Huomenta! Ei meinaa aamupala maistua millään :( kai sitä joutuu pakkaa aamupalan matkaan!
Printable View
Huomenta! Ei meinaa aamupala maistua millään :( kai sitä joutuu pakkaa aamupalan matkaan!
Huomenta, sanokaas mitä mä teen asialle: viikonloppuna meni lasinsiru jalkapohjaan, osan sain pois ruokasoodalla ja osa meni vaan syvemmälle. Ajattelin et kyl sen pitäis märkii sieltä ulos mut nyt se on kasvanu umpeen ni eihän sen pieni siru enään pois sieltä pääse. Nyt se muistuttaa olemassaolostaan aina välillä ku astun tietyllä tavalla :crying:
Huomenta. Kannattaa larma käydä poistattaa se voi alkaa kettuilemaan urakalla muuten.
Voi olla myöhemmin melkoinen ongelma. Tk ja pois pala.[emoji16]
Ens kerralla sitten otat höyryttelystä tutun ruiskun kätöseen ja imaset sen lasinsirun pois vakuumin avulla. Toimi ainakin tikkuun sormessa. :teaching: Tietty ei välttämättä toimi, jos oli niin iso pala, ettei ruiskuun mahdu?
Jopas on mukavaa tehdä töitä. [emoji8]
Jopas on epämukava tehdä töitä... pitkästä aikaa keskustassa ajamassa eikä tää nyt oo yhtää mun hommaa!
Tuntuu aika uskomalta koko juttu. Tänään ei yhtään särkylääkettä.[emoji4]
OMG, Offspring Mikkelin Jurassic Rockiin! Sehän on lähdettävä katsomaan.
Jee, menin massan mukana ja nyt mullekkin on tulossa subtank mini. :esmoke: Ootan innolla. :wheee:
Pörri vetelee päin näköä kun tuosta kuulee :lol:
Jaha, ei riittäny eiliset vaateostokset, pitää lähtee uudestaan ostamaan muksulle housut X-(
Minä voin sitten lohduttaa kun pörri irtisanoo parisuhteen :whistle:
Loppuu steamerin kehitys ku huomaatte miten hyvä subbari on :D
on varmaan se kiinalainen 2; n ystävä.[emoji36]
http://m.alibaba.com/product/1719882...e-chi-you.html
Em ma ymmarra kuka toi o ?
Jaa sä epäilet niin vakavaks rikkeeks (kuvittele että kanin perässä lentää vielä perässä subtankki hankeen) että:
http://0.media.collegehumor.cvcdn.co...-into-snow.gif
:lol:
Oulussa on vielä riittävästi luntakin tollaseen :crying:
Ei aukea ainakaan itsellä tuo linkki.
Ei kai niitä hybridejä oo tehty lopulta varmaan yhtäkään kappaletta siellä, huipuimmat kloonaajat vaan taitaa räpsiä kuvia kaikista mahdollisista laitteista myyntiin, noille myyntisivuille jos joku tekis tilauksen ja sitten ne vasta alkaa niitä vääntelemään.
Käsitykseni asiasta siis on se että tuskin misteristä on tehty yhtäkään kloonia ikinä.
Juu näin minäkin olen kuullut ja onneksi en ole nähnyt looni herraa
Tätä tosiaan tarkoitin
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...717c9e204c.jpg
Onneksi vinosilmät eivät ymmärrä tehdä kestävää vaan kovalla volyymilla jotain aivan muuta [emoji13]
Saa nopeasti myytyä uuden kun vanha hajoaa. [emoji16]
On sitä kertakäyttömailmaa se.[emoji33]
Oishan se juu aika katastrofi, jos Mister kloonattaisiin. Alkuperäisen myynti kärsisi!!11 Eiku. Ei vaan taida olla tarpeeksi kuuma pötkö enää, ettäkö ketään kiinnostaisi. Nykyään pitää tulle huge vapor + no burnt smell.
Broidi hommasi läppärin. Miten liittyy? Nyt voin selata forkkaa kahdelta ruudulta :laugh:
Työpäivä selätetty ja aamu 5 uusiksi.:)
Ei oikee ny irtoo
Jos menis terassille huuruttaa tuplaryytä twistillä
Jumiiko mulla nuo postin sivut? Eilen ei pakettiseuranta pelannu ja nyt ei pääse etusivua pidemmälle. Vittu mitä paskaa.
EDIT: kirjanmerkeistä löysin suoran linkin seurantaa ja se toimi. Ei postin meno taas oikeen vakuuta.
Asiast kukkamultaan joko Pave & Twisted sai kirjeensä ?
Tasamaa sammunu läppärin päälle?
Patrikin sittis tankissa öllöttellöö... Vai sirun sittis, patricin pirske [emoji195]