Kuulemma jonkin verran porukkaa oli poistunu anniskelualueelle muutaman biisin jälkeen, siis niitä joiden mielestä ne ei vetäny hyvin. Tiiä sitte.
Printable View
Kuulemma jonkin verran porukkaa oli poistunu anniskelualueelle muutaman biisin jälkeen, siis niitä joiden mielestä ne ei vetäny hyvin. Tiiä sitte.
Kuulemma suurin ongelma oli että porukka oli ostamassa sitä kaljaa pisteistä jotka möi pääasiassa kaikkea muuta kuin kaljaa. Toki kaljaakin oli, mutta ei niin paljoa että se olisi riittänyt. Jos meni kaljanmyyntipisteelle niin mitään ongelmaa ei ollut.
Duunikaveri oli siellä ja poispääsy oli kuulemna himppasen hidasta.
Passi, preservatiivi ja perkeleesti puntia. Eiköhän niillä viikonlopun pärjää. :D
https://media.giphy.com/media/Btn42lfKKrOzS/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/uw4CmptVq2lLq/giphy.gif
^ Repesin tolle alemmalle gifille :lol: Mikä vittu..tässä nyt on...nyt STANA!!! ...oho
Formuloitako se Zavuke on menossa kattomaan.
Täällä ootellaan pizzaperjantaita. Ollu touhukas viikko ku piha käännetty ympäri ja tehty perustusta terassille, hommattiin uusi luksuspaljukin joka sitten upotetaan siihen terassiin. MÄÄ AJOIN PIKKUKAIVURILLA :lol: Se kauha on kiva! :D Jos ei ois oma piha nii ois kiva tonkia sillä iiiso kuoppa, sitten oisin ylpeenä että IHAN ITE TEIN. Mut haluisin tehä sen sellasella kaikkein isoimmalla kaivurilla. Kaivaisin kaikki paikat paskaks ja sit jos viel olis joku purkukunnossa oleva navetta tai talo nii ois hauska tuhota se. Sit kurottajalla haluisin kans leikkiä, ku se oli hauskan näkönen kun sillä laskettiin pensasaidan yli soraa. Silläki vois paskoo kaikkia juttuja, vaikka ottaa savupiipun irti joltain mulkulta naapurilta. Sit tollasilla jutuilla millä voi tarttua olis hauska jahdata jotain kusipäitä. :lol: Sit jos sais panssarivaunun voisin ajella sillä autojen yli ja kaikkee.
.
.
POSKIPÄRISTINKUSKI!!! HUAAAAAAAAAA :lol: :lol: :lol: :angel:
.
APUVA! Söin pizzaa (musta on todella tullut oululainen kun otin majoneesikänkyn) ja nyt tuntuu ihan siltä ku olis pakko käpertyä peiton alle ja pistää simmut kii. Mut pitäs perjantaisiivota eikä torkkua :banghead: Oon lykänny koko viikon siivomista että "huomenna..." NO JOS SIT HUOMENNA PERKELE
Tsup.
Varmaan vähän joo, plus siihen päälle se että leikki-ikä on koko ikä, lelut vaan vois olla isona vähän hurjempia :laugh: Ois kyl varmaan aika rento olo jos pääsis päiväks riehuun semmoselle iiisolle leikkikentälle jossa olis isoja koneita ja paljon rikottavaa. :lol:
Saakeli et on tukka kipeänä vaikka tuli oltua omasta mielestä kiltisti sekä aikaisin jo kotia
Mä oon pahis :angel: Hyi!
http://www.snus2.se/media/catalog/pr...cca-mint_1.jpg
Mitä hittoa, Mocca mint ???
Ja missä on höyris ????
Ja missä on rVapes???
Mocca on "tyttönuuskaa", semmoisia pikkuruisia pusseja jotka ei näy huulesta, jotka ei kirvele tai huimaa tai maistu ribaleelta :D Tää minttu ainakin on tosi hyvä! Ei ees haise raadolta toi purkki niinku nuuskat yleensä. Kätsy junassa, lentokoneessa tai muuten vaan vaihtelun vuoks. Mut ei noitakaan kannata ehkä ottaa kun enintään yks pussi päivässä kun ei toi nyt varmaan mikään terveysteko kuitenkaan suun limakalvoille ole vaikka tollanen prinsessaversio onki.
