hyi teitä Pervot.:whistle:
Olikohan toissa aamuna kun Pörri ilahtui mun unenpöpperössä esittämästä luokkaa äly&väläys kysymyksestä: Se sanoi että sillä on kurkku kipee, ja mä kysyin että onkohan se vilustunut vai onko se tarttunut multa kun olin ollu kipeenä. Tuli kyllä kyssimäinen palaute välittömästi. :D Mutta ei se mun mielestä nyt niin tyhmä kysymys ollut koska itse ainakin erottelen sellaisen jostain saadun flunssakurkkukivun kylmettymisen aiheuttamasta karheudesta sillä että ensin mainittu on jotenkin "terävää" kurkkukipua. :teaching: Pörrin kaveri oli sitä mieltä sit kans että se oli tyhmä kysymys kun siltäkin kysyttiin. :thinking: MUTTA EI SE NYT NIIN TYHMÄ KYSYMYS OLLU, EIHÄN
Jokos Jasso jännittää huomista kovasti?
Eihän tuossa näytä olevan tasamaalla sanatarkasti mainittuna "Tapoin Foorun" 2.2.-15.3. kuin 12 kertaa, ei jaksanu nyt muita sanamuotoja hakee.
...mikään ihme, että viestilaskuri huitelee tuhansissa :p
45 päivässä 12 kertaa.:thinking:Paljon vai vähän.
Muut viestit sinä aikana, noin pyöreästi 1698 kpl.
Mitenkähän se lukematta jättäminen sitten teknisesti toteutetaan kun, vähän edes katsoo takaperin, niin teksti on tätä:
Sehän onnistuu hyvin. Rullaa sivua alaspäin hiukan.:laugh:
Huimapää tuo Jasso. Mietein itte joskus samaa juttua.:) Miettimisasteelle jäi.
Ei kais siinä mitään jos skumppaa saa ennen kuin tohtori rupee laserkynän kanssa heilumaan. :)
Jasso kun on metsämies, niin jos tohtori näyttää hajamieliseltä niin voi aina sanoa kun sillä on se laseri kädessä. "mulla on isommat aseet kotona". Tulee parempaa jälkeä.:D