Melkein yhtä paksu kuin Parolannummen varuskunnan sotkun munkeilla elävät oravat. :lol:
En juo kahvia joten uutan jotain sammalteetä... Tai tarjoan orkulle höyryt. :D
Printable View
Melkein yhtä paksu kuin Parolannummen varuskunnan sotkun munkeilla elävät oravat. :lol:
En juo kahvia joten uutan jotain sammalteetä... Tai tarjoan orkulle höyryt. :D
Orkulle orkusta huurut
[emoji106]
Vahvaa mustaa seisonutta kaffia ja päälle BFF:nia nam
Kahveissahan on myös paljon erilaisia makuelämyksiä. On vaaleaa paahtoa, tummaa paahtoa, makukahveja, eri maiden papulajikkeista tehtyjä kahveja, cappuccinoja, latteja, espressoja... :love:
Frezza Mocca (mieluiten Vanilla, on se originaalikin ihan juotavaks kelpaavaa) on ainoota kahvia joka on mun mielestä hyvää. :p Joskus maistanut jotain lattea kun ajattelin että se olis vastaavaa, mutta sehän oli tosi paljon kahvisempaa (eli kitkerämpää) eikä niin makeeta. Ei kyennyt juomaan yhtään. En vaan tiedä onko Frezzan kaltaisia kahveja edes olemassa muuta kuin Frezza Mocalla ja millä nimellä ne kulkee.
Kyllä sinne kahviin tilkka maitoa tai kermaa pitää laittaa. En minä ehkä ihan semmoista pikimustaa haluaisi mutta maitokahvin värinen nainen kiitos.
Maitokahvi paras kahvi (y) tai kermahan se parasta on. Naismaku ei ehkä kaffiin niin liity paitsi että vaadin laatua :D ( terveisin ei ketuta keittellä bilteman 11€ keittimellä aamujuomia... Onnex kohta saa mokkamestarin^^)
Moccamaster on kyllä kahvinkeitinten Apple. Ite keittimessä ja lisävarusteissa vähintään se 50% ilmaa hinnassa eikä se kahvi edes ole NIIN hyvää että siitä kannattaisi maksaa.
Tässä hyvä esimerkki riistohinnoista: Moccamaster mittalusikka MA004 - Kahvitarvikkeet - Gigantti :lol:
Tai Moccamaster suodatinpussit, 5.95e / 100kpl. Sairasta.
Juu ei mitää pikimustaa leidiä millä näkyy vain silmät & hampaat
Kaffee saa kyllä niin vahvaa että lusikka pysyy pystyssä
Eikä mtn ihme lisävehkeitä.
Kaksi Moccamasterii CD & Termoskeittimet muut saa heittää roskiin :)
Ikuinen keitin mokkis on kun varaosia saa
Täällä jauhetaan ite pavut ja keitetään ne tuoreeltaan :cheers:
Ja makukahvit on hyviä, esim stokkan Supervanilla tai vanilja&hasselpähkinä, makukahvia puolet ja puolet esim Recoa niin kyllä maistu =)
Nyt on kyllä pää sekaisin töissä oli ihan mukavaa mutta nyt kun pääsi kotiin niin iski taas joku ihme masennus [emoji20]
Kevät vai Wattimasis.:thinking:Uskon ettei kumpikaan.
En mä tiiä mikä mut heti kotiin päästyä iski taas olo ettei jaksa/huvita tehdä mitään
Otahan kunnon kaffeet tai teetä.:) Sit hetkoseks pötkölleen.:popcorn:
Pötkölleen ku menee nousee suraavan kerran aamulla [emoji23]
Työviikko pulukassa :)
hyvää se tekee, kun joskus oikeen kunnolla nukkuu. Syöt kunnon iltapalan ja maate.:thumbup:
En mä viitti läskiin BFF:nia lykätä ku tulee niin kalliiks. Alkaa olee muutenki vähissä ja budjetti ei nyt anna myöden tilata lisää.
Pelkkää VG ison läsän kanssa.:thinking:Välillä jostain pikkutikusta, Makuhöyryt mukaan.
Jos vaan löis taas watit kaakkoon ja täyttäis jälleen kämpän usvalla [emoji1]
Kaksin käsin ku kiskoo, niin alkaa hyvä mieli löytymään.:) Riittävästi tehoja, niin se 1 vehje riittää.
Kohta yö-vuoroon...taas. Oneeksi on viimeinen sitten taas 6 päivä vapaat :D
Ei mulle riitä koskaan yksi [emoji23]
Nyt innostuin taas Variant+Troll rda 0.25ohm single clapton 250w [emoji106]
Mulla kans useampi eri vehje aina pöydällä. Eri makuja sisällä ja vaihtelen aika tiuhaan.:)
Kuume olis aika hyvin laskenut. Pitäis vaan jaksaa syödä jotain.:unsure: Ei vaan tee mieli yhtään mitään nyt.
Ruokaa ja lepäämään, satamaa, siitä. Sitähän ei tiedä, jos tulee kuumeilua lääketohinoista, ja noin sata flunssa- ja norovirustakin on liikkeellä.
Josko tästä itse voisi kohdakkoin poistua töistä :mellow: Ihan valoisaakin vielä, nice.
Maannut koko päivän. Ihan jees olo ja ilman särkyjä.:yeah: Väsyttää vaan ja huomenna käyn hakees antibiottikuurin Keuhkoputkentulehdukseen, ku pääsen töistä.:laugh:
Vähänkö tää in'ax on heleppo ato setupoida:o:eek:. Menny ku sekuntti ku väänsi setupin ja heti rokkaa ilman mitään säätämisiä:yeah:
Hmmm..Mustassa aukossa olis yks niksnakspoks myynnissä.:thinking:
No eipä toi Moccamaster nyt mitenkään kauhean kallis ole. Keitin kestää kuitenkin pirun kauan, joten jos sen hinnan jakaa kahvikuppiin elinkaarena niin aika sama maksaako se kympin vai viissataa. Kahvi siinä kuitenkin se suurin kuluerä on.
Ei taida saada yhtä kunnon aitoa putkea.:laugh:
Onnistuin Foorun tappamaan taas.:crying:
Just vaihdoin anopin keittimeen virtakytkimen makso 9e ja keitin varmaa 10v vanha
Mahtaako 10-50e keitin kestää tuota aikaa ?