Taas o hiljasta ku oon linjoilla 🙁
Lähen taas pois jokskiaikaa
Printable View
Taas o hiljasta ku oon linjoilla 🙁
Lähen taas pois jokskiaikaa
Puoli päivää kantelin puita liiteriin, ja nyt selkä huutaa armottomasti hoosiannaa. :mad:
Sitä se ikä näemmä teettää... :sneaky:
Mä oon vielki hereillä
Nukkuukohan se jo?
Onko Antti linjoilla? Tarttis käydä Pietaria sillee äkkiä poikkeemas, ni millaisen viisumin tarvii päivänä pariks, ja millai sen sais nopeesti?
Kaikki on lomalla..täällä ketään oo[emoji13] paitti ite oon töissä ja olipa muuten todella kiva työpäivä[emoji106]
Vaikka vettä satoi helvetisti, mutta ihania asiakkaita ollut tänään ja hommat sujui hyvin[emoji2]
Kuka hullu ny näillä keleillä lomailis?
Soitteleppa East Stariin Lappeenrantaan. Sitä ovat kehuneet,varsinkin jos tulee joitain ogelmia venäjällä. Kuulemma pelaa suhteet.Lainaus:
Onko Antti linjoilla? Tarttis käydä Pietaria sillee äkkiä poikkeemas, ni millaisen viisumin tarvii päivänä pariks, ja millai sen sais nopeesti?
Voi saada sieltä nopeastikin. Jos omalla autolla menee,niin sitten kannattaa vähän etukäteen valmistautua. Lippua lappua ja jokaisella ylityspaikalla omat tyylinsä.
Heppi täälläkin. :)
En ole mikään helteiden ystävä, joten mulle just sopivat lomakelit. :thumbup:
Keleistä puheenollen, siihen malliin jyrisee, että ukkosta taitaa pukata ihan kohta.
Kyllä ja eilen kotiuduttu. 3 päivää rintin-tinttaamista ja kauheeta syömistä. Eilen oli olo on kuin pallokalalla. :D
Kuulin että ovat vähän fed up maahanmuuttajiin ja sen takia Brexit. Puolalaisiin ovat kyllästyneet mutta en nyt sen enempää tiedä.
Saatanan teenjuojat katsomossa näyttivät Kimille keskaria ja omia sormimerkkiään kun tuli maaliin.
Jos Kymi-ringille tulee joskus F1 kisa niin samat näytän Hamiltonille. :lol:
Liite 31209
Reissun kohokohta oli kyllä olutpanimo kierros ja tietysti maistelut. :cheers:
Liite 31210
Bongasin uroshirven tänään, en ole ennen nähnyt täälläpäin. Naaras ja pari vasaa oli kyl pari viikkoa sitten. Pitäis se kamera varmaan hommata :)
Pilvet meni täpärästi meni ohi.
Liite 31211
Liite 31212
ONNEA HUURU !
Ryijyt tulee kuulemma taas muotiin. Nyt oon sit muodikas :)
Tuo (mummolasta) onkin jo n. 20v epämuodikkaasti roikkunut mun eteisen seinällä :)
Liite 31213
No hyvä on. :sarcasm:
Eräitä foorumilaisia syvästi järkyttänyt, ja jopa juopottelemaan ajanut, videonpätkä on poistettu. :D
Jos sen joku vielä haluaa välttämättä katsoa, niin linkki on Höyriksen lainauksessa tuossa ylempänä.
Eiköhän jatketa... ;)
Ei löytynyt kanttarelleja turun saaristosta pahemmin. Kyykäärmeen löysin ja ryteikössä kun pelästyin ja hyppäsin sivuun niin heitin voltit ja höyrykkeestä lensi paristot ja tankki rikki :laugh: No, akut löytyi ja tankin saan kyllä korjattua. Hitto vaan että mä oon kyllästynyt noihin kyykäärmeisiin. Mökin poluiltakin niitä 3 kipaletta tapoin jo keväällä. Arghh! Pysyisivät jossain missä ei ihminen haise! Tyhmiä elukoita.
Linkin Parkin laulaja Chester on kuollu </3 :crying:
Tulipahan kasattua yksi lipasto, näin ehtoolla ajankuluksi. Aina kironnut noita "asennusohjeita", mutta hyvinhän tuo kasaus tuntui sujuvan pienessä dopingissa. :cheers:
Eikä jäänyt edes pahemmin ylimääräisiä osia, joten täyden kympin suoritus, veikkaan ma. :rolleyes:
No, katellaan vielä aamusella tarkemmin, mitä saatiin aikaiseksi... :D
Tuli sitten vetästyä moottorisahalla polveen. Lähin terveyskeskus Heinävedellä ja matkaa noin 25 min. soitettiin etukäteen että oltais tulossa ja sieltä vastattiin tyliin että ette helvetissä tänne tule, me suljetaan kohta (pari tuntia etuajassa). Ajoimme sitten Varkauteen, jossa pääsikin nopeasti hoitajan luokse. Hoitaja putsasi haavan ja sanoi että lääkäri tulee ompelemaan. Ei ollu chainsaw massacre kovin korkealla prioriteettilistalla, sillä tikit sai kahden tunnin odottelun jälkeen. [emoji23]
Miehellä pitääkin olla arpia. Mitä huonommin harsittu,niin sitä komeampi arpi.
Mulla on vesurilla tehty vekki polvessa. Ruohonleikkurilla halkaistu sormi. Mäkiautolla halkaistu sormi. Oikea käsivarsi tatuoitu palohaavoilla. Takan luukku polttaa joka talvi yhdestä kahteen viivaa joka talvi... ja intissä murtunut nenä.
Ja mä olin aikoinaan kateellinen kaverille jolla on arpi korvasta leuan kärkeen. Oli aika alffa uros tyylinen,vaikka hankki sen suksisauvan hajotessa kössinä.
Hirveetä. Smokerissa, sisälämpö 60...https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...97216797bc.jpg
Onpa mehevän näköistä. Ei ole kuin nelisen palaa paistia jäjellä. Syksyllä pitäis hoitaa 13 isoa ja 14 vasaa liiteriin. Vältsiin en nyt niin hirmu innoissani ole kun taas saa kuraa niskaan ,vaikka tekisi miten tahansa.
Tossa vielä herutuskuva vasan paistista, ole hyvä. Sisälämpö +65[emoji108] tälle kaudelle luvat tuplaantuu. Viimevuonna 80 ja tälle kaudelle 151 lupaa. Siis yhteislupa-alueelle. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9dd4b8e990.jpg
Meillä mennään melko samoilla luvuilla kuin viime vuonna ja luulen,että ens vuonna leikkuri iskee.Minä olisin tyytynyt noin kolmannesta pienempiin lupa määriin,mutta nämä on annettu. ei siinä. Kaikki saadaan ,vaan voi olla hiljaista jatkossa.
Tuolla mun kotokulmilla riittäs kyllä ammuskeltavaa. Peuroja niin vitusti ja niin kesyyntyneitä että ku pihalla grillaa niin ne laiduntaa vieressä kaurapellolla eikä vaivaudu edes päätä pellosta nostamaan vaikka vieressä ihmisiä. Laiduntavat rauhassa niinku lehmät. Sit ne vetää kukkapenkit ja marjapuskat jaja... :D Tulee vuosi vuodelta kesymmiks, viiden vuoden päästä saa varmaan pitää puolensa ku peura koittaa vetää grillisalaatit lautaselta. :D