Eikös tää ole monellakin tapaa marginaaliporukan foorumi. Samanlaisia palapeliin sopimattomia paloja ollaan iso osa täällä. Etappitupa on auki sitten kun on sen aika taas.
Printable View
Olen ainakin yhden varoituksen saanut kun heitin lähes viatonta läppää naisista, mutta näin pitkään kun on forkalla ollut niin se on aika hyvä tulos. Lisäksi se oli selkeästi järjestetty juttu, joka oli suunnattu Foliohattu ry puheenjohtajaa vastaan eli allekirjoittanutta vastaan :)
Pojat koolla Foliohattu ? Wikipedia
Eikös toi 20x1-liitin = Stinkun hybridiadapterilla atot kiinni, jos ei natiivi 20x1?
Hitusen vielä boksimodi houkuttaisi, mutta tarvis olla suht jämerä.:D
Piiri & potikka kuorien sisällä ja varmaan ois hyvä olla kiinteä lipo, ettei patteria vaihdettaessa lennä kipinää.
Anyone?
stinkku on 20x0.5 kierteellä että ei käy stinkun hybbe adabterit. Mutta 20x1 adapterilla juu (modit.fi löytyy ihan suomesta adapterit) :D
No olipa hyvä, säästyi tuon klooni-X:nkin hinta.
Toisaalta kukaan ei kyllä ole tarjoutunut väsäämään mulle boksia (vielä)...
Stinkussa tulee hybridiadapteri mukana.
Mutta ei sovi stinkun adapteri 20x1 liittimeen vaikka se mukana tuleekin :D
Juu en vaan ihan sisäistäny tota trollin viestiä.
No se nyt taasen johtui lähtökohtaisesti siitä, että kyseinen adapteri oli ns. väärä.
Mitkäs kierteet Stinkussa muuten on?
6 Viestiä ylempää löytyy :D mutta 20x0,5.
Ai että kävi tuuri sen uuden kämpän kanssa... Ylimmän kerroksen kulmakämppä parkettilattioilla :D Kyllä kelpaa :yeah:
Äijä rupes heti porvailee kun eka pirtelö satsi myyty [emoji4]
:D Kaikki tuotto pirtelöstä menee Vapetalolle ja hyvä niin, resepti on luovutettu heille jasson tyyliin. Ei tuossa tulevassa kämpässä vuokra nouse kuin 15 euroa ja se on 10 neliöä isompi.
Muuten kaikki WVS:n reseptit on luovutettu Vapetalolle :)
Korjataan nyt vielä ettei kenellekään tule epäselvyyksiä: olen saanut kertakorvauksen reseptistä mutta mitään provikoita tms ei myynneistä tule. :)