Höyris on varmaan jossain kesäriennoissa. :thinking:
Olipahan luksusta peseytyä, kun ei tarvinnut kyykkäillä pesuvatiin saadakseen saippuat pois kulkusista. Onhan mökkeily eri kivaa, mutta osaa taas arvostaa juoksevaa vettä, sisävessaa ja joustinpatjaa. Oli sikäli aika valaiseva kokemus tuollainen pieni tuppukylä, että väestön pigmentti oli hyvin vaalea. Aika tarkalleen sellainen kuin minun muistikuvieni Suomessa. Voipi olla, että pitää joskus muuttaa.
Kaikille raivausaha sodan veteraaneille tiedoksi, olen siirtynyt takaisin Husse kantaan. X-series 355F
Se oli kova kesä. Puskatrimmerit huusi ja raivaussahat soi. Mutta me selvittiin. Raivaussahasodan veteraaneja ei unohdeta.
IIIIK EIKÄ IHANAA! Maanantaina mun iiihana bestis tulee yökylään mun lapsuudenkotiin, eihän edellisestä kerrasta ookkaan kun kymmenen vuotta!!! IIIIIK!!!! Oltiin jo ihan pähkinöinä ku kysyin niinku ennen wanhaan että tuuks meille yöks, pitää kysyy vielä 10x ihan vaan kysymisen ilosta! MISTÄ ME LÖYDETÄÄN HELLRAISER JA MANAAJA!!! Ja muutama hevonen, kaneja, kissoja.
Ennen wanhaan kuljettiin ratsastamalla. Bestis tuli meille yökylään omalla hevosellaan ja se pistettiin yöksi mun hevosen talliin. :''') Toki pyörätki oli kovia kulkupelejä. Ja ikkunat toimitti oven virkaa, usein se ilmestyi kesällä mun huoneen ikkunasta vaan sisälle, ja öisin sit tietenkin livettiin siitä ikkunasta pihalle yöjuoksuille. Oi niitä aikoja. Nyyyh. Olispa taas vaikka vuosi 2003.
Oot huonokuuloinen masentunu niinku Kyssiki jos kuuntelet samanlaista musaa :laugh:
Se oli kesä 2014. Se oli kova kesä. Sen jälkeen on ollu vaan ihan paskoja kesiä. Sinä kesänä oli sentään ees vähä lämmintäkin vaikkei sekään mikään huippuhellekesä muistaakseni ollu.
Edit. Olikos se tuona kesänä ku toukokuussa oliki se hirvee helleaalto? Vai sitä edellinen?
Hyi tuittu nuuskaa[emoji41] enpä minä ole mikään tuomitsemaan, mutta mieron tielle olet menossa[emoji13] no ei sentään.....
Hmm..oon nyt ollut täysin ilman höyryjä muutaman viikon eikä oo ollut kaipuuta takaisin.Välillä tulee olo, että jotain puuttuu?
Olen puhunut eli voinen poistua jälleen?
Höyris! Ens vuonna wacken festeille[emoji2]
Onneks noita pienempiä tapahtumia ja keikkoja o iha kohtuullisesti suomessaki
Mä oon ennen pitäny nuuskaamista tosi oksettavana hommana, mutta tää prinsessaedition on kivaa kamaa satunnaiseen käyttöön :cool: Ruotsalainen nuuskahan on ihan eri asia kuin jenkkinuuska. Ruotsalaisen nuuskan ei ole todettu aiheuttavan suusyöpää. Todella paljon käytettynä se toki alkaa kellastuttaa hampaita ja aiheuttaa ienongelmia. Siks ei paree olla koko ajan mälli huulessa :teaching:
No joo totta! Ite ei tuu oikein käytyä missään, koska no money.Pojalle ostin kyllä lahjaksi lipun rhcp;n keikalle..se on ihan mehuissaan[emoji5]
Mistä Mirulla muuten lähti päätös lopettaa höyryttely kokonaan, vai kävikö se ihan itekseen vaan kyllästymisen kautta tjsp? :thinking:
"Kauneus on katsojan silmissä", mutta nyt jää kyllä Jani-Petteri puupalikoineen kirkkaasti toiseksi... :facepalm:
Jos arvon lukija et tajunnut, niin hyvä niin. ;)