.
Printable View
.
Kädet.
Onhan niitä legendoja. Kun olin pieni liikkui juttu lähimmästä apteekista että sieltä oli joskus joku mennyt ostamaan jollekkin elukalle kiimanestolääkettä. Niin apteekkari oli sitten kovaan ääneen kailottanut kun siellä siihen aikaan ihmiset istui penkillä rivissä odottamassa kun takahuoneesta ne haettiin/tehtiin siellä että tässä teidän lääkkeenne, *lääkkeen nimi*, KIIMAN ESTOON! Eläimestä ei mainittu mitään. Oli kuulemma herättänyt hilpeyttä. :D
Jaaa a jos se kesä jo meni niin ei se kyllä täällä edes käyny, kaippa se meni ohi tällä kertaa. Noh parempaa kesää odotellessa. Kai se nyt lupas et vähän lämpeis mut aamulla tosiaan ku koiran kans lähtee liikkelle niin talvitakki päällä joka aamu, ei muuten tarkene.
Jep, se jaksaa 6 vkon päästä täräyttää jo sellaisen hallan että ikkunat jäässä aamulla. Täytyy harkita väliaiaikaista turvapaikanhakua Espanjasta.
.
.
.
Hirveä nälkä. Nipan grilli/KVL tai Penan grilli/KSNK olisi nyt kova sana... :drool:
Vähän liian pitkä matka, joten täytyy katsoa, jos kaapista löytyisi jotain purtavaa. :thinking:
.
Mökki jostain Kreikan saarilta olis aika nam. Ihan vakituiseen asumiseen Italia olisi sellainen paikka. Ei niin kuuma kuin Kreikassa, mutta kuitenkin lämmin ja lempeä ilmasto, idyllistä maaseutua ja henkeäsalpaavia maisemia ja kaupungit on kauniita ja niissä kuulee historian siipien havinaa kun ne on vanhaa kunnioittaen rakennettu. Ei mikään "aasinpaskamaa". Loistavaa ruokaa jota ei ole hinnalla pilattu. Ihmiset ystävällisiä ja sillä korvaa sen että kaikki ei englantia juuri osaa, koska ne haluaa ymmärtää ja yllättävän hyvin ihmiset saa viestittyä toisilleen ilman yhteistä kieltäkin jos vaan halutaan.
Olipas hyvä päivä käydä kaupoil. Porukkaa suht vähän ja kesä alet päällä. Selvitty hengissä pikku-mogadishusta ja ikeasta. :D
En kyl ymmärrä, mitä nuo naapurin likat kuuntelee. Pelkkää bassoo, ja joku neekeri joikaa jotain päälle, ja kaikki biisit kuulostaa samalta, tai sit ne on soittanu samaa biisiä koko illan. Auttaakohan parii tuntia master of puppetsia tuoho tautiin?
Kuulostaa varmaan samallai samalta ku musta lähes kaikki hevi kuulostaa samalta, semmosta stressitasoja nostattavaa melusaastetta :thinking: Basso ja joikaava neekeri on varmaan parempi.
Äläs ny, metalli on hyvästä. En halua tietää mitä tekisin jos räppiä kuuntelisin.
Edit: Metallica on poppia, älkää kuunnelko sitä.
Master of Puppets jälkeinen Metallica on tanhua. Kyllä sitä vanhaa kuuntelee.
Heräsinpä kauheeseen painajaiseen. Työt tuli uniin vaikka lomaa jäljellä.
Minä näin myös jokunen aika pätkän untä töistä vaikka olen jo duunikyvyttömänä eläkkeellä, unessa olin töissä ja mitä muistan jälkeenpäin; tilat oli 70' luvulta mutta työt oli aikaa ennen eläköitymistani :blink: :laugh: :eek:
Ei kaikki raskaampi musiikki ole paskaa, esim. Rammsteinia oon rakastanut melkein pikkutytöstä saakka, mutta semmonen missä karjutaan öristään kiekastaan ja kiljahdellaan ja päästetään kaikkia kuolonkorinoita on ihan helvetin kamalaa. Sitä huonokuuloisten masentuneiden musiikkia. Joku Snoop Dogg on semmoista rentoutusmusiikkia niinku ne merenkohinalevyt siihen verrattuna. :facepalm:
Tuli pieni detour, kun piti hävyttömän lyhyttä kesämekkoa seurata kotimatkalla. Mielenkiinto vaan loppui siihen, kun pisti mokoma tupakiksi. Myös silloin itse tupakoidessa oli melkoinen turn off röökaava tyttö. Kai siinä kärsii se kuva kiltteydestä/viattomuudesta tai sitten vaan tajusi, että muutaman vuoden päästä tuokin on ryppyinen ja köhisevä.
E: Mitä örinään tulee niin se on taidemuoto, jonka joko tajuaa tai sitten ei. En minäkään tajua esim. kuvataidetta.
Appiukko ja koneet vol .XXX
Onneks en ollu lähellähttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...292bf34936.jpg
do di- "Sillä lailla" sanoi Tarvajärvi. Ystävänsä voi valikoida,mutta sukulaisiaan ei, paitsi tietysti appiukkohan ei oo oikeastaan sukulainen.... Toivottavasti oli hänen oma puimuri ja kuuri :)