Ei kai kukaan nyt ihan oikeesti todesta ottanu? :laugh:
Printable View
Parempi tossun alla ku taivas alla, mut jos on tossun alla ja siltikin taivas alla, niin jokin on menny pahasti pieleen :laugh:
Täysin nappiin osunut valinta uudesta polliisista :thumbup:.
Kappas, sika/filth-osastolla muutoksia.:D
En nyt tiedä pitäisikö Rotaxia onnitella vaiko esittää surunvalittelut uuden pestin johdosta.
Mutta missä kaleppo? Ragequit? :Ddd
Joo mä katoin kanssa sitä ketjua :D Haha menetti hyvin kasvonsa :D
Hitto, oon ihan ulalla tästä. :(
Tarttis vaihtaa työhuone makuuhuoneeseen ja päinvastoin. Motivaation määrää ei voi mitata millään mittarilla.
Jos ei ole pakko tehdä heti nii skippaa, miks vittuuntua turhaan :esmoke:
Nuku pöydällä ja tee työt sängyssä.
T: Tmi. JM konsultaatio.
No sit vaa pari bisseee odottelee palkinnoks jäkiksee, toimii :D
tottapa puhut! Jos sitä illalla ottais pari Jasomenia ja tekis uuden setupin vaikka Hattyyn, niin eiköhän siinä ole riittävästi palkintoa :)
No ei siinä ollut mitään ihmeellistä, kalepolta puuttui hintapyyntö myynti-ilmoituksesta niin siitä tuli sitten vittuilua "eikö moderaattorit osaa sääntöjä" jne.
Johon kuulemma kaleppo käski ylimielisesti ottaa yhteyttä ylläpitoon ja sai en tykkäyksiä ja suuttui siitä?
Niitä epätykkäyksiä en ehtinyt minä näkemään, ketju oli vaan hävinnyt.
Foliohattu varoitus! Tuli mieleen, että Luupponen kun ei osallistu niin paljon tähän jauhantaan vaan pysyttelee taka-alalla aina silloin tällöin sivaltaen niin onko hänellä toinen nimimerkki millä keskustelee normaalisti meidän kanssamme? Jos katoan niin tiedätte, että olen esittänyt tämän kysymyksen ja nyt olisi hyvä aika ottaa ruutukaappaus! :wheee:
Veikkaan että luuposella on elämä ja siksi ei täällä niin paljoa aikaa vietä :rolleyes